Appartement Casa Tartufo

Appartement
Appartement Casa Tartufo

Laatste review

We zijn 3 dagen gebleven op onze rondreis door Le Marche/Umbrië/Toscane. Het is hier werkelijk prachtig en als je even tot rust wil komen is dit dè plek. Een mooi zwembad met panoramisch uitzicht en het sanitair is om door een ringetje te halen. De gastvrije eigenaren bieden mogelijkheden tot excursie en genieten van het culinaire Italië. Natuurlijk staat de truffel centraal!

Echt waar voor je geld, als we ooit nog in de buurt komen, komen we zeker terug.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

59 reviews over Appartement Casa Tartufo in het Nederlands

Prachtige kleine camping in een fantastisch decors

Albert & Irene,
7-9-2018

Leuke kleinschalige camping

Irma,
11-8-2018

Een week verbleven in appartement sei, is erg goed bevallen. Appartement is ruim (ruimer dan we hadden verwacht nav de foto's) en lekker koel. Kleinschalige, rustige camping met voornamelijk nederlanders. Ligt wat afgelegen maar niet als storend ervaren, zorgt ook voor rust, een mooi uitzicht en een mooie sterrenhemel. Fijn zwembad en vriendelijke eigenaren die je, indien gewenst, op de hoogte houden via de app van uitstapjes en evenementen in de buurt. Broodjesservice is ook prettig. Enige gemis was een bbq bij het appartement.

Mooie rustige camping

Fan.Booij,
22-7-2018

Gastvrij ontvangst door eigenaren. Fantastisch uitzicht vanaf nieuw, heerlijk zwembad. Het nieuwe gedeelte is wel terras vorming en als je onderaan staat is het een pittig klimmetje omhoog. Rustige omgeving en best een eindje rijden om dingen te bezichtigen, maar de vergezichten onderweg maken veel goed. Poelen Cagli aanrader, ook stadje Gubbio.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Tartufo voor je op een rij gezet:

De camping is mooi uitgebreid dit jaar tot 20 plaatsen. Met mooi nieuw sanitair. Het ligt in een mooie omgeving. Enkele plaatsen hebben mooi uitzicht. Ben en Sabine zijn gezellige gastheer en gastvrouw. We genoten ook van de pizza avonden.

Gezellig en gemoedelijke kleine camping

HansH,
8-4-2017

Mooi gelegen in de bergen van Sassoferrato. Een kleine en gemoedelijke camping met Nederlandse eigenaren. Van alle gemakken voorzien en leuke pizza avonden. Kleinschalig met een paar kampeerplekken aar dat rustige vinden wij erg prettig. Enige kleine nadeel is dat vroeg de zon ondergaat omdat de camping achter de berg zit maar dat maakt het niet minder gezellig. Kijk ook even op hun facebooksite voor een indruk

Super

Marissa
16-9-2016

Sabine en Ben zorgen ervoor dat je je gelijk thuis voelt. We waren met een groep en hadden meerdere appartementen. De bedden waren prima, de ontbijtjes lekker (ook glutenvrij), de pizza avond geweldig en het uitzicht super. Verder is er in de omgeving genoeg te doen. Wel is de auto noodzakelijk als je op pad wil of boodschappen wil halen. Samenvattend: een verblijf op Casa Tartufo kan ik iedereen aanraden!

Geweldige plek!

Gea
8-8-2016

Wat een heerlijke tijd hebben we gehad. Het uitzicht geweldig! De plek waar we stonden helemaal goed.

Zeer gastvrij onthaal. Gezellige pizzaavond gehad met erg goede piza's van Ben. Wat hebben we een lol gehad.

En inderdaad het ligt wat afgelegen maar dat wisten we.

Goeie tips van Ben en Sabine. Prachtige wandelingen gemaakt. Super gegeten bij El Rustico. Kortom wij komen nog eens terug!! Piet en Gea Nw Roden.

Aardig appartement / mini-camping complex

Jeroen Cornelissen
3-8-2016

Casa Tartufo is aardige locatie om te verblijven. Het heeft een aantal appartementjes en ~8 / 10 campeerplekken incl. 2 safaritenten. Wij zaten in een appartement in het hoofdgebouw. Aan die van ons kan nog wel wat worden opgeknapt en onderhouden. De appartementen beneden aan de tuin zijn recenter begrepen we.

De familie is vriendelijk en organiseert veel voor de gasten. (Bijna) iedere dag staat er wel wat op het programma. En men regelt voor zover mogelijk alles voor je.

De ligging qua uitzicht is prachtig. De ligging qua bereikbaarheid valt tegen. Ga er vanuit dat je minimaal 45minuten nodig hebt om ergens te komen. Supermarkt 20mins. De twee locale stadjes Pergalo en Sasseferato zijn niet heel bijzonder.

Leuke trips: Urbino, Gubbio (medival en leuke kabelbaan) en Mondavio (prachtige burcht).

Het was wéér fantastisch!

Anja & Lijdie & Mieke
25-6-2016

Prachtige camping en bijzonder mooie appartementen met een geweldig uitzicht!

Fantastische sfeer, je voelt je er direct welkom.

Ben, Sabine en de kinderen zijn lief, gastvrij, meelevend en heel behulpzaam.

Ik zou het iedereen aanraden er een keer naar toe te gaan!

Fantastische mini camping

Marrit Jansen
12-8-2015

Fantastische minicamping in de heuvels van De Marken in Italie. Zes grote, niet afgebakende kampeerplekken. Zeer schoon sanitair. Toiletten zijn incl. toiletpapier en zeep. Het douche- en afwaswater is heet! Geen muntjes bij het douchen. Mooi en goed verzorgd zwembad van 1,20 diep. Veel leuke zitjes in de schaduw op de camping. Brood naar nederlands recept wordt bezorgd door de bakker. Erg lekker. Geen recreatieteam; de kinderen maken met elkaar veel plezier. 's Avonds om tien uur is het echt stil. Grote supermarkten op 15 km.afstand. Over de weg langs de camping komt zelden een auto. Kamperen voor rustzoekers met of zonder kinderen. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren die goed italiaans spreken. Leuke zwemriviertjes en echt oude stadjes en dorpjes in de buurt + grotti di frasassi. De kust is goed bereikbaar in een uur. Heerlijk eten voor weinig geld. Een door toeristen onontdekte streek in Italie. Zeer vriendelijke bevolking die graag een praatje maakt.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Tartufo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Tartufo in Sassoferrato, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Tartufo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.