Appartement Lucertola (+ B&B)

Appartement
Appartement Lucertola (+ B&B)
9,1

31 reviews over Appartement Lucertola (+ B&B) in het Nederlands

Heerlijk huis op geweldige plek

Ton Kee
12-9-2018

Mooi, goed verzorgd huis. Prachtig uitzicht. In de omgeving zijn tal van mooie, oude steden en dorpen te bezoeken. Strand aan Adriatico op half uur rijden.

Verhuurder is zeer attente gastheer.

Aanrader voor rust en comfort.

Chris
5-9-2018

Het appartement ligt op een idyllische plek met een prachtig uitzicht op het naastgelegen dal. Toegangsweg is lastig en steil. Wandelen vanuit appartement daarom geen leuke optie. Appartement is aangenaam en zeer verzorgd. De eigenaar doet er alles aan het je naar de zin te maken.

Plezierig verblijf

HelAl
13-8-2018

Rustiek plekje, mooi uitzicht. Het weggetje er naar toe is wat spannend. Ruim appartement. Goede uitvalsbasis om Le Marche te ontdekken. Dirk kent vele goede authentieke restaurantjes, daar hebben we met veel plezier veel gebruik van gemaakt. Ook voor andere tips kun je altijd bij hem terecht. Al met al een plezierige vakantie gehad.

Prima

M & D
4-8-2018

Rustig, mooi uitzicht, afgelegen. Veel tips van de gastheer.

Stijle weg.

fantastisch, wat een geweldige stulp&gastheerschap

Peter A. Esmeijer
1-8-2018

Alles meer dan goed! Wij boekten slechts een week voor vertrek.

Wat een warm onthaal met een koel biertje en wijntje; unforgettable!

Perfecte ligging; prachtig gesitueerd en goed gefaciliteerd en ... wat een oase van rust. Heerlijk vertoeven onder de notenboom, 'savonds genietend van de ondergaande zon achter de heuvels, met het geluid van krekels, nieuwsgierige Lucertola (hagedissen) en een heerlijke locale Verdecchio wittewijn.

Houdend van autorijden ook prachtig om er de laatste kilometers via Strada Bianca naar toe te rijden.

Van hieruit kun je Marche prima ontdekken. Ook op prima te berijden afstand naar de Adriatische kust.

Wat een geweldig gebied; veel authenticiteit, heel vriendelijke en toegankelijke mensen.

Gastheer Dirk beheerst hospitality tot in de puntjes. Geinteresseerd in mensen, veel kennis, mooie verhalen en waardevolle culinaire tips.

Wat ons betreft een absolute aanrader; ontdek het zelf en boek!

Wauw dit was geweldig

Yolanda en Ronald van Dijk
30-7-2018

De weg naar Lucertola was spannend! Maar als je er eenmaal was dan was het geweldig. Alsof je in een schilderij stapte! Mooi uitzicht en heel rustig! Het appartement was ruim, schoon en mooi ingericht. De service was uitstekend! Het ontbijt was erg verrassend! Wij hebben heel erg genoten van de rust en de omgeving! Echt een aanrader!

Een speciale plek...een aanrader!

Maria en Joop
27-6-2018

Dat Lucertola een afgelegen woning is tussen de heuvels aan een spannende weg! Goed is de heerlijke rust en je in een ander wereld voelen zelfs....iets slechts hebben wij niet kunnen ontdekken.

Authentiek en in prachtige natuur

Yvonne Ruiter
23-6-2018

Heerlijke rustige B&B op een fantastische plek in de Marken.

Schitterend uitzicht, prachtige authentieke dorpjes.

Dirk is een perfecte gastheer die klaar staat met tips voor wandelen, fietsen, restaurants.

Kan deze B&B van harte aanbevelen

Adembenemend uitzicht en tot jezelf komen.

René Brom
10-6-2018

Het appartement op de begane grond is helemaal prima. Geweldig uitzicht! Eenvoudige keuken, gezellige zit en prima bedden in slaapgedeelte. Het buitenterras met het geweldige uitzicht is heerlijk. Elke ochtend zet de gastheer de parasol uit en elke avond worden er 2 gezellige lantaarns neergezet. Vuurvliegjes, uilen, de nachtegaal we genoten er van. Op loopafstand (als je goed ter been bent / berg opwaarts) een gezellig klein restaurant waar je heerlijk kunt eten voor weinig. Locatie ligt in de heuvels maar Adriatische kust is dichtbij (Fano). Fantastische tips van gastheer voor super restaurants in de omgeving!

Heerlijk verblijf met zorgzame gastheer!

M. van Cleeff
25-5-2018

Fijn, comfortabel en smaakvol ingericht appartement met prachtig uitzicht. Perfecte uitvalsbasis voor vakantie met natuur, cultuur en lekker eten. Gastheer geeft veel goede tips.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lucertola (+ B&B) in San Lorenzo in Campo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lucertola (+ B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.