Appartement Lucertola (+ B&B)

Appartement
Appartement Lucertola (+ B&B)
8,9

25 reviews over Appartement Lucertola (+ B&B) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Een speciale plek...een aanrader!

Maria en Joop
27-6-2018

Dat Lucertola een afgelegen woning is tussen de heuvels aan een spannende weg! Goed is de heerlijke rust en je in een ander wereld voelen zelfs....iets slechts hebben wij niet kunnen ontdekken.

Authentiek en in prachtige natuur

Yvonne Ruiter
23-6-2018

Heerlijke rustige B&B op een fantastische plek in de Marken.

Schitterend uitzicht, prachtige authentieke dorpjes.

Dirk is een perfecte gastheer die klaar staat met tips voor wandelen, fietsen, restaurants.

Kan deze B&B van harte aanbevelen

Adembenemend uitzicht en tot jezelf komen.

René Brom
10-6-2018

Het appartement op de begane grond is helemaal prima. Geweldig uitzicht! Eenvoudige keuken, gezellige zit en prima bedden in slaapgedeelte. Het buitenterras met het geweldige uitzicht is heerlijk. Elke ochtend zet de gastheer de parasol uit en elke avond worden er 2 gezellige lantaarns neergezet. Vuurvliegjes, uilen, de nachtegaal we genoten er van. Op loopafstand (als je goed ter been bent / berg opwaarts) een gezellig klein restaurant waar je heerlijk kunt eten voor weinig. Locatie ligt in de heuvels maar Adriatische kust is dichtbij (Fano). Fantastische tips van gastheer voor super restaurants in de omgeving!

Heerlijk verblijf met zorgzame gastheer!

M. van Cleeff
25-5-2018

Fijn, comfortabel en smaakvol ingericht appartement met prachtig uitzicht. Perfecte uitvalsbasis voor vakantie met natuur, cultuur en lekker eten. Gastheer geeft veel goede tips.

Ika en Harry
24-5-2018

De ligging van Lucertola is fantastisch, een klein eindje vanaf San Lorenzo in Campo. Heerlijk rustig en een prachtig uitzicht over de vallei richting Fratte Rosa. Je kan heerlijk buiten zitten, in en uit de zon, wat je maar wil.

De appartementen uitstekend, heel schoon en met alles erop en eraan.

Gastheer en gastvrouw Dirk en Trix zorgen voor een goede sfeer, en ook een heerlijk glas wijn.

mooie plek

trudy de moree
1-10-2014

Wij hadden een heel ruim appartement op de begane grond en het uitzicht was geweldig.

Dirk kwam ons iedere dag met een lekker ontbijt verwennen en hij was een goede gids. Dirk wist o.a. adressen van goede restaurants.

Dirk had ook een boek geschreven over de omgeving en b en b dat ik in een adem had uitgelezen.

Prachtig uitzicht!

S. van den Brink
23-9-2014

Wij hebben in augustus een week gebruik gemaakt van het appartement op de begane grond. Het is eenvoudig ingericht maar wel heel ruim, en je hebt een schitterend uitzicht. Buiten heb je een gezellig zitje onder een notenboom. 's Avonds wordt alles sfeervol verlicht. Dirk is heel gastvrij en helpt je waar hij kan. Wij hadden ons zoontje van 9 maanden bij ons en hij was zo vriendelijk om voor aankomst te kijken wat er aan babyvoeding beschikbaar is in de supermarkt. Het appartement is minder geschikt voor kleine kinderen. Het ging bij ons goed omdat wij 2 campingbedden meegenomen hadden (een om te slapen, een als box), maar echt ideaal is het niet. Het strand ligt voor een bezoek met een kleintje eigenlijk ook te ver weg; je gaat er niet even voor een uurtje naar toe. Groot voordeel is wel dat je je baby binnen kunt laten slapen terwijl je zelf lekker buiten kunt gaan zitten met de babyfoon. Door het schitterende uitzicht heb je dan toch echt het gevoel dat je op vakantie bent! :)

Weekje Lucertola

Dick v.d. Booren
30-8-2014

Een week te gast geweest bij Dirk in Lucertola in San Lorenzo in Campo. We zaten in een heerlijk ruim appartement (Claudia). Genoten van de gastvrijheid en prachtige natuur. Voor rustzoekers is dit een prima locatie. Dirk heeft veel goede tips voor heerlijke restaurantjes en lekkere wijnen.

Prachtige locatie!!

Madeleine Sanders
25-8-2014

We zijn nu een paar keer in Lucertola geweest en iedere keer worden we stil van de omgeving. De appartementen zijn spic en span en de inrichting is compleet. Zelfs de basisbehoefte zoals kruiden en oploskoffie staan klaar.

De ontvangst is allerhartelijkst en in een kennismakingsgesprekje met een glaasje wijn is de sfeer meteen aanwezig.

Het complex ligt wat afgelegen, maar ligt zodanig dat het een ideaal uitgangspunt is om Le Marche te ontdekken.

Op loopafstand ligt Montefoglio waar een heerlijk en goedkoop restaurantje is gevestigd .

Ook San Lorenzo in Campo ligt vlakbij voor de nodige boodschappen.

Kortom wie wil niet meemaken dat de vuurvliegjes je begeleiden bij een romantisch etentje aan een schattig klein tafeltje onder de sterrenhemel. Nou wij wel!!!

grote gastvrijheid met schitterend uitzicht

Bas Lubberhuizen
24-8-2014

Prachtige plek waar je even leeft in een mooie droom. Het kleine nadeel van de bereikbaarheid wordt volledig goedgemaakt door de rust en het adembenemende uitzicht. Je kunt hier heerlijk lezen, hoewel dat met dit uitzicht moeilijk wordt. Het bezoek aan omliggende dorpen en stadjes in Le Marche is aan te raden, veel schoonheid en verrassingen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lucertola (+ B&B) in San Lorenzo in Campo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lucertola (+ B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Lucertola (+ B&B) scoort een 8.88 uit 10 op basis van 25 reviews.