Appartement Casa Onda

Appartement
Appartement Casa Onda
9,8

43 reviews over Appartement Casa Onda in het Nederlands

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Johan Boerman
4-11-2018

Casa Onda bevindt zich op een paar minuten afstand van de kust (met de auto), maar daardoor een oase van rust. Wakker worden in een prachtig heuvellandschap met alleen wat fluitende vogels en een adembenemend uitzicht. Een gedeelte van het jaar zijn de heuvels zelfs omgevormd tot een zee van zonnebloemen.

Wij zijn normaliter niet voor twee keer dezelfde bestemming, maar deze locatie in combinatie met de gastvrijheid van Fred en Marjo heeft er voor gezorgd dat we inmiddels voor de derde keer zijn geweest.

Bij de restaurants aanbevolen door Fred en Marjo bieden de mooiste locaties en heerlijk eten. Ook de wijnproeverijen verzorgd door deze vriendelijke eigenaren zijn absolute aanraders.

Het zandstrand van Senigallia, prachtige kiezelstrand van Sirolo en steden als bijv. Pesaro, Fano en Gradara zijn zeker een bezoek waard.

Kortom, aardige en gastvrije eigenaren, een geweldige locatie en super uitzicht. Deze mag je niet overslaan!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk

Hilco en Joke Eising
2-7-2018

In juni 2017 hier van een heerlijke vakantie genoten. Zeer gastvrije eigenaren die het er alles aan zijn gelegen om het naar je zin te maken. Prachtige en rustige locatie, terwijl je op een kwartier rijden je in het strandleven kunt storten. Verder biedt de omgeving voor een ieder wat wils.

Prima verblijf in een prachtige omgeving

Fam Bosma Noordwijk
10-6-2017

Fred en Marjo zijn geweldige gastheer en -vrouw. Ze doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. De verblijfsruimten zijn eenvoudig ingericht en alles is er voorhanden. Wij vinden het fijn dat er tegels op de vloer liggen. In de buurt kun je veel uitstapjes maken naar mooie stranden en leuke historische steden.

Fantastisch, een droomvakantie

Pieter Hiestand
4-7-2016

Als je al die uitstekende recensies leest bekruipt je het gevoel van klopt dat allemaal wel. Ik kan daar kort over zijn, ja het klopt.

De gastvrouw Marjo en gastheer Fred sloven zich uit om jouw vakantie onvergetelijk te maken.

Marjo, die haar hand er niet voor omdraait om zoals bij ons voor veertien man een fantastische maaltijd voor te schotelen, met alles er op en aan, geweldig met op de achtergrond het formidabele uitzicht.

Fred die je in zijn auto meeneemt om je te laten zien waar de bakker zit, de supermarkt, de lekkere restaurants en wijst je de snelste weg naar het strand. Mocht je later op de avond nog zin in een pizza hebben, Fred zorgt er voor.

Marjo en Fred hebben het goed voor elkaar, de appartementen zij prima, beneden met een eigen terras, en boven met een loggia. Het overdekte grote gezamenlijke terras is een uitkomst zeker bij regen maar ook bij te veel zon, het zwembad is niet groot maar heerlijk om af te koelen. De weg er heen is avontuurlijk maar goed te doen, mocht het zo hard regenen dat het gravel weg spoelt zoals bij ons, wordt het nog iets avontuurlijker. De wijn is uitstekend en de omgeving prachtig, Fred wil je dit graag later proeven en laten zien tijdens een tour door de omgeving waarbij je nu eens niet zelf achter het stuur zit. Kortom, Le Marche Is prachtig, Senigalia is een fijne badplaats waar veel te zien is, en Casa Onda ……… lees dit stuk nog maar een keer dan weet je dat wij een perfecte vakantie van 14 dagen hebben gehad en het weer… hebben Marjo en Fred nog niet in de hand.

Bedankt voor jullie inzet en gastvrijheid en gezelligheid. Mieke en Pieter Hiestand

Gereisd Met partner in juni 2016

Super vakantie!

Joop
11-5-2016

Het gaat weer kriebelen .... Vorige zomer heerlijke vakantie gehad in Bella Italia. Prachtige accomodatie en locatie. En vooral de gastvrijheid van Fred en Marjo. We hebben super genoten.

Casa Onda: prima uitvalsbasis voor fietsers.

Paul van der Steur
7-8-2015

Het was even zoeken, maar dan vind je ook wel wat. Via een authentieke strada bianci (niet geschikt voor racefietsen) kom je bij een prachtige boerderij op een heuvel. De ontvangst was hartelijk en straalde gastvrijheid uit. Van hieruit hebben de Heeren van WV RETO diverse fietstochten ondernomen. De omgeving is prachtig en licht tot matig geaccidenteerd. Na terugkomst was het heerlijk genieten van de rust met een drankje aan het zwembad. Het laatste avondmaal zal ons nog lang heugen. Dank namens ons allen voor het aangename verblijf.

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Casa Onda is uniek!

David
10-3-2015

Casa Onda biedt de combinatie van rust in een natuurlijke omgeving en de nabijheid van levendige steden en het strand. De appartementen zijn mooi ingericht en bieden een perfecte uitvalsbasis om te genieten van de rust, het zwembad en de prachtige omgeving. Het nabijgelegen Senigallia is een leuke en levendige stad aan de kust! Senigallia is bezaaid met terrassen en bezienswaardigheden. Bij Casa Onda kom je tot rust en kun je genieten van al het moois dat deze regio te bieden heeft!

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Idyllische plek

Arthur Schiphorst
3-10-2014

Casa Onda is voor ons de ideale plek gebleken om in het naseizoen de broodnodige rust te vinden. Wat een uitzicht en wat een omgeving. Met een temperatuur van 20-25 C is het goed toeven in de prachtige dorpen en steden. En in een kwartier lig je op het strand van Senigallia (op 29/9 zelfs!). Het zwembad bij het huis is goed voor de afkoeling. De gastvrijheid van Marjo en Fred is hartverwarmend en diner of 'pranzo' door Marjo bereid is een absolute aanrader.

Gereisd Met partner in september 2014

we komen terug hoor

Jolande Wijnen
31-7-2014

Mooi typisch Italiaans huis, met een mooie tuin met verschillende zitjes en zwembad. De casa ligt op een prachtige plek op de heuvel, omringd door zonnebloemen en graanvelden, het uitzicht is geweldig waardoor je je heel vrij voelt. Ons appartement bevond zich op de begane grond met eigen zitje en terras. Het was leuk ingericht, royaal en schoon. We zijn gastvrij ontvangen door Marjo en Fred, eigenaren van het huis. Ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Marjo kookt graag voor de gasten en Fred neemt de gasten graag mee op excursie. Regio Le Marche is ongekend mooi! Niet toeristisch terwijl er zoveel moois te zien is, mooie landschappen, prachtige plaatsjes, km's mooie stranden, mooi bergachtig achterland. Het vliegveld van Ancona is maar een half uur rijden, prima geschikt om te vliegen en een autootje te huren. Het mondaine badplaatsje Senigallia ligt op maar 10 minuten afstand.

Gereisd Met partner in juli 2014

Geweldige plek.

K.Dickhout
13-7-2014

Casa Onda ligt in een prachtige omgeving dichtbij de kust. Het appartement waarin wij verbleven was prima in orde. Het huis wordt omgeven door een prachtige tuin. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Wij hebben het bijzonder naar onze zin gehad. Casa Onda is zeker een plek om naar terug te keren.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Onda in Senigallia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Onda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.