Reviews over Staffolo

Een verblijf om in je hart te sluiten!

Inge kaptein,
    30-10-2013

Deze accommodatie wordt gerund door een stel, welke je op alle mogelijke manieren thuis wil laten voelen. Ze zijn gek op kinderen en zijn zeer gastvrij! Het is een kleine accommodatie, wat het des te sfeervoller maakt.

Het ontbijt is zeer uitgebreid, de kamers zijn schoon en authentiek en verder zijn er goede faciliteiten als een zwembad en een paradijselijke zwemvijver.

De omgeving is erg mooi! Het ligt midden tussen vele zonnebloemvelden en erg landelijk. Het is een rustige omgeving, hier moet je dus wel van houden.

Al met al hebben wij het zéér naar ons zin gehad. Zo erg, dat we zelfs bijgeboekt hebben tijdens ons verblijf. Een echte aanrader dus!

Staffolo scoort een 10 uit 10, op basis van 2 reviews