Appartement Casa Tartufo

ItaliëLe Marche (De Marken)Sassoferrato

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Casa Tartufo voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 80 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 80 reviews
  • 8.2Inrichting
  • 8.8Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

80 Reviews over Casa Tartufo

• 9Remco Van Hoven10-08-2021

Een gezellige camping met prachtig uitzicht

Een camping gerund door Nederlandse eigenaren. Samen met hun campinghulpen weten ze de knusse camping gezellig en intiem te houden. De gezamenlijke pizza avonden en bbq avonden zijn een aanrader. Het toiletgebouw is keurig netjes. De campeerplekken beneden moeten een stijle weg op om naar het toiletgebouw te komen maar het uitzicht maakt dat weer helemaal goed.

• 9Maarten, Marlou en Pip12-07-2021

Aanrader!

Wij hebben een heerlijke week op Casa Tartufo gehad. Werden vriendelijk ontvangen en er werd een leuk praatje gemaakt met onze dochter van drie. We zaten in appartement Sei. Een ruim appartement van alle gemakken voorzien. Vanaf ons terras hadden we een prachtig uitzicht over de heuvels! Omdat je voor alle uitstapjes de auto nodig hebt, was het heel fijn dat we voor de pizza en bbq avond ‘uit eten’ konden op de camping zelf. Heerlijk gegeten en super gezellig gehad! Op de camping zijn enkele producten te koop, als je wilt kun je broodjes bestellen en wij hebben er ook meerdere ijsjes gehad ;) Het zwembad is mooi en ook vanaf daar heb je uitzicht over de heuvels. Onze dochter heeft ook heerlijk op de trampoline gesprongen. De hond en kat van de eigenaren kwamen af en toe even buurten, wat onze dochter erg leuk vond. Als je van kleinschaligheid en een mooie omgeving houdt is deze camping een echte aanrader!

• 9Marin28-08-2020

Heerlijk genieten en relaxen

Wat blijft het toch een heerlijke camping. Mooie ruime plekken, prima sanitaire en voorzieningen en leuke extra's zoals de pizza en bbq avonden. Lekker zwembad met prachtig uitzicht over het heuvellandschap. Leuke omgeving met leuke dorpjes en restaurantjes om te bezoeken. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Zoals gezegd een heerlijke camping, voor zowel gezinnetjes als stellen zonder Kids. Een echte aanrader!

• 10Patricia26-08-2020

Prachtig appartement met een waanzinnig uitzicht!

Prachtige ligging met een geweldig uitzicht. Ben en Sabine zijn geweldige eigenare en doen hun uiterste best om het iedereen naar hun zin te maken. Zelfs nu in de Corona tijd! De hulp van Piet en Joke is ook geweldig en hebben altijd tijd voor een praatje. Zijn 2 schatten van mensen! De pizza avonden die houden ze 2 x per week daar kan je vantevoren voor opgeven en zijn altijd super gezellig en lekker op eigen terrein zodat je niet met de auto weg hoeft.

• 10J.C.L.Bliek25-08-2020

Super Camping

We hebben super genoten, mooi camping, super schoon sanitair, mooi en schoon zwembad. Heerlijke pizza en barbeque avonden georganiseerd door de eigenaren. Super vriendelijke mensen. Mooi gelegen, en ruime campeerplekken, eigenlijk niets op aan te merken.

• 9Barbara25-08-2020

Casa Tartufo is top

Dit is een heerlijke, kleine camping in een onwijs mooie omgeving. Door het kleinschalige heb je snel contact, vooral heel leuk voor de kinderen maar ook gezellig als je bij de befaamde pizza-avond aanschuift. Wij verbleven in een safaritent, van alle gemakken voorzien. Van de eigenaren kregen we ook heel leuke tips wat we in de omgeving konden doen en waar we konden eten. Supergeslaagd en een aanrader voor mensen die niet zo van de grote campings zijn. Het zwembad en het uitzicht mag ik trouwens ook niet vergeten te vermelden!

• 3Verharen11-08-2020

Geen betrokkenheid en veel te duur

Na een trektocht in Italië in dit Corona jaar ook hier geweest. Het was de duurste camping. Na een kil ontvangst (inchecken uitdrukkelijk na 16.00 uur) een plaats op de terrassen camping met scheve plekken en NUL uitzicht. Een boekwerk vol regels waaraan je je moest houden. De sanitair wordt niet dagelijks schoongemaakt en geen echt desinfectiemiddel aanwezig. De huiskat hing ‘s nachts in onze slaaptent en we konden pas na 2 uur iemand bereiken. Je zou maar een echt noodgeval hebben! Maar vooral lijkt alles erop geënt om te cashen, werkelijk alles is behoorlijk duur. De eigenaren laten zich nauwelijks op de camping zien dus van de geweldige “ik vertrek droom” is niets over. Viel ons (gezien de site) echt zwaar tegen! Zwaar overtrokken.

• 9Janny10-08-2020

Geweldig! Ook in carona tijd een aanrader

Rust ruimte gezelligheid gastvrij Veel te zien Prachtig uitzicht Top pizza avonden Sanitaire voorzieningen zijn perfect Ook privé sanitair aanwezig Tevens zijn er safari tenten te huur of appartementen Wil je ondanks de carona stress er toch nog even tussen uit dan is dit een prima plek.

• 9Stephan Küppers10-08-2020

Duurzame gezinsvriendelijke verblijfplaats

Wat was het hier heerlijk thuiskomen. Wij verbleven in appartement 3 gedurende de eerste twee weken van juli. Het was er, zoals overal waar we kwamen in de regio, heel rustig.Er wordt veel aandacht besteed aan het naleven van de geldende Corona-maatregels, zodat je als gezin kan ontspannen. De eigenaars staan altijd klaar om je te helpen of om tips te geven. De omgeving en het uitzicht zijn prachtig! Het zwembad is ruim opgezet en volledig afgezet. De pizza-avonden zijn een echte must. Wil je tot rust komen is dit een echte aanrader. In de omgeving kan je je zowel sportief als cultureel uitleven. Ook de aandacht naar duurzaamheid vond ik het vermelden waard. Het warm water van de camping en de elektriciteit wordt volledig opgewekt via zonne-energie. Alle afval wordt gesorteerd en veel lokaal geteelde en geproduceerde producten zijn op de camping beschikbaar (groente- en kaashandelaar komt langs).

• 10Willem de Graaf03-03-2020

Heelijke plek!!!

Heerlijke plek. Geweldige vakantie gehad. Wij zaten precies in de periode dat er vuurvliegjes waren, honderden!!! geweldig! Later las ik op internet dat als er vuurvliegjes zijn de lucht heel schoon moet zijn. Daarnaast geweldig uitzicht en een heerlijke relaxed vakantie.

Appartement Casa Tartufo info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij