Hotel Marconi

8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Marconi voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Marconi in het Nederlands

aan te raden

a en j b.
6-10-2010

gezellig hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en directie.

het ontbijt is wat karig en een te (kleine)

douce cabine we hebben het er erg naar onze zin gehad.voor herhaling vatbaar.

Italiaans familiehotel

Djan
22-7-2008

Ondanks dat alles niet helemaal 100% in orde was, toch een prettig hotel. Eigenaar en zijn familie erg vriendelijk. Hotel beshchikt over ligbedden en een (gezellige) strandbar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marconi in San Benedetto del Tronto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marconi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marconi scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.