Camping Green Garden (Glamping)

Camping Green Garden (Glamping)stersterster

7.1Goed

Italië, Le Marche (De Marken), Sirolo

7.1Goed

• 5.7Staat v/h sanitair
  • 5.8Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Green Garden (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info

80 reviews over Camping Green Garden (Glamping)

• 7Fam Herwijnen11-09-2016

Fijne camping!

Mooie camping met veel groen. Schoon. Zeker geen bouwput meer! Zeer vriendelijk personeel. Beperkt assortiment campingwinkel en zwembad sluit van 12:30-15:30. Er is n gratis busje naar strand met gratis 2 strandbedden+parasol op strand in numana. Supermarkt op loopafstand maar met zware boodschappen te ver. Grote carrefour op 15 min rijden in grote shoppingmall bij Camerano(grotte centro)

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 3jolanda19-07-2016

bouwput niet gewaarschuwd door touroperator

Camping was niet klaar om gasten te ontvangen: een bouwput, werkelijk overal op de camping. Wasvoorziening bestond uit 1 erg vies uitziend apparaat en nog 1 apparaat in de verpakking. Je brak je nek bijna door de gaten in de wandelpaden, ze waren nog aan het asfalteren We moesten springen om de asfalt te ontwijken. De fluitende vogels waren vervangen door bouwgeluiden. Geen enkele verontschuldiging van de camping zelf, die gewoon nog niet open had gemogen voor betalende gasten. Reisorganisatie: die blijkt niet controleert wat ze op hun site vermelden. Betaalde gasten hadden de keuze moeten krijgen om elders te verblijven en niet voor een bouwput te moeten betalen na een reis van 1500 km. Kortom Green Garden en touroperator moeten zich schamen. De laatste vooral voor een afkoopaanbod van 95 euro op de niet volgens hun site geleverde camping

• 1Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 6Peter04-07-2016

Bouwplaats

Super mooie omgeving , slechte camping waar nog veel wordt verbouwd veel onrust/herrie van af en aanrijden bouwmachines camping is gewoon nog niet klaar voor het seizoen, erg irritant als je ook stukje rust wilt. Je moet wel gewoon de volle pond betalen. De mensen zijn wel vriendelijk. Geen fatsoenlijke parkeerplaats , parkeerplaats is een weiland waar je als je geen schade aan je auto wilt alleen met een 4 wiel drive kunt parkeren. Van de een op de andere dag wordt er besloten alle auto's van de camping . Het pad naar boven is bijna onbegaanbaar en in de avond niet verlicht. De afval plaats is op een plek gezet waar je al vroeg kunt meegenieten van het weggooien van het huisvuil. Ook de typische siësta is veel te lang van 12.30 tot 16.00 uur , de mooiste tijd om van een zwembad te genieten.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

• 6karin03-07-2016

niet weer in juni

de glamping tenten van touroperator waren muf en niet schoon. Douche heel erg slof, tent staat onder de bomen dus geen zon. 1 stel stoelen en tafel dus elke keer van binnen naar buiten verzetten als de zon schijnt. camping heeft een goede taxi service naar het strand en 60 minuten gratis wifi per dag. Dichtbij het dorpje en Numana waar een gezellig plein is met leuke restaurants. eigenaren waren druk bezig met de camping klaar maken voor het seizoen. weing gelegheid voor camperen met eigen tent.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 6Broekie6217-01-2016

Prima voor de huuraccomodaties, als camping minder

Wij waren te spreken over de ligging van de camping, op 10 min loopafstand van diverse prachtige stranden. Naar het strand van Numana is gratis busvervoer geregeld. Op loopafstand van de dorpen Sirolo en Numana. De cp is minder geschikt voor tieners naar ons idee. Wij zijn er met eigen tent verbleven wat voor ons minder was. Toiletgebouw zeer verouderd, warm water met een emmer onder de douches tappen. Het was wel schoon. Plaatsen zijn ruim totdat het niet helemaal vol is, komen er meer gasten dan sta je met de tent tegen elkaar aan en is alle privacy weg. Als kampeerder zouden wij de cp niet aanbevelen maar voor de huuraccomodaties horen wij van andere gasten dat het ok is. Zij krijgen gratis 2 ligstoelen op strand van Numana en een gratis parkeerplaats. Kampeerders moeten hiervoor € 5 per dag betalen. Wij horen dat de camping in 2015 bijna in prijs is verdubbeld met 2014 voor kampeergasten. Raar want er is niets verbeterd voor de kampeerders. Het zwembad op de camping is gesloten van half 1 tot 16 uur wat veel te lang is.

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Ron01-01-2016

Fijne ligging in mooie omgeving

Rustige wat saaie camping met fijn zwembad ( badmuts verplicht), vriendelijke badmeester die alleen Italiaans spreekt ( "no duffy" betekent no diving). Het strand in Numana waar je met het busje naar toe kunt is een saai kiezelstrand, geen aanrader. Veel mooier is het strand van Sirolo, een prachtige baai met zandstrand en snorkelmogelijkheid waar je zelf naar toe kunt rijden maar er is meestal geen ruimte om te parkeren ( tip: lopen ( 20 minuten klimmen en dalen) of met de auto eerst kind en vrouw afzetten en dan zelf lopen). In de omgeving een prachtig natuurgebied: de Monte Conero, 15 min rijden en van daar uit prachtige wandelingen te maken hoog boven de zee. Kleine boodschappen het best in Numana ( 15 min lopen) en de grote bij de Carrefour richting noord of de Lidl richting zuid ( beide 20 min met de auto). Op de camping weinig Nederlanders dus een echte Italiaanse camping.

• 8Staat v/h sanitair

• 8h.a.anthonise06-09-2015

Goede camping top locatie

Zoek je n camping zonder massa toerisme maar wel Gezellig leven dan ben je aan t juiste adres. Camping niks op aan te merken personeel vriendelijk,zwembad basic goed(wel gesloten tijdens siesta maar we zijn in Italië he) logdetent netjes en schoon. Pendelbus om half uur naar t strand gratis waar je 2 ligbedden gratis hebt. In 5 min lopen sta je in centrum sirolo weinig bijzonders maar wel super gezellig En omgeving 10×mooier dan op platte saaie po vlakte

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 7H te A16-08-2015

Goed georganiseerd

1 Week voor aankomst stacaravan gereserveerd, zelf dag van aankomst en vertrek bepalen. Goed georganiseerd en aangelegd park. Dames aan receptie spreken goed engels. Eerste dag stacaravan gewisseld, zonder kosten. Koelkast functioneerde niet goed, is direct vervangen voor nieuwe. Uitrusting stacaravan ok. Onze stacaravan had geen airco, dan is het de moeite waard om voor een paar tientjes een ventilator te kopen, wat een warmte. Muggen zijn een ramp, dus de hele dag smeren en sprayen. Eigen terras met overkapping. Kinderen hebben zich prima vermaakt, ook in het zwembad. Badmeester is prima kerel die gewoon zijn werk op een vriendelijke manier doet. Wel jammer dat zembad overdag een paar uur gesloten is. Kan italiaanse cultuur zijn echter toeristen willen wel zwemmen midden op de dag. Alle voorzieningen op loopafstand. Uit eten in de buurt kan uitstekend voor weinig geld. Aanrader is een restaurant achter een benzine station op de weg naar Monte Conero. Eten, prijs en uitzicht top1

• 8Bianca13-08-2015

Kleinschalige camping met goede voorzieningen

Green Garden is een typisch Italiaanse camping, kleinschalig met deels te huren mobilhomes en deels kampeerplekken. Keurig onderhouden met veel groen. Mobilhomes staan op schaduwrijke plekken. Zwembad voldoet prima en schoon, badmuts verplicht. De animatie is (gelukkig :-) zeer beperkt, kleinschalig en typisch Italiaans maar ze zijn erg vriendelijk. Na 24.00 uur moet het echt stil zijn op de camping en auto's staan buiten de camping op de parkeerplaats. Pizzeria en campingwinkeltje ook aanwezig (beperkt assortiment, wel vers brood iedere morgen) Het oude dorpje Sirolo ligt vlakbij, ong 10 minuutjes lopen over een hellende weg, maar prima te doen. Erg gezellig 's avonds en er zijn een aantal goede restaurants en ijssalons. Er rijdt ieder half uur een busje met erg vriendelijke chauffeur van de camping naar het strand in Numana.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 6Alexandra04-08-2015

