Tijdelijk €25 aanbetaling

Agriturismo Case Leonori

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Agriturismo Case Leonori voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 35 reviews

• 9.7Natuur

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Case Leonori is een kindvriendelijk en kleinschalig agriturismo in Le Marche Italië. Je kunt verblijven in een appartement of in een safaritent XL. Deze glampingtenten zijn luxe ingericht met eigen sanitair & keuken en hebben een prachtig uitzicht op de vallei met oude stadjes en bergen. In de tuin van de agriturismo bevindt zich een ruim zwembad, speeltuin en diverse zitjes. In de zomer worden er diverse activiteiten georganiseerd zoals een gezamenlijk diner, pizza avond, kook workshop en E-MTB tochten.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

35 Reviews over Agriturismo Case Leonori

• 9Sophie05-10-2022

We hebben een top vakantie gehad

Het uitzicht op deze locatie is onbeschrijflijk mooi, iedere ochtend en avond hebben we hiervan genoten. De familie is ongelooflijk gastvrij en kwam met name met goede tips voor stranden in de buurt, goede restaurants en leuke activiteiten die je niet in de reisgidsen vindt. Reserveren bij het strand of een restaurant kon altijd en was nooit een probleem. Wij hebben twee fantastische weken gehad en komen graag nog een keer in een ander seizoen terug om te wandelen en te mountainbiken.

• 9Ruimte
  • 10Paul27-09-2022

Prachtige locatie bij super vriendelijke mensen.

Top locatie, van waaruit je prachtige uitstapjes kunt maken in Le Marche. We zijn zeer gastvrij ontvangen door Paul en Wendy en hebben genoten tijdens ons verblijf in de goed onderhouden en verzorgde Case Leoneri. Wat ons betreft een echte aanrader, waar we zeker nog een keer naar toe zullen gaan.

• 10Lisette26-09-2022

Fantastisch! Een week genieten!

Dit jaar voor het eerst geweest en meteen weer geboekt voor volgend jaar! Een fantastische plek met een heel gastvrij gezin. Het was de hele week genieten. Pizza avond, Italiaanse avond en leuke activiteiten waar je als je wilt aan deel kunt nemen. Broodjes worden in de ochtend bezorgd; deze week was echt vakantie 😁🇮🇹

• 10Anjo26-09-2022

Heerlijk!

We hebben een heerlijk verblijf gehad op een fantastische plek met een geweldig uitzicht. Paul en Wendy staan 24/7 voor je klaar! Ze hebben leuke tips waardoor je op plekjes komt waar je anders niet zou zijn geweest. Echt fantastisch! We komen zeker een keertje terug…

• 10Fam klijn17-09-2022

Fantastisch ❤️

In 1 woord fantastisch !! Prachtige plek met heerlijk zwembad en een uitzicht…. Niet normaal. in september nog heerlijk weer en lekker rustig . Lieve mensen , Paul en Wendy die elke minuut voor je klaar staan als je ze nodig hebt. Veel leuke tips gehad van hen . Niet twijfelen maar gaan 😍! Wij hebben zo genoten daar.

• 10Hanneke, Ward, Lucas en Mare23-07-2022

Heerlijk

Heerlijke plek. Paul en Wendy organiseren mooie uitstapjes: mountainbiken is een dikke aanrader! Hoe mooi!! Zwembad is hel fijn, ook voor de kleinere kinderen. Uitzicht is fenomenaal. Dikke aanrader deze plek! Verwacht rust en ontspanning, geen enorme animatie maar kinderen weten elkaar meteen te vinden hier!

• 9Natuur
  • 10Geerte24-10-2021

Geweldig

Op deze geweldig mooie plek hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Het appartement was fijn, en het uitzicht op de valleien van de Marche is prachtig. We hebben genoten van de gastvrijheid van Wendy en Paul, en ook onze kinderen (10 en 12) hebben zich heel goed vermaakt. Het was een heerlijk verblijf op jullie mooie agriturismo!

• 9Natuur
  • 9Joëlle09-10-2021

Super vakantie gehad

Het uitzicht is fantastisch en Wendy en Paul heel behulpzaam bij alles wat je wil weten. Het was een topweek!

• 9Frederiek24-08-2021

Top locatie!

Super mooie, schone en verzorgde appartementen. Fantastische gemeenschappelijk tuin en zwembad. We hebben een top vakantie gehad met dank aan Wendy en Paul de eigenaren.

• 9Robert, Annelie, Guus en Sam24-08-2021

Een klein paradijs

Kleinschalig en sfeervol. Fijn appartement met echt goede bedden. Prachtige tuin met mooi zwembad en fenomenaal uitzicht. Enorm gastvrije gastvrouw en gastheer. Leuke activiteiten en een uitmuntende plek voor onze kinderen. Mooie regio.

Appartement Agriturismo Case Leonori info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (3)

Hygiëne