Camping Tredici Ulivi (Glamping) ***

Camping Tredici Ulivi (Glamping) ***

Camping Tredici Ulivi (Glamping)
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Tredici Ulivi (Glamping) voor je op een rij gezet:

6 tips over Camping Tredici Ulivi (Glamping)

Lee, 29-7-2016

In plaats van een diner ga je aan het eind van de middag van tentje naar tentje. Bij elk tentje bestel je een drankje (tip: Aperol Spritz!) en je krijgt er heerlijke Italiaanse hapjes bij. Na een paar tentjes zit je vol en heb je een heerlijke avond gehad, zoals de Italianen zelf ook doen :-)

Boulevard Senigallia is leuk! Veel fijne strandbedjes en zandstrand.

Lee, 29-7-2016

Geen tot weinig schaduw bij de tent, dus neem een extra parasol of schaduwdoek mee!

Oordopjes :-)

Wijnproeverij bij Marotti Campi in S.Amico is top! Voor €15,- p.p. ontvang je hier een paar heerlijke wijnen + allerlei hapjes in de fijne tuin. Net een picknick!

Jeroen, 2-9-2014

De accommodatie die wij hadden, Safaritent zonder sanitair, is ons wederom goed bevallen.

Stadjes: Loreto is een aanrader, evenals ministaatje San Marino en de plaats Corinaldo.

Nicole Breuer, 7-7-2014
    De stranden in Senigallia (5 minuten) zijn er 'velvet': zand als fluweel aan je voeten. In de omgeving, verborgen in de bergen, liggen Middeleeuwse dorpen waar je niet alleen je ogen, maar ook je longen flink kunt openzetten, zoals Urbino en Corinaldo. Verder leuk aan zee: Sirolo/Numana, Maar de mooiste plekjes ontdek je zelf, als je verdwaalt. Zo vond ik in Fano een visrestaurant om - samen met Italianen - je vingers bij af te likken. Een tip om af te koelen: de Grotte di Frasassi.
    Tom, 31-7-2013

Houd je niet van massaal strand tourisme, ga dan naar de stranden ten zuiden van Ancona. In dit natuurpark zijn stranden met azuur blauwe stranden die zo uit een folder kunnen komen. Zoals in Sirolo.

Houd je niet van massale campings waar je een nummer bent dan zit je hier goed!

Anja, 25-11-2011
    Wijnproeverij, grotten en de markt en het strand van Senigallia