Hotel Grand Hotel Excelsior

6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Hotel Excelsior voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Grand Hotel Excelsior in het Nederlands

le quattro stelle??? le hanno pagate!!!!!!!!

ospite poco soddisfatto
12-7-2010

Grande delusione, cucina pessima, nel menu comparivano due volte a settimana "uova all'occhio di bue" o frittatina...... pesce surgelato e quantità minime, un risotto ai frutti di mare liofilizzato della "KNOR" avrebbe fatto la stessa figura. La posizione sfigatissima non ci sono solo un paio di negozi. Esperienza da non ripetere

2007

Wij zijn in september in dit hotel geweest. Geen 4 sterren waardig. Kamers klein. Van binnen zag het hotel er redelijk uit maar van buiten mocht de schilder wel eens langs komen. Zwembad lag vanaf 12.00 uur in de schaduw, dus erg koud. Ontbijt was redelijk, niets bijzonders (zelfs geen eitje). Strand (behorende bij hotel) huur stoel en parasol 13,50 euro dus erg duur. Centrum is half uurtje lopen.

Fantastisch mooi hotel, wel belangrijk om zeezichtkamer te vragen, de andere kamers hebben een veel minder mooi uitzicht en last van lawaai van een spoorlijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Hotel Excelsior in Senigallia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Hotel Excelsior zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Hotel Excelsior scoort een 6.33 uit 10 op basis van 3 reviews.