Vakantiehuis Ca'Salvatore

Vakantiehuis
Vakantiehuis Ca'Salvatore
9,5

2 reviews over Vakantiehuis Ca'Salvatore in het Nederlands

Heerlijk huis ver van massatoerisme

droest
28-7-2012

Prachtig gelegen tussen de glooiende heuvels vol met zonnebloemen, maar toch op slechts 10 autominuten van leuke italiaanse dorpjes zoals urbania en urbino. Huis heeft zeer hoog afwerkingsnivo, incl luxe keuken en badkamer en NL tv. NL eigenaren zeer behulpzaam; veel goede tips voor activiteiten en tips in de omgeving. Evt met leuke begeleiding van Nederlands sprekende zoon. Groot en prachtig zwembad met genoeg bedjes en schaduw.

Zalige plek in heerlijk Italie

Marcel Kuiper
12-12-2011

Het vakantiehuis bood alles wat we zochten: prachtige plek om tot rust te komen, prima faciliteiten met veel gevoel ontwikkeld en onderhouden. De omgeving is schitterend mooi. Cultuur en natuur gaan prima samen in dit deel van Italië.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ca'Salvatore in Sant'Angelo in Vado, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ca'Salvatore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ca'Salvatore scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.