Reviews over San Ginesio

Sylla Pahladsingh,
    28-5-2016

Omgeving is magisch mooi, heerlijk om te ontspannen, wandelen. Hier, in deze inspirerende omgeving, neem je wel de tijd om te genieten van de lekkere lokale wijnen en de goede gesprekken...

geweldig

Suzan,
    24-1-2016

Afgelopen zomervakantie 2 weken verbleven bij Azienda Cerqueto in appartement prima luce. We hebben een geweldige tijd gehad; het appartement was van alle gemakken voorzien en de omgeving is werkelijk adembenemend! Monique en Robbert bedankt voor alle goede zorgen..

Geweldig! Aanrader!

Eveline van Koppen,
    23-9-2015

Een heerlijke vakantie doorgebracht in Casa Capanna op Azienda Cerqueto. Puur genieten van een heel sfeervol en compleet ingericht huis met rondom vrije zitruimte en een geweldig uitzicht, twee stappen bij het mooie zwembad vandaan. Veel bezienswaardigheden in de directe omgeving (wel auto nodig) maar ook meer dan genoeg mogelijkheden om sportief bezig te zijn.

Echt een aanrader!

Magisch

Julie & David,
    9-8-2015

Wat een magisch plekje... Wij hadden een heerlijke vakantie. Hier kom je helemaal tot rust. Het uitzicht is spectaculair en raak je niet gewoon. De huisjes/appartementen zijn zeer smaakvol ingericht ( wij verbleven in de Intermezzo ) en bieden alle comfort die je nodig hebt voor een relax vakantiegevoel.

Monique en Robert zijn de perfecte gastvrouw en gastheer. De pizza-avond was een toppertje! Kortom een absolute aanrader!!!

Heerlijke plek

Eveline van Koppen,
    12-1-2015

Casa Capanna is een geweldig ingericht huis(je) waar wij al ettelijke keren een geweldige vakantie hebben gehad, en wat wij inmiddels als "ons" huis beschouwen, ligt vrij, rondom zitgelegenheid en een prachtig uitzicht.

Fantastische gastvrouw en -heer, die er alles aan doen om jouw verblijf voor herhaling vatbaar te maken. Wij hebben inmiddels dan ook weer geboekt voor 2015.

San Ginesio scoort een 8,8 uit 10, op basis van 5 reviews