Bed and Breakfast Ca'Beto

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Ca'Beto
9,2

25 reviews over Bed and Breakfast Ca'Beto in het Nederlands

Een geweldige vakantie in een prachtige omgeving.

HJans en Carmen Jansen
5-7-2016

De ligging van Ca'Beto is erg mooi. Het uitzicht is prachtig en de stilte is overweldigend. Prachtig gebied om te wandelen. Appartement voldeed aan alle wensen. De eigenaresse, Inge, toverde een paar keer per week een heerlijk Italiaans 4 gangen diner op tafel. De door haar echtgenoot, Rolf, verzorgde excursies lieten ons een klein stukje van de culturele rijkdommen van "de marken" zien. Kortom een vakantie om nog eens over te doen.

Door de ligging van Ca'Beto mag je geen snelle Wiffi verbinding verwachten. Downloaden van grote bestanden lukt dan ook niet altijd.

Gereisd met partner in juni 2016

Wederom met volle teugen genoten!

Frank Scheijmans
26-6-2016

Optimale gastvrijheid op een schitterende plek en verzorging van heel boeiende excursie's.

Gereisd met partner in mei 2016

Opnieuw een fantastische week in Ca Beto!

Freek en Winy Blokzijl
20-6-2016

We hadden een prachtig appartement, kraakschoon en smaakvol ingericht. Er stond een fles wijn voor ons klaar, fruit op de fruitschaal en heerlijke bonbons in de koelkast.

We konden genieten van een prachtige tuin, met overal zitjes met uitzicht op de uitlopers van de Apennijnen.

Voor ons een goddelijke plek! Rolf en Inge doe er alles aan om het je naar de zin te maken. Inge verzorgt 's morgens een heerlijk ontbijt met zelfgebakken brood, zelfgemaakte ricotta en yoghurt, vers fruit, allerlei kaasjes enz. Een paar keer per week kun je deelnemen aan het diner, ze kookt de sterren van de hemel!

Rolf geeft een paar keer per week rondleidingen en brengt oude steden, kastelen, musea en mozaïeken tot leven met zijn boeiende verhalen.

We komen al jaren in Italië, maar we hebben aan deze plek ons hart verpand!

Gereisd met partner in april 2016

Fantastisch! Hebben weer voor volgend jaar geboekt

Wilma de Wever
17-4-2016

Heerlijke plek, mooie appartementen, prima service en enorme hartelijkheid. Je kunt genieten van Inge's kookkunst en Rolf's vertelkunst. Een bijzondere ervaring.

Gereisd met partner in september 2015

Wat een prachtige plek

rebecca de wit
27-8-2015

Wat een prachtige plek. Helemaal vrij gelegen met een prachtig uitzicht. wat hebben we genoten! Geweldige excursies, fantastische maaltijden en authentieke stadjes zoals het vlakbij gelegen Urbania. Dit was zeker niet de laatste keer dat we hier waren. We kunnen het aan iedereen van harte aanbevelen.

Gereisd met partner in augustus 2015

Berekend

Toon
23-7-2015

We hadden grote verwachtingen...??? Ons appartement was heel proper en verzorgd. Geen TV en airco. Het was verschrikkelijk warm!. Wifi werkt niet altijd (tussen 8 uur en 22 uur). Het verblijf is ver weg van het stadje, meer dan 5 km, waarvan de laatste 2,5 km langs een harde grindweg?? Dus een auto is absoluut noodzakelijk !!! De uitbaters doen hun best, maar toch was alles heel berekend. (Uitstappen, eten en drinken,... we hadden het gevoel niet echt de rekeningen te kunnen controleren. Tijdens uitstappen werden de rekeningen nooit getoond en duidelijk voorgelegd?? De heer Rolf was steeds vlug om de rekening te vragen en dan te beslissen hoeveel iedereen moest betalen?? Zonder voorleggen van bewijs ?? Waarom?? We stelden ons er vragen bij en voelden ons dan niet echt eerlijk behandeld ? Wat kost ons eten en/of drinken echt ? We vinden dit wel een belangrijk gegeven om anderen te verwittigen?! We zijn dit echt niet gewoon. Dit vonden we heel spijtig !!!

Gereisd met partner in juli 2015
Rolf en Inge Smit, eigenaar, 5-8-2015

Wat jammer dat jullie ons niet even je probleem hebben voorgelegd, zodat we hadden kunnen reageren. Nu staan er een aantal onwaarheden op internet zonder dat wij de kans hadden om een ev. probleem te verhelpen. De klant wekte een tevreden indruk en had het er zelfs over volgend jaar te willen terug komen. Voor ons is deze reactie dan ook een raadsel.

Wat de locatie betreft, op onze website staat precies de ligging van onze B&B beschreven inclusief een google maps locatie, dus dat kan geen verrassing zijn. Tijdens de excursies proberen wij tijd uit te sparen door voor de hele groep de koffie e.d. centraal af te rekenen. In 30 jaar hebben we daar nog nooit problemen mee gehad. Iedereen kan altijd alle bonnen inzien, maar als je daar niet om vraagt, kunnen wij ook niet reageren. Erg jammer dat het zo gelopen is. We denken dat alle andere beoordelingen duidelijk maken dat het om een misverstand handelt en dat wij altijd alles doen om het onze gasten naar de zin te maken!

Fantastische plek!!

F.J.Blokzijl
18-7-2015

Bed and breakfast Ca Beto is een fantastische plek om je vakantie door te brengen. Prachtige kamers, hele mooie tuin met veel zitjes en uitzicht over de heuvels. Inge kookt een aantal keren per week de sterren van de hemel en Rolf leidt je rond door hele mooie oude steden van de Marche. Hij vertelt de oude verhalen die bij de plaatsen horen op een uitermate boeiende manier! Ca Beto is een aanrader voor een onvergetelijke vakantie!

Gereisd met partner in juni 2015

Fantastische plek

Henk Lambrichts
10-6-2015

De B&B/appartementen van Rolf en Inge is een bijzonder plezierige belevenis. Na een interessante rit door de heuvels en bossen bereik je de oase met een geweldig uitzicht en gerieflijke tuin. Het door gebruikte appartement Dante was zeer gerieflijk en compleet. De maaltijden waren heerlijk.

Van de verhalen van Rolf en Inge als gids hebben wij steeds opnieuw genoten.

Gereisd met partner in mei 2015

Een droomplek

Emmy Abrahamse Paul Geilleit
17-1-2015

Zoals de titel al zegt, een plek waarvan je alleen maar kan dromen.

Prachtige omgeving hoog op de heuvel en zicht op het uitgestrekte heuvellandschap van Le Marche.

De lange oprit voert je langs geurige lavendelperken tot het huis, waar wij een mooie kamer toegewezen kregen met veel privacy. De prachtige natuurlijke tuin heeft veel romantische hoekjes.

De ontvangst door de Smitjes was allerhartelijkst. Onze kamer was voorzien van alle gemakken, maar omdat het ontbijt ons zo goed beviel hebben we er de hele week gebruik van gemaakt. Ook hebben we 3 keer gebruik gemaakt van de kookkunst van Inge, heerlijk!

Jammer dat ze niet iedere dag kookte, want het was smullen. En voor de prijs hoefde je het niet te laten.

Wij hebben gebruik gemaakt van de deskundige rondleidingen van onze gastheer Rolf. De prijs/kwaliteit was prima, de hartelijkheid en deskundigheid van deze mensen en trouwe viervoeter Duca hebben ons hart gestolen. Deze vakantieplek is in alle opzichten een aanrader!!!

Gereisd met partner in januari 2015

Echt Italie, zonder toeristische drukte

Ton en Rini Capello
4-11-2014

Ca Beto is ons zeer goed bevallen, heerlijk gegeten prima service in een woord AF!!

Gereisd met partner in oktober 2014

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ca'Beto in Sant'Angelo in Vado, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ca'Beto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.