Hotel I Calanchi Country

7.2Goed

Italië, Le Marche (De Marken), Ripatransone/San Savino

Op vakantie geweest naar I Calanchi Country?

7.2Goed

Tonen op kaart

5 reviews over Hotel I Calanchi Country

• 9nella5118-06-2011

Adembenemende omgeving

Wat is het hier prachtig.... Mooi hotel, lekker nieuw, en een uitzicht.... onbeschrijflijk. Aardige mensen. Wij hadden een slechte routebeschrijving meegekregen van TO en hebben een aardig poosje gezocht. We kwamen n.l. niet van de snelweg. De eigenaar vond dit zo rot voor ons dat we een "upgrade" kregen. Dat kon natuurlijk omdat het nog geen vakantieseizoen was. Jammer alleen dat de kamers geen balkon hebben, zodat je nog meer van het uitzicht zou kunnen genieten. Maar op het terras (en ook bij het zwembad trouwens) was het goed toeven. Bij vertrek kregen we nog een kadootje mee: 2 flessen Italiaanse wijn. Echt een hotel om naar terug te gaan.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Cindy22-03-2011

rust en vooral heerlijk eten!

Wij zijn hier vorige zomer op vakantie geweest, wat een rust! het hotel ligt midden in de heuvels van Le Marche. vanaf het zwembad heb je een heel mooi uitzicht. maar wat ons het beste bevallen is, is het restaurant. nog nooit zulke lekkere pasta's gegeten, vooral met truffel, een echte specialiteit. ook de wijnen waren heerlijk, die kun je trouwens ook ter plaatse kopen. wat ons betreft komende zomer voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juni 2010

• 4Johan Maerten27-12-2010

Nooit meer, hotel werd gerund door jobstudenten

Het hotel werd gerund door jobstudenten (zowel aan de receptie als het restaurant) en was verloederd. De tuin was zeer slecht onderhouden (overal onkruid, vaak tot op borsthoogte) en het zwembad was slecht onderhouden (algen). Het ontbijt was ronduit triest: geen enkele bediening aan tafel en de tafels waren smerig. Ook het avondeten was, in tegenstelling tot wat in Caractère staat, niet van een goed (laat staan hoogstaand) niveau. De kamers zijn ruim en netjes maar het is precies of je in een kazerne zit (volledig beveiligd en afgesloten - allesbehalve gezellig).

Gereisd met partner in september 2010

• 8R Willems17-09-2007

Hotel met prachtige ligging. Personeel was ontzettend vriendelijk, eten oke. Wat ons tegenviel was dat er veel nederlandse toeristen waren met een hoog "rode broeken"gehalte.

Gereisd met partner in september 2007

• 6Feijts17-08-2005

Geboekt via touroperator exclusief, zeker niet exclusief te noemen. Eerste twee dagen perfect avondeten daarna geinformeerd of de kok vakantie had (half pension geboekt)hotelkamers waren onder gebracht in soort barakken laatste avond maffia praktijken meegemaakt voelden ons zeker niet op ons gemak en met ons nog andere gasten,werden het restaurant uitgekeken

Gereisd in augustus 2005

0 tips over Hotel I Calanchi Country

0 vragen over Hotel I Calanchi Country

Hotel I Calanchi Country info

• VerzorgingHalfpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand