Camping Quattro Stagioni

• 6Staat v/h sanitair
  • 6.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

4 Reviews over Quattro Stagioni

• 5Daniebobby23-11-2015

Geen goede camping.

Waren hier voor een tussen stop met de camper achter in Mei. Zeer rustig Stond nog één Engelse camper allemaal vaste Italiaanse plaatsen. De jongen bij de receptie kon alleen maar Italiaans. Het sanitair was zeer verouderd. Alles was nog gesloten. De omgeving was misschien wel mooi maar 2dagen veel regen gehad.

• 4Staat v/h sanitair
  • 7Annemarie 20-08-2014

Vriendelijke camping, fijne Italiaanse sfeer

We hebben met onze tienermeiden (5 dagen) genoten van deze echte italiaanse camping (met veel vaste plaatsen). Op de camping ziin niet veel Nederlanders maar het contact met de Italianen was leuk. De camping ligt vlak bij Sarnano, een heel mooi middeleeuws dorp in een prachtig natuurgebied. Met fraaie rivier, waterval op loopafstand en een prachtig meer een half uur rijden vandaan. We hadden een eenvoudig maar zeer schoon huisje gehuurd met twee slaapkamers en prima douche/toilet.

Voor vakantiegangers die niet houden van de grote Italiaans Nederlandse campings is 4 stagioni een prima alternatief.

Sarnano is een mooi dorp met fijne restaurants. Dat komt goed uit want het eten en de (luidruchtige) animatie op de camping was zwak.

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10marco03-08-2012

Villaggio con panorama stupendo e molto pulito

Villaggio con molti servizi tutti gratuiti compreso i wi-fi, tanta ombra e verde. Molto tranquillo, lo consiglio a famiglie con bambini piccoli fino a 18 anni e coppie in cerrca di sport e relax. Lo staff è molto cordiale e disponibile.Ottimo rapporto qualità prezzo.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7Gezin met oudere kinderen (49, 44, 15, 17, 18, 20)25-08-2011

Camping met overwegend Italianen.

Camping bestaat voor grootste gedeelte uit vaste staanplaatsen met Italianen.

Op de camping gratis gebruik van: zwembad, volleybalveld, basketbalveld, tennisbaan/voetbalveld, jeu de boules baan, tafeltennistafels, mooie rivier/beek met ligweide, mountainbikes (ook gratis te lenen bij de receptie), internet.

De rivier/beek is ideaal voor spelen en bouwen van dammetjes, maar te ondiep om in te zwemmen of met banden af te drijven o.i.d.

Sibilline gebergte is erg mooi. De Italiaanse bevolking is erg vriendelijk en zeer behulpzaam.

In de omgeving weinig te beleven voor oudere jeugd (bijv. karten of survivalpark of paintballen o.i.d.) Eind v.d. onze vakantie kwamen wij er achter dat bij het meer van Fiastra wel e.e.a. te doen moet zijn. (Helaas te laat voor ons).

Sanitair op camping is minimaal. Voor de dames 4 toiletten, waarvan één gat in de grond en 3 wc potten zonder bril. Geen wc-papier. 4 Douches met een dun sijpelstraaltje en niet altijd goed warm water.

• 6Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar