Géén boekingskosten

Camping Internazionale

ItaliëLe Marche (De Marken)Sirolo

We hebben de beste aanbieders voor Camping Internazionale voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 83 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

82 Reviews over Internazionale

• 9Nieneke ten Hove25-08-2021

Prachtige rustige camping aan zee

Verblijf in een huisje (nr.20) met zeezicht en een ruim terras. Het huisje ligt grotendeels in de schaduw en met de warmte is dat heerlijk. Deze accommodatie zag er keurig uit en was erg volledig qua keukeninrichting met een grote koelkast. Het 2-persoons bed lag goed maar was niet erg lang. Fijne douche. De airco werkte prima. De camping is erg netjes en verdeeld in diverse lagen waardoor het niet massaal oogt. De weg naar de zee is te doen maar wel erg pittig. Ook de weg naar het dorp is elke keer een uitdaging.

• 8Nathali24-08-2021

Plek met super uitzicht

We hadden een grote mooie plek (201) met een super en vrij uitzicht over de zee. Heerlijk! Er zijn echter ook plekken die klein zijn zonder uitzicht of ‘uitzicht’ op het (tent)dak van degene die voor je zit. Goed om vooraf bij boeking op te letten.Schone sanitaire voorzieningen, überhaupt schone camping. Vriendelijke medewerkers bij receptie. Beveiligers niet vriendelijk tot op botte af. Te kleine campingwinkel zonder gekoelde drankjes. Restaurant is oké. Beter kun je naar Sirolo gaan, op loopafstand, waar gezellige restaurantjes zijn.Vooral veel Italianen; maakt de sfeer erg gezellig. Rusttijden worden door iedereen goed in acht genomen waardoor het ook echt stil is na 23.00 uur.Fijn zwembad (badmuts verplicht), klein maar schoon. Eigen toegang (loopafstand) tot heerlijke stranden.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Rv26-07-2021

Prachtige camping op toplocatie!

Prachtige camping. Wij hadden een plek met seeview, echt schitterend. Zulke mooie plekjes vind je niet zoveel. Heel mooi strand en leuk stadje om savonds naar toe te lopen. Leuke winkeltjes en veel gezelligheid! Wel veel klimmetjes, dus je moet goed ter been zijn. Schoon sanitair en hele nette camping.

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Rv26-07-2021

Supercamping!

Prachtige camping. Schitterende uitzichten en heerlijk strand. Zulke mooie plekjes vind je niet zoveel. Mooi schoon sanitair, de hele camping is superschoon en netjes. S avonds kun je naar Sirolo lopen waar veel gezelligheid is en leuke winkeltjes. Wel veel klimmetjes, dus je moet wel goed ter been/conditie hebben voor naar strand en stadje!

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Plantinga06-10-2019

Prachtige camping maar pas op met zeezichtplek!

Mooie én gezellige camping. Bijzonder vriendelijk personeel. Omgeving schitterend. Via de receptie kun je excursies regelen incl. taxi (zeer betaalbaar). Je moet goed ter been zijn wanneer je naar deze camping gaat: de weg naar het strand is 30 meter steil naar beneden, via een lastig begaanbaar pad met losliggende stenen. De weg naar het dorp is ook een uitdaging: 60 meter steil omhoog, via een geasfalteerd pad. De camping houdt zich strikt aan de siësta (er mogen dan bv. geen auto’s rijden op de camping. Je moet hier dus rekening mee houden wanneer je van-of naar de campingplaats wilt gaan). Dorp: zeer gezellig. Restaurant: prima. Sanitaire voorzieningen: prima. Campingplaatsen: niet groot en je moet de auto parkeren naast tent/caravan. Let op: neem GEEN plek met zeezicht wanneer je een tent/vouwwagen hebt. Ook dit jaar weer trok een wind(hoos) langs en dan is er (ook mét stormbanden) geen houden aan (helaas ervaring mee)!

• 8Eetgelegenheden
  • 8J.Douma30-07-2019

Grandioos !

Wat u echt moet weten ? Dit is een voorbeeld camping 👍 Goed georganiseerd, behulpzaam, en vriendelijke personeel. Sanitair super schoon , geen lawaai van disco of rondhangdeen Kids. We komen zeker terug !

• 8Eetgelegenheden
  • 9Anoniem25-09-2018

Heerlijke vakantie

Half juli 2018 zijn wij hier bijna drie weken geweest. Ik had nog wel een week willen blijven! De aankomst vond ik juist prettig. Je wordt boven gecontroleerd en dan beneden weer. Ik vond het wel fijn hoe wij ontvangen werden. Meteen in een karretje twee plekken bekeken en de beste plek gekozen. Het personeel is erg vriendelijk. Toen het regende werd ik zelfs met een karretje naar mijn plek gebracht. Wij hadden een mooie plek met uitzicht en schaduw. De heuvels braken mij wel een beetje op. Een gewone wandeling over de camping maken zat er niet in. Alleen maar stijgen en dalen. En dan die klim naar het dorp! Echt pittig. Het strand is geweldig en de zee prachtig. In de omgeving is veel te doen. Dorpen, steden, natuur. Mijn vriend had zijn racefiets meegenomen en heeft een aantal mooie tochten gemaakt. Het dorp Sirolo is gezellig en je kunt er heerlijk eten. Niet heel goedkoop, maar zeker goed. Camping is prijs waard. Toiletgebouw goed.

• 5Pietje15-08-2018

Nooit meer

Bij lange na niet zoals de foto’s, kleine en benauwde slaap plekke

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Marleen10-08-2018

Perfect voor een ontspannen strandvakantie!

Het was even schakelen van een charme camping naar Camping Internazionale. Kleine plaatsen, volle camping. Maar het uitzicht, de stranden, het super gezellige dorp Sirolo en het vriendelijke en behulpzame personeel maken heel veel goed! En niet te vergeten de bescheiden animatie en het heerlijke restaurant. We hebben enorm genoten (en stevige kuiten gekregen) en komen zeker nog eens terug. Want voor een onstspannen strandvakantie met af en toe een uitstapje is deze plek perfect!

De camping is wel prijzig, wij zaten op 75E per nacht. De locatie is top en de camping is heel verzorgd.

• 9Viola31-07-2018

Fantastische camping in heerlijke omgeving!

Schitterende camping met een fantastisch uitzicht op de helderblauwe zee. De omgeving is groen en schaduwrijk. Je loopt vanaf de camping zo het gezellige dorp Sirolo in met leuke terrasjes, winkeltjes, heerlijke ijsjes en restaurantjes. Tijdens ons verblijf was er iedere avond wat te doen op het dorpsplein, marktjes, muziek en theater. Het vergt wel wat conditie om in het dorp te komen want het is een aardig steile weg. De camping zelf heeft voornamelijk veel Italiaanse gasten (wat wij persoonlijk erg fijn vinden), de tweede week kwamen er wat meer Nederlanders. Er is iedere avond (Italiaanse) animatie gericht op kleine kinderen. In het campingrestaurant kun je erg lekker en voordelig eten en schenken ze lekkere wijnen. Personeel is vriendelijk en soms best streng, maar dit heeft als voordeel dat er echt geen ongewenste gasten op de camping komen. En het allerbeste aan de camping was wel het fantastische strand en de heerlijke zee.

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar