Géén boekingskosten

Appartement Casa Onda

ItaliëLe Marche (De Marken)Senigallia

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Casa Onda voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 49 reviews

Meer appartement info

49 Reviews over Casa Onda

• 10ChristiaanH21-09-2022

Relaxen

Casa Onda ligt heel rustig maar is een goede uitvalsbasis voor allerlei prachtige uitstapjes in de Marken. Ook Umbrië met schitterende stadjes en dorpen is heel dichtbij. Het ligt op een kilometer of 6 van Senigallia met mooie straatjes en heel groot en mooi zandstrand. Het noodweer dat tijdens ons verblijf over een deel van de Marken raasde heeft helaas veel schade aangericht, maar wij zaten in Casa Onda hoog en droog. We hadden een prachtig en zeer ruim appartement, Fiordaliso, op de eerste verdieping. Heerlijk bed met nieuwe matras, heel schoon, en je kon zelf lekkere koffie (of thee) zetten. Er zat een hele keuken in met servies, pannen, alles. Maar wij gingen lekker uit eten iedere dag, er is keuze genoeg in de omgeving. Tenslotte de hosts: Wim en Els hebben deze B&B pas dit jaar overgenomen maar nu al een hele mooie plek ervan gemaakt. Alleraardigste lui.

Els, Eigenaar, 24-09-2022

Dank Christiaan voor deze mooie en positieve review. Dar zijn we uiteraard super blij mee. Goed te horen dat jullie hebben genoten van al het moois in de omgeving. We hebben sinds de overname al veel gedaan en er gaat nog veel gebeuren. Over een paar weken beginnen we met de renovatie van de oude schuur met authentieke hout gestookte pizza oven. Hoop jullie nog een keer te mogen verwelkomen.

Groet, Els & Wim

• 10Italië liefhebbers21-08-2022

Aanrader voor le Marche liefhebbers

Casa Onda is een aanrader als je van het mooie landschap van Le Marche, een gezellig oud centrum van Senigallia en de zee houdt. Senigallia ligt op korte afstand van Casa Onda en bevat veel leuke restaurants, aan de boulevard vind je veel leuke strandtenten en barretjes. Casa Onda wordt sinds kort gerund door Wim en Els en zij doen er alles aan om het naar je zin te maken. Het ontbijt is uitgebreid en iedere dag krijg je iets anders op je bordje. Na het ontbijt kun je bepalen of je in het zwembad duikt, op de ligbedden gaat liggen of op een van de leuke zitjes plaats neemt die op het terrein staan met een schitterend uitzicht. Ik verbleef in een appartement en die was van alle gemakken voorzien, het bed was goed met diverse kussens waar je zelf de beste voor jou uit kan kiezen. Het appartement heeft een eettafel, koelkast en kook gelegenheid met alle spullen om te koken. Al Met al een aanrader….

Els, Eigenaar, 29-08-2022

Dank Rianne voor deze ontzettend positieve review. Het was ook super gezellig met jullie. Ook goed te horen dat Senigallia jullie zo goed is bevallen. Ook fijn dat het ontbijt goed is ontvangen. We gaan nog een hoop veranderen en beginnen. met de renovatie van de schuur met authentieke pizza oven. Wij hopen jullie nog een keer te mogen ontvangen.

Groet, Els & Wim

• 9Petra05-08-2022

Geweldig

Onverwacht voor ons maar ook voor de gastheer en gastvrouw Wim en Els kwamen wij bij Casa Onda terecht. Wij hebben er een fantastische tijd gehad. We konden ons geen betere plek wensen.Wim en Els hebben Cada Onda onlangs over genomen en doen het nu al geweldig goed. Ze zijn zeer gastvrij en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het appartement was zeer schoon en compleet met een fijn terras en fantastisch uitzicht. Het zwembad met de mooie zitjes maken het plaatje compleet. Wij hebben er zeer zeker een favoriet plekje bij gevonden in de Marken.

• 9Natuur

Els, Eigenaar, 10-08-2022

Dank Petra voor deze geweldige review. Daar zijn we heel erg blij. Zeker nu wij ons eerste seizoen vol enthousiasme draaien. Ook fijn dat jullie na een week nog een paar dagen terugkwamen. Ook dank voor de tips en de gezelligheid. In oktober gaan we de schuur met authentieke pizza oven renoveren. Komen jullie een keer pizza proeven uit de hout gestookte oven?

• 9Joyce25-07-2022

Fantastisch verblijf om tot rust te komen!

Begin juli een heerlijk verblijf in Casa Onda gehad (zelfs nog 3 dagen bijgeboekt) geweldig uitzicht over de zonnebloem velden, heerlijk rustig, mooi zwembad om af te koelen. Diverse plekjes om te zitten in de tuin met mooi uitzicht over de velden. Wim en Els, de nieuwe hosten zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Volgend jaar gaan ze ook maaltijden verzorgen, dan is ook de pizza oven gerestaureerd. Senigalia op slechts 8 km wat een heerlijke badplaats is met leuke strandtenten. Tip: restaurant La Tartana in Senigalia.

Els, Eigenaar, 01-08-2022

Dank Joyce voor jullie mooie review. En inderdaad nieuwe hosten die het iedereen naar de zin willen maken. Het is nog zeker niet zoals wij het willen hebben maar we zijn goed op weg. Volgend jaar is de schuur met authentieke hout pizzaoven gerestaureerd en kunnen we pizza avonden organiseren. Zou top zijn als jullie volgend jaar terugkomen. Jullie waren geweldig gezellige gasten die onze start vertrouwen hebben gegeven. Dank!!

