Camping Tredici Ulivi (Glamping)

Camping Tredici Ulivi (Glamping)

8.4Fantastisch

Italië, Le Marche (De Marken), Senigallia

8.4Fantastisch

• 7.4Eetgelegenheden
  • 6.6Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Tredici Ulivi (Glamping) voor je op een rij gezet:

Vacanceselect

64 reviews over Camping Tredici Ulivi (Glamping)

• 7Anoniem04-09-2019

Pareltje in opmars naar vergane glorie

Vaker dit soort plekken bezocht, maar een tegenvaller. Wel prachtig gelegen op ruim terrein, dichtbij alles en toch heerlijk rustig. Veel leuks te doen in omgeving. Fijn zwembad en barretje, met drankjes, ijsjes en lunch. Maar duur en direct met afstreepkaart betalen. Geen gezamenlijke diners en ook geen animatie toen wij er waren. Afval onvoldoende afgevoerd, waardoor ophoping en stank. Terrein op meerdere plekken niet goed onderhouden: veel losse troep, aanslag zwembadrand, trampoline stuk, etc. Meest tegen viel echter de weinig dienstbare houding van de eigenaren, die geen interesse tonen en uitstralen met tegenzin de boel te runnen. De drempel iets te vragen is dus hoog en tips in map beperkt. Chalet verouderd: slechts 5 min warm water en ongedierte (dikke spinnen) kruipt door grote kieren naar binnen. ‘S nachts een sauna binnen. Meerdere gezinnen die hier opnieuw waren, gaven aan het achteruit te zien gaan de afgelopen jaren.

• 8Anoniem05-08-2019

Prachtige gelegen en goede sfeer

Prachtig uitzicht en de sfeer. Leuke animatie voor kids tot max 10 jaar oud. De betrokkenheid van de eigenaren is niet enorm... savonds kun je er niet eten war soms wel jammer was. Het trapje van de hoger gelegen safaritent om naar zwembad te komen was gevaarlijk krakkemikkig. Al met al heerlijke tijd gehad maar verbeterpunten zijn er qua onderhoud wel. Een airco in de tent zou wel fijn zijn tijdens de warmere dagen.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 10Cora10-07-2019

Ruime plek op rustige camping

Een voor ons perfecte camping in het voorseizoen. Rust, ruimte en geweldig uitzicht. Wij stonden er als campinggasten op een gegeven moment alleen, heerlijk. In het hoogseizoen zou het niet bij ons passen maar nu was het fantastisch. Goed gelegen, prima en voldoende schoon sanitair. Wij misten alleen wat borden op weg naar de camping, ondanks het gebruik van navigatie is dat toch prettig als je met een caravan rijdt. Googlemaps verwijst ook naar het verkeerde huis (69) en het is fijn om te weten dat je op de goede weg bent als je een lange reis achter de rug hebt

• 9Eetgelegenheden

• 2018
    8Arjanne Lieftink18-08-2018

Fantastisch!

Wat een geweldige plek. Het is kleinschalig maar daardoor erg gezellig. Kinderen spelen met elkaar. Wel warm! Uitslapen is er niet bij, maar wie wil dat als je een heerlijke duik in het koele zwembad kan nenen. Ruime plekken en mooi terrein met prachtig uitzicht.

• 9Hester Geerdinck06-08-2018

La dolce vita

Super fijne plek! Kleinschalig, overzichtelijk en gunstig gelegen t.o.v. bezienswaardigheden in de omgeving. Prachtig uitzicht vanuit onze tent. Fijn zwembad, leuke animatie en een barretje voor een ijsje, kopje koffie, tosti of limoncello 😉 Het welkomstdiner op de zaterdag is een aanrader. Je leert gelijk de andere gezinnen kennen voor de komende week/weken. Ook siësta in een van de hangmatten tussen de 13 olijven (schaduw en een windje) is zeker aan te raden. Annabel, haar gezin en het team doen er alles aan om optimaal te kunnen genieten van la dolce vita. Wij hebben ons prima vermaakt en komen zeker nog eens terug.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 9Rene28-05-2018

Leuke familie camping in mooie omgeving

Leuke camping met safaritenten. Wij hebben ons prima vermaakt. Onze kinderen (10 en 8) vonden het zo leuk dat ze in 2018 nog een keer naar deze camping willen. Veel campinggasten komen met kinderen in de leeftijd tot ca 12 jaar. Door de opzet van de camping maak je makkelijk contact met andere gasten. Op de wisseldag wordt er een welkomstbuffet georganiseerd waaraan je kunt deelnemen (niet bij de prijs inbegrepen). Wij vonden het super gezellig en lekker. De afstand tot het strand (ca. 15 min met de auto) is prima en in de omgeving is veel te zien. Restaurantje op aanraden van de eigenaresse was super! (Wij waren de enige niet Italianen). Wij verbleven in een tent zonder eigen sanitair. Het camping sanitair is functioneel; iets luxer sanitair zou niet misstaan. Wat ons betreft is dat het enige minder sterke punt.

• 8Eetgelegenheden

• 2017
    9Ron Jacobs18-09-2017

Voor derde achtereenvolgende jaar fantastisch!

Het schitterende uitzicht, de fijne bediening, de zeer prettig behulpzame maar ook ruimtegevende eigenaresse en niet te vergeten de ideale plek voor kinderen om te spelen.

De familie/eigenaresse, barpersoneel, animatie zorgen voor een thuis- & een vakantiegevoel. Zelfs de hond, een regelrechte goedzak, draagt bij aan deze prettige sfeer!

• 10Eetgelegenheden

• 7Natascha14-09-2017

Een geweldige locatie, pas alleen op voor de hond!

We hebben genoten van de locatie; het uitzicht, het terrein, de faciliteiten, het activiteitenprogramma en de gasten die er komen. De kinderen (4&6 jaar) hebben het erg naar hun zin gehad met alle activiteiten die verzorgd worden. In zo'n kleine opzet is het uniek dat dit wordt georganiseerd voor de aanwezige kinderen. Tot het moment dat onze zoon (4) in zijn voorhoofd gebeten werd door de hond van de eigenaresse, dat heeft een redelijke impact op ons gehad de rest van ons verblijf. Gedurende dezelfde week heeft de hond nogmaals een kindje geprobeerd te bijten, gelukkig is dit met een sisser afgelopen. Maar de hond is niet direct gestraft op deze momenten. Dus als je kiest voor deze locatie, houd dan rekening met de hond, die niet meer te vertrouwen is met kleine kinderen in de buurt.

• 5Staat v/h sanitair

• 9Lisette29-07-2017

Heerlijke plek in Le Marche

Hebben een week verbleven in een safaritent zonder eigen sanitair. Plek is geweldig met voor alle plekken een prachtig uitzicht op de omliggende heuvels. Tenten zijn gelegen rondom het zwembad, ideaal. Voor het sanitair moesten wij gebruik maken van het sanitair van de camping. Dat vonden wij wel aan vervanging toe en niet passend bij de prijs die je voor de tent betaalt. Verder alles prima in orde, tent was keurig en super volledig, bedden waren opgemaakt en sliepen heerlijk. Animatie voor de kinderen was top! Elke dag was er genoeg te doen en werd erg leuk en met veel enthousiasme gedaan. Avond van tevoren kon je broodjes bestellen voor de volgende dag, ook ideaal. Omgeving is ook prachtig, veel te zien en te doen, strand is vlakbij. Het is er nog heerlijk rustig met hele vriendelijke mensen en iedereen probeert goed Engels te spreken, een verademing tov andere regio's in Italië. Wij komen zeker nog een keer terug!

• 6Staat v/h sanitair

• Oude reviews

9Dijkstra30-08-2016

Heerlijk plekje om tot rust te komen!

Tredici Ulivi is een heerlijke kleinschalige camping met lodge tenten, campeer plekken en een appartementje.

Deze laatste hadden wij en dat is ons uitstekend bevallen. Ondanks dat het een kleinschalige camping is, is het terrein ruim opgezet en is er erg veel te doen voor kinderen.

De animatie voor de kids is echt geweldig. 2 tot 3 keer per dag kunnen de kinderen meedoen als ze willen en zijn de activiteiten divers en erg leuk.

Ook het zwembad is heerlijk waar je uitkijkt over de heuvels en dalen in het prachtige Italiaanse landschap.

Alles is goed verzorgd, schoon en duidelijk. De eigenaresse, Annabel, die er zelf ook woont, is enorm aardig en helpt graag met het geven van advies over de omgeving.

Het is een heerlijke plek om tot rust te komen, en de kids hebben het echt te gek gehad. Zeker een aanrader dus!

• 9Eetgelegenheden

Vacanceselect

6 tips over Camping Tredici Ulivi (Glamping)

• Tom, 31-07-2013

Houd je niet van massaal strand tourisme, ga dan naar de stranden ten zuiden van Ancona. In dit natuurpark zijn stranden met azuur blauwe stranden die zo uit een folder kunnen komen. Zoals in Sirolo. Houd je niet van massale campings waar je een nummer bent dan zit je hier goed!

• Anja, 25-11-2011

Wijnproeverij, grotten en de markt en het strand van Senigallia

• Lee, 29-07-2016

In plaats van een diner ga je aan het eind van de middag van tentje naar tentje. Bij elk tentje bestel je een drankje (tip: Aperol Spritz!) en je krijgt er heerlijke Italiaanse hapjes bij. Na een paar tentjes zit je vol en heb je een heerlijke avond gehad, zoals de Italianen zelf ook doen :-)

Boulevard Senigallia is leuk! Veel fijne strandbedjes en zandstrand.

1 vraag over Camping Tredici Ulivi (Glamping)

• Jeannette, 01-08-2018

Hond

Mag de hond mee naar de camping?

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine