Appartement Azienda Cerqueto

• 9.3Inrichting
  • 9.8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

18 Reviews over Azienda Cerqueto

• 10Sylla Pahladsingh28-05-2016

Omgeving is magisch mooi, heerlijk om te ontspannen, wandelen. Hier, in deze inspirerende omgeving, neem je wel de tijd om te genieten van de lekkere lokale wijnen en de goede gesprekken...

• 10Suzan24-01-2016

geweldig

Afgelopen zomervakantie 2 weken verbleven bij Azienda Cerqueto in appartement prima luce. We hebben een geweldige tijd gehad; het appartement was van alle gemakken voorzien en de omgeving is werkelijk adembenemend! Monique en Robbert bedankt voor alle goede zorgen..

• 10Eveline van Koppen23-09-2015

Geweldig! Aanrader!

Een heerlijke vakantie doorgebracht in Casa Capanna op Azienda Cerqueto. Puur genieten van een heel sfeervol en compleet ingericht huis met rondom vrije zitruimte en een geweldig uitzicht, twee stappen bij het mooie zwembad vandaan. Veel bezienswaardigheden in de directe omgeving (wel auto nodig) maar ook meer dan genoeg mogelijkheden om sportief bezig te zijn. Echt een aanrader!

• 10Julie & David09-08-2015

Magisch

Wat een magisch plekje... Wij hadden een heerlijke vakantie. Hier kom je helemaal tot rust. Het uitzicht is spectaculair en raak je niet gewoon. De huisjes/appartementen zijn zeer smaakvol ingericht ( wij verbleven in de Intermezzo ) en bieden alle comfort die je nodig hebt voor een relax vakantiegevoel. Monique en Robert zijn de perfecte gastvrouw en gastheer. De pizza-avond was een toppertje! Kortom een absolute aanrader!!!

• 10Eveline van Koppen12-01-2015

Heerlijke plek

Casa Capanna is een geweldig ingericht huis(je) waar wij al ettelijke keren een geweldige vakantie hebben gehad, en wat wij inmiddels als "ons" huis beschouwen, ligt vrij, rondom zitgelegenheid en een prachtig uitzicht. Fantastische gastvrouw en -heer, die er alles aan doen om jouw verblijf voor herhaling vatbaar te maken. Wij hebben inmiddels dan ook weer geboekt voor 2015.

• 9Edwinlitzau13-07-2014

Top

Prachtige lokatie met waanzinning uitzicht. Wij verbleven in de Casa Capanna, mooi ingericht, alles er op en er aan. Bijzonder is ook het uitgebreide boek met tips over wat er in de omgeving te doen is. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Tip: Print de meegeleverde routebeschrijving, met zowel de routeplanner in de auto als TomTom kom je er niet. Wij hebben het hier erg naar ons zin gehad!

• 10an en jo adams-claus07-07-2013

Gewoon top!

Deze plek is voor echte rustzoekers dewelke er niets mee inzitten om een beetje afgelegen te zitten. Wij verbleven in casa capanna. Een huisje dat met de nodige zorg werd ingericht en voorzien is van wat nodig is. Men beschikt er over enkele leuke terrassen en een grote tuin. Van overal heeft men een prachtig zicht op de knappe omgeving. Samen met nog twee andere appartementen beschik je over een ruim zwembad. Kom je echt nog iets tekort of wil je enige info staan Monique en Robert altijd klaar, niets is teveel. Voor ons was dit een toplocatie zelfs met het minder goede weer dat wij er even gekend hebben. Hou er rekening mee dat de weg naar het huisje onverhard is en probeer de wegbeschrijving te volgen van Monique en NIET de GPS Enig nadelig puntje voor ons was dat er geen afdakje is aan het huisje om buiten te schuilen als het regent. Verder alles dik in orde. Vraag ook aan Monique of er soms een eetfestijntje is met Peppe Cotto ... gezellige gastronomie op andere toplocatie

• 9Elke & Maarten22-06-2013

Italië op z'n best!

Net terug van een heerlijke vakantie in le Marche, een prachtig gebied waar het massa toerisme gelukkig nog ver te zoeken is. Het appartement Azienda Cerqueto past precies in dit plaatje. Op een rustige locatie en met een prachtig uitzicht op de Monte Sibillini is het voor ons Italië op z'n best. De appartementen zijn ruim en van alle gemakken voorzien. De gastvrijheid van Robert en Monique is buitengewoon, dankzij de vele tips hebben we genoten van mooie dorpjes en prima restaurants.

• 9José en Roel09-06-2013

Wat een uitzicht en een rust

Ook wij hebben eind april 2013 een vijftal dagen in Azienda Cerqueto / Cappa Capanna gezeten. Wat een mooi plekje! Hoewel het nog wat koud was (maar de verwarming kon aan) was het een fantastisch plekje. Het gevoel alsof je alleen op de wereld bent. Ook met minder mooi weer een aanrader. Monique en Robert waren allerhartelijkst en gastvrij (ook toen wij het niet konden vinden). 's Morgens lekker op je eigen terrasje ontbijten. Genieten met een grote G!

• 9Joost en Jannet02-06-2013

Fantastische plek

In april waren wij te gast in Azienda Cerqueto. Toen we aan kwamen rijden en Azienda Cerqueto zagen zeiden we: WOW ! Wat gaaf. We verbleven in Casa Capanna, een los staand, groot en ruim appartement waar we ons direct thuis voelden. Het uitzicht is fantastisch over de heuvels van Le Marche en op Monte Sibillini. Monique en Robert de eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. In het plaatsje San Ginesio ervaar je de heerlijke sfeer van het dagelijks leven in Italië. Azienda Cerqueto is een aanrader voor iedereen die ruimte en rust zoekt.

Appartement Azienda Cerqueto info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij