Reviews over Sassoferrato

Prachtige kleine camping in een fantastisch decors

Albert & Irene,
    7-9-2018

We zijn 3 dagen gebleven op onze rondreis door Le Marche/Umbrië/Toscane. Het is hier werkelijk prachtig en als je even tot rust wil komen is dit dè plek. Een mooi zwembad met panoramisch uitzicht en het sanitair is om door een ringetje te halen. De gastvrije eigenaren bieden mogelijkheden tot excursie en genieten van het culinaire Italië. Natuurlijk staat de truffel centraal!

Echt waar voor je geld, als we ooit nog in de buurt komen, komen we zeker terug.

Leuke kleinschalige camping

Irma,
    11-8-2018

Een week verbleven in appartement sei, is erg goed bevallen. Appartement is ruim (ruimer dan we hadden verwacht nav de foto's) en lekker koel. Kleinschalige, rustige camping met voornamelijk nederlanders. Ligt wat afgelegen maar niet als storend ervaren, zorgt ook voor rust, een mooi uitzicht en een mooie sterrenhemel. Fijn zwembad en vriendelijke eigenaren die je, indien gewenst, op de hoogte houden via de app van uitstapjes en evenementen in de buurt. Broodjesservice is ook prettig. Enige gemis was een bbq bij het appartement.

Mooie rustige camping

Fan.Booij,
    22-7-2018

Gastvrij ontvangst door eigenaren. Fantastisch uitzicht vanaf nieuw, heerlijk zwembad. Het nieuwe gedeelte is wel terras vorming en als je onderaan staat is het een pittig klimmetje omhoog. Rustige omgeving en best een eindje rijden om dingen te bezichtigen, maar de vergezichten onderweg maken veel goed. Poelen Cagli aanrader, ook stadje Gubbio.

Gezellige camping in een super mooie en rustige om

H&M,
    23-5-2018

De camping is mooi uitgebreid dit jaar tot 20 plaatsen. Met mooi nieuw sanitair. Het ligt in een mooie omgeving. Enkele plaatsen hebben mooi uitzicht. Ben en Sabine zijn gezellige gastheer en gastvrouw. We genoten ook van de pizza avonden.

Gezellig en gemoedelijke kleine camping

HansH,
    8-4-2017

Mooi gelegen in de bergen van Sassoferrato. Een kleine en gemoedelijke camping met Nederlandse eigenaren. Van alle gemakken voorzien en leuke pizza avonden. Kleinschalig met een paar kampeerplekken aar dat rustige vinden wij erg prettig. Enige kleine nadeel is dat vroeg de zon ondergaat omdat de camping achter de berg zit maar dat maakt het niet minder gezellig. Kijk ook even op hun facebooksite voor een indruk

Sassoferrato scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews