San Benedetto del Tronto

We hebben een aantal aanbieders voor San Benedetto del Tronto voor je op een rij gezet:

vakanties San Benedetto del Tronto

Reviews over San Benedetto del Tronto

fantatisch

jose manuel
    10-9-2010

echte itliaanse kustplaats waar bijna geen andere nationaliteiten te vinden zijn. schitterende stranden en lange mooie boulevard een van de mooiste die ik ooit gezien heb. Een zeer grote aanrader voor diegene die van authenthieke dorpjes houden.

Gereisd Met vrienden in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij komen hier al jaren en verblijven dan in het huis van

Elvira
    3-8-2006

Wij komen hier al jaren en verblijven dan in het huis van een italiaanse zakenpartner. Pal aan het strand en de boulevard. We doen veel op de fiets. Komen in de leukste italiaanse restaurants op aanraden van deze echte Italiaan. Erg leuk hier. Er is veel te zien en het leuke is dat je er geen Nederlander tegenkomt. We gaan zowel met de auto als met het vliegtuig.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel mooie badplaats

Alexandra
    19-11-2003

Heel mooie badplaats. Mooie brede prive stranden. Veel touristen zal je er niet vinden. Heel mooie promenade met palmbomen, leuke centrum met mooie winkels. 's avonds leuke bars rond een mooie fontijn. Buiten de stad vindt je direct kleine bergen, met mooie historischesten zoals Ascoli. Om een leuke vakanti zonder touristen te ontmoeten moet je zeker daar gaan.

Gereisd Anders in november 2003
San Benedetto del Tronto scoort een 9,4 uit 10, op basis van 16 reviews