• 10Gerard Molenaar22-07-2022

Prachtige appartementen op toplocatie

Wat een fantastische ervaring. Sinds 1 juni zijn Els en Wim de nieuwe eigenaren van Casa Onda en ze hebben veel vernieuwingen doorgevoerd in de appartementen. Maar eerst hun gastvrijheid. Een warm welkom en altijd beschikbaar voor vragen. Bovendien staan ze open voor suggesties. De appartementen zijn ruim en schoon. Comfortabele bedden, ook belangrijk. En dan het uitzicht. Adembenemend mooi. Overal zitjes om te lezen of gewoon te genieten. Er is een heerlijk zwembad voor wie niet naar het gezellige strand van Senigallia gaat, dat op slechts 15 minuten rijden ligt. Er is veel moois te zien in de directe omgeving en Els en Wim hebben tips voor goede eetadressen. De weg naar Casa Onda is soms wat steil, las ik in de reviews, maar het is prima te doen. En de beloning is een vakantie op een unieke locatie, die toch zo dicht bij het strand ligt. Wij hadden een topweek een we gaan zeker terugkomen.

Els, Eigenaar, 24-07-2022

Dank Gerard voor de geweldige review. Zijn we erg blij mee zeker we het nu net hebben overgenomen. We hebben al een hoop gedaan maar er komt zeker meer aan. Wij hopen jullie volgend jaar weer te mogen ontvangen. Jullie zijn geweldige gasten. We zeggen maar....tot volgend jaar en dan is ook onze authentieke pizza oven in bedrijf. Ik heb de hele winter om te oefenen.

• 10Johan Boerman04-11-2018

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Casa Onda bevindt zich op een paar minuten afstand van de kust (met de auto), maar daardoor een oase van rust. Wakker worden in een prachtig heuvellandschap met alleen wat fluitende vogels en een adembenemend uitzicht. Een gedeelte van het jaar zijn de heuvels zelfs omgevormd tot een zee van zonnebloemen.

Wij zijn normaliter niet voor twee keer dezelfde bestemming, maar deze locatie in combinatie met de gastvrijheid van Fred en Marjo heeft er voor gezorgd dat we inmiddels voor de derde keer zijn geweest.

Bij de restaurants aanbevolen door Fred en Marjo bieden de mooiste locaties en heerlijk eten. Ook de wijnproeverijen verzorgd door deze vriendelijke eigenaren zijn absolute aanraders.

Het zandstrand van Senigallia, prachtige kiezelstrand van Sirolo en steden als bijv. Pesaro, Fano en Gradara zijn zeker een bezoek waard.

Kortom, aardige en gastvrije eigenaren, een geweldige locatie en super uitzicht. Deze mag je niet overslaan!

• 9Hilco en Joke Eising02-07-2018

Heerlijk

In juni 2017 hier van een heerlijke vakantie genoten. Zeer gastvrije eigenaren die het er alles aan zijn gelegen om het naar je zin te maken. Prachtige en rustige locatie, terwijl je op een kwartier rijden je in het strandleven kunt storten. Verder biedt de omgeving voor een ieder wat wils.

• 9Fam Bosma Noordwijk10-06-2017

Prima verblijf in een prachtige omgeving

Fred en Marjo zijn geweldige gastheer en -vrouw. Ze doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. De verblijfsruimten zijn eenvoudig ingericht en alles is er voorhanden. Wij vinden het fijn dat er tegels op de vloer liggen. In de buurt kun je veel uitstapjes maken naar mooie stranden en leuke historische steden.

• 9Pieter Hiestand04-07-2016

Fantastisch, een droomvakantie

Als je al die uitstekende recensies leest bekruipt je het gevoel van klopt dat allemaal wel. Ik kan daar kort over zijn, ja het klopt.

De gastvrouw Marjo en gastheer Fred sloven zich uit om jouw vakantie onvergetelijk te maken.

Marjo, die haar hand er niet voor omdraait om zoals bij ons voor veertien man een fantastische maaltijd voor te schotelen, met alles er op en aan, geweldig met op de achtergrond het formidabele uitzicht.

Fred die je in zijn auto meeneemt om je te laten zien waar de bakker zit, de supermarkt, de lekkere restaurants en wijst je de snelste weg naar het strand. Mocht je later op de avond nog zin in een pizza hebben, Fred zorgt er voor.

Marjo en Fred hebben het goed voor elkaar, de appartementen zij prima, beneden met een eigen terras, en boven met een loggia. Het overdekte grote gezamenlijke terras is een uitkomst zeker bij regen maar ook bij te veel zon, het zwembad is niet groot maar heerlijk om af te koelen. De weg er heen is avontuurlijk maar goed te doen, mocht het zo hard regenen dat het gravel weg spoelt zoals bij ons, wordt het nog iets avontuurlijker. De wijn is uitstekend en de omgeving prachtig, Fred wil je dit graag later proeven en laten zien tijdens een tour door de omgeving waarbij je nu eens niet zelf achter het stuur zit. Kortom, Le Marche Is prachtig, Senigalia is een fijne badplaats waar veel te zien is, en Casa Onda ……… lees dit stuk nog maar een keer dan weet je dat wij een perfecte vakantie van 14 dagen hebben gehad en het weer… hebben Marjo en Fred nog niet in de hand.

Bedankt voor jullie inzet en gastvrijheid en gezelligheid. Mieke en Pieter Hiestand

• 8Joop11-05-2016

Super vakantie!

Het gaat weer kriebelen .... Vorige zomer heerlijke vakantie gehad in Bella Italia. Prachtige accomodatie en locatie. En vooral de gastvrijheid van Fred en Marjo. We hebben super genoten.

Appartement Casa Onda info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden