Hotel Bahia

1 review over Hotel Bahia in het Nederlands

Goed strandhotel

piet_deseyn1
8-9-2011

Net hotel vlak aan de promenade; leuk dat je gratis fietsen kunt gebruiken in het hotel om heerlijk te rijden op de kilometerslange promenade, bvb om 's avonds iets te gaan eten in de stad. Hoewel het lekker eten eigenlijk nog beter kan even een paar kilometer het binnenland in (bvbAquaviva).

Inderdaad vooral Italiaanse toeristen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bahia in San Benedetto del Tronto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bahia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bahia scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.