Vakantiehuis Casa Roberto

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

6 reviews over Vakantiehuis Casa Roberto

• 9Conny en Hennie27-08-2016

Unieke combinatie van huis, tuin, uitzicht, zee!

Een schitterend huis met een prachtige, compleet ingerichte keuken. Zeer rustig gelegen. En dat op ongeveer 10 km van het kilometers lange zandstrand. Laatste stukje toegangsweg naar het huis is wel stenig en steil. Uitzonderlijk mooi uitzicht vanaf het huis en de tuin!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Leon09-07-2014

Fantastische plek

Casa Roberto is thuiskomen in Italie

Gereisd met partner in juli 2014

• 10E. Goemans05-05-2014

Fantastisch huis op een prachtige berg

Wij zijn 4 dagen in casa roberto geweest en dat was een feest. Mooi huis, comfortabel, lekkere slaapkamers, van alle gemakken voorzien, en vooral, een fantastische keuken, om uitgebreid, met lokale producten uiteraard, goed te koken. We waren met z'n tienen, en ook wat regen gezien, maar ondanks dat zoveel plezier gehad van het huis en toen de zon zich eindelijk liet zien, ook zo genoten van alles rondom het huis. De lange tafel, alle goeie stoelen, het prachtige uitzicht, het geluid van enorm veel vogeltjes, de bloemen, het lekkere eten, de overheerlijke wijntjes. Nou goed, een aanrader!

Gereisd in januari 2014

• 9Cees27-08-2013

Idylle in de Marken

Idyllisch gelegen huis waar we met zijn vijven een week hebben gezeten. Nog nooit zo'n goed geoutilleerd vakantiehuis meegemaakt, en alle ruimte. Drie grote slaapkamers, 2 aparte toiletten naast de badkamer. Borrelen aan het eind van de dag, zittend in de loveseat mijmerend en genietend van het uitzicht was een heerlijke asset. Nu nog een zwembad...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 10Robert Herbschleb08-08-2013

Geweldig uitzicht, zeer comfortabel, TOPLOCATIE!

Juli 2013 waren wij met 7 grote kinderen (18-24) voor ons 25-jarige bruiloft in Italië. Casa Roberto overtrof al onze verwachtingen. De inrichting is formidabel, werkelijk alles is net zo goed of beter dan thuis: comformatbele bedden, mooie douche, complete keuken, goede pannen, scherpe messen, ruim voldoende serviesgoed, zelfs mixers en een iPhone dock zijn aanwezig. Terrasstoelen zitten uitstekend, we hebben er lange avonden op nagetafeld, uitkijkend over de omgeving, aangelicht door de maan... Zelfs ligbedden in de tuin, een buitendouche, en strandspullen die je mee kan nemen. Het strand is slechts op 10 minuten rijden en heerlijk warm. Enige nadeel dat ik kan bedenken is voor mensen met een "lage" auto. De laatste 500m grindweg naar het huis is hobbelig. Maar als je niet in een Ferrari, Porche of "kwajongensauto-met-spoilers-tot-de-grond" rijdt, is dat geen probleem.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Annelies van den Dool18-05-2013

Prachtig huis op fantastische plek!

Het huis is zeer compleet ingericht, sfeervol, schoon en van alle gemakken voorzien. Het uitzicht is geweldig, ligt op een mooie locatie op een berg net buiten Senigallia. In een kwartiertje zit je op de boulevard in Senigallia. In de buurt zijn genoeg heerlijke eetgelegenheden, waarbij de bediening zeer vriendelijk is.

Gereisd met vrienden in mei 2013

Vakantiehuis Casa Roberto info