Hotel Imperial

We hebben een aantal aanbieders voor Imperial voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Imperial in het Nederlands

Met jonge kinderen

zeer goede service

Joris Tania
13-8-2010

wij verbleven in een standaard kamer , die was eenvoudig maar voldoende, de badkamer was wel vernieuwd en zeer modern, geen bad maar wel een regendouche.

Het eten vonden we zeer goed, menukeuze, voorgerechten buffet en dessertbuffet.

Klein zwembad maar het strand maakte veel goed, ideaal voor kleine kinderen.

hotel personeel zeer vriendelijk en goede service.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Imperial in San Benedetto del Tronto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.