Saai

10 dagen een stacaravan (zonder airco) gehuurd en deze was prima. Ik raadt zeker airco aan want het was een warme zomer en erg warm in de caravan. De ligging van de camping is prima, de dorpjes Sirolo en Numana, beide erg gezellig liggen op 10 min lopen. Het strand is iets verder, maar de pendeldienst vanaf de camping werkt goed. Ik was met 2 tieners (16 en 18 jaar) en er was niks te beleven op de camping. Er was geen echt "centrum" met een leuke bar waar wat muziek werd gedraaid of wat georganiseerd werd. Klein restaurantje dat ons niet echt aansprak en voor de kleine kinderen wat animatie (babydance) maar zag er nogal uitgestorven uit. Wel voetbalveld en tennis (zelf organiseren). Wel zagen we wat animatie op het strand voor kleine kinderen. Zwembad was goed, wel weinig ruimte voor stoelen en niet echt geschikt voor kleintjes (diep) en korte openingstijden. Minimarket klein assortiment en zeer duur. Wel leuke vakantie gehad door leuke omgeving, mooie stranden en lekker eten.

• 8Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

7 tips over Camping Green Garden (Glamping)

• Fam Lahaije, 16-07-2013

Uitstapjes: Loreto, Jesi, Ancona

• nbussel, 24-08-2011

Kijk eens op www.vimeo.com/27947104 voor een impressie van de camping.

• noud68, 09-05-2012

Lekker eten kun je in Sirolo bij Restaurant Tory, net voorbij de kerk.

3 vragen over Camping Green Garden (Glamping)

• Christine, 19-01-2012

wie weet grootte plaats lodgetenten

Wie weet hoe ruim de standplaatsen van de lodgetenten van vacance select zijn? En staan ze in de schaduw? M.vr.gr. Christine

h rijksen, 25-06-2012

staan wel in de schaduw maar de plaatsen zijn klein en de lodge tenten staan dicht op elkaar

• Caatje, 12-08-2011

Kan men fietsen in de omgeving?

Wie ow wie kan mij vertellen of we in de omgeving van Sirolo en de camping green garden goed kunnen fietsen? Welke plekjes moeten wij beslist opzoeken bijv om te shoppen, te eten etc etc

Alle tips zijn welkom

mvg Caatje

Caatje, 09-09-2011

Bedankt voor uw reactie, wij zijn echter meteen bij aankomst op deze camping weer omgedraaid. De plekken vonden wij veel te klein en veel te zonnig. Wij zijn na het bezoeken van tal van campings in deze streek, afgereisd naar Kraotie. Daar hebben wij drie heerlijke weken gehad. mvg Caatje

anouk helffer, 17-08-2011

Hi Caatje.

We zijn net terug van 3 weken Italië waarvan 2 weken aan kust op camping Green Garden (Sirolo). Je vraagt of je in de omgeving kan fietsen je kan er fietsen maar let wel op dat er ook wel veel klim partijen zijn.. Sirolo ligt Natuurgebied Monte Gonero (tevens een mooi wandelgebied met aantal wandelingen). Vanuit de camping kan je naar het strand bij Numana (daar ligt ook het prive strand van de camping, vantui de camping gaat er een busje) en daar kan je langs de kust / boulevard fietsen naar een leuk plaatsje Porto Recanati. Verder zijn er verschillende plaatjes zoals Osimo (met een ondergronds gangenstelsel), Loreto (bedevaartsplaats "huis van Maria).

Lekker restaurantje in Sirolo Tory's (bij de kerk om de hoek), groetjes Anouk

• Inez, 03-12-2010

Supermarkt en kinderen?

Welke supermarkt is er groot en op loopafstand? Of beter de auto nemen? Bij het Gardameer zijn Lidl, hier toevallig ook weet iemand dat? Zijn er nog kinderen in een Lodgetent in de 2e week van juli?

Inez, 21-12-2010

Hoi, onze oudste dochter is dan 12 jaar dus wie weet is dat gezellig voor de dames! Wij zijn er van 9 juli tot 19 juli en gaan daarna naar camping Rubicone. Totziens op de camping!

emiel_ketelaars, 20-12-2010

Wij zitten van 12 tot 19 juli 2011 in een lodgetent. Wij hebben een dochter van 13 jaar.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Wasserette