Bed and Breakfast Ca'Paravento

BedAndBreakfast Info

Meer bedandbreakfastinfo

3 reviews over Bed and Breakfast Ca'Paravento

• 10Janco13-08-2016

Een paradijs in Le Marche!

Ca' Paravento ligt prachtig gelegen in de heuvels, vlakbij de mooie stad Gubbio. De appartementen zijn sfeervol en kleurrijk ingericht met hele gezellige details. De eigenaren zijn super gastvrij en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Ze komen met leuke tips voor bezienswaardigheden in de omgeving en het ontbijt is formidabel met eigengemaakte lekkernijen.

Sinds 2015 hebben ze een heel mooi zwembad aangelegd met een mooi uitzicht. Overal is aan gedacht: van gekoelde drankjes bij het zwembad tot en met een BBQ plek op het terrein en ga zo maar door.

Kortom: wij hebben een super verblijf gehad en komen zeker nog eens terug!

• 9j. de jonge15-10-2012

aanrader

Een kompleet gerestaureerde 17e eeuwse boerderij, voorzien van alle moderne comfort, prima bedden. Met een keuken waar je zelf wat kunt maken. Het ontbijt is "homemade" en erg lekker, goed gevarieerd. Omgeving met genoeg bezienswaardigheden en ook prima wandelen. In het nabijgelegen Cantiano zit je op de piazza nog echt tussen de italianen. Roberto en Alessia spreken beide engels en zijn zeer hulpvaardig, geven tips voor de omgeving,wandelen etc. Kortom, een AANRADER!!!

• 9Erna Loeffen Jozef van Wanrooij03-10-2012

Gastvrij onthaal en verblijf in de Marken

Zeer mooi gelegen in de Apennijnen. Geweldige mooie gerestaureerde ruïne in rustige omgeving met zeer ruime tuin.Prachtig uitzicht. In de directe omgeving de plaats Gubbio, zeer de moeite waard voor een bezoek. Gastvrije gastheer Roberto en gastvrouw Alessia. Zij hebben gezorgd voor een sfeervolle kamer en appartement. Alles ziet er tot in de puntjes verzorgd uit.

1 tip over Bed and Breakfast Ca'Paravento

• Erna Loeffen Jozef van Wanrooij, 03-10-2012

Bezoek aan Gubbio aan te bevelen.

0 vragen over Bed and Breakfast Ca'Paravento

Bed and Breakfast info