Reviews over Sant'Angelo in Vado

Een geweldige vakantie in een prachtige omgeving.

HJans en Carmen Jansen,
    5-7-2016

De ligging van Ca'Beto is erg mooi. Het uitzicht is prachtig en de stilte is overweldigend. Prachtig gebied om te wandelen. Appartement voldeed aan alle wensen. De eigenaresse, Inge, toverde een paar keer per week een heerlijk Italiaans 4 gangen diner op tafel. De door haar echtgenoot, Rolf, verzorgde excursies lieten ons een klein stukje van de culturele rijkdommen van "de marken" zien. Kortom een vakantie om nog eens over te doen.

Door de ligging van Ca'Beto mag je geen snelle Wiffi verbinding verwachten. Downloaden van grote bestanden lukt dan ook niet altijd.

Wederom met volle teugen genoten!

Frank Scheijmans,
    26-6-2016

Optimale gastvrijheid op een schitterende plek en verzorging van heel boeiende excursie's.

Opnieuw een fantastische week in Ca Beto!

Freek en Winy Blokzijl,
    20-6-2016

We hadden een prachtig appartement, kraakschoon en smaakvol ingericht. Er stond een fles wijn voor ons klaar, fruit op de fruitschaal en heerlijke bonbons in de koelkast.

We konden genieten van een prachtige tuin, met overal zitjes met uitzicht op de uitlopers van de Apennijnen.

Voor ons een goddelijke plek! Rolf en Inge doe er alles aan om het je naar de zin te maken. Inge verzorgt 's morgens een heerlijk ontbijt met zelfgebakken brood, zelfgemaakte ricotta en yoghurt, vers fruit, allerlei kaasjes enz. Een paar keer per week kun je deelnemen aan het diner, ze kookt de sterren van de hemel!

Rolf geeft een paar keer per week rondleidingen en brengt oude steden, kastelen, musea en mozaïeken tot leven met zijn boeiende verhalen.

We komen al jaren in Italië, maar we hebben aan deze plek ons hart verpand!

Fantastisch! Hebben weer voor volgend jaar geboekt

Wilma de Wever,
    17-4-2016

Heerlijke plek, mooie appartementen, prima service en enorme hartelijkheid. Je kunt genieten van Inge's kookkunst en Rolf's vertelkunst. Een bijzondere ervaring.

Wat een prachtige plek

rebecca de wit,
    27-8-2015

Wat een prachtige plek. Helemaal vrij gelegen met een prachtig uitzicht. wat hebben we genoten! Geweldige excursies, fantastische maaltijden en authentieke stadjes zoals het vlakbij gelegen Urbania. Dit was zeker niet de laatste keer dat we hier waren. We kunnen het aan iedereen van harte aanbevelen.

Sant'Angelo in Vado scoort een 8,5 uit 10, op basis van 8 reviews