Appartement Casa Torre

Met jonge kinderen

Genieten !

Sophie Kremers
31-10-2016

Wij hebben een heerlijke week beleeft op deze mooie plek. Het huis is prachtig gelegen ,mooie vergezichten en goed onderhouden. Tijdens ons verblijf waren er 3 appartementen bezet,totaal 6 volwassenen en 2 kleine kinderen. Voor rustzoekers zoals wij was dit heel prettig, op sommige tijden hadden we het rijk alleen ! Kan me voorstellen dat het bij een volle bezetting een stuk drukker oogt maar door de open en ruime buitenruimte is het makkelijk contact maken en kunnen kinderen heerlijk met elkaar spelen. Ook kun je op sommige plekken je terras verplaatsen mocht je dat prettiger vinden. Het bezoek van Anne was erg prettig en gaf ons meteen nóg meer informatie over dit mooie gebied. Wij waren hier ,bewust, zo half september en het seizoen loopt dan een beetje op het einde en dat kun je wel merken , de sfeer is dan minder levendig. Wij kijken met een warm gevoel terug op deze heerlijke week!

Enorm genoten op deze prachtige plek in de Marken

Ingrid van Otterlo
30-9-2016

La Vigna is een prachtig appartement, mooie inrichting, enorm ruim terras met schitterend uitzicht over de berg, met in de verte de Adriatische zee. De ontvangst was erg hartelijk. We hebben genoten van de rust en het heerlijke zwembad. Anne kwam ons bezoeken, wat we als attent en plezierig hebben ervaren. Hoewel ik niet vaak naar eenzelfde plek terug ga, denk ik dat we hier zeker nog eens naar toe gaan.

Vanaf het terras 'vista Mare'.

Van Gurp
4-9-2016

Ligging is fantastisch, mooi gerestaureerd vakantieverblijf. Geboekt via website. Voor het eerst reeds het verblijf voor volgend jaar vastgelegd in deze accommodatie, maar dan wel in voor ons gevoel het mooiste appartement op deze locatie nl. Vigna.

In het grote landhuis zijn drie appartementen gemaakt waarvan wij in Appt Vigna verbleven. Dit appartement heeft een open woonkamer met keuken, en twee slaapkamers waar je via stenen trappen naartoe kan. De badkamer was klein maar had een heerlijke douche en mooie strakke inrichting. Het huis heeft verrassende hoekjes en we vonden het erg leuk dat we ook in de andere appartementen een kijkje konden nemen toen de eigenaar er was. Wat een enorm huis! De apart gevormde kamers zijn met gangen en trappetjes verbonden; je waant je een beetje in een middeleeuws kasteel. Ideale plek voor een bruiloft ...

Het huis is wel gehorig maar wij waren bijna de hele week alleen dus we hadden nergens last van. Als je dit huis met meerdere (bevriende) gezinnen huurt dan is het ook geen probleem lijkt me. De inrichting was sober maar met mooie spullen, modern met antiek gecombineerd. Er was geen tv, maar wel wifi dus als je een laptop of tablet bij je hebt hoeft dat geen probleem te zijn. Het zwembad was prachtig gelegen aan een zonneterras met ligstoelen. Echt een hele mooie plek om uit te rusten. Je hebt zeker een auto nodig om uitstapjes te maken. Ripotransone is leuk, alsof de tijd hier stil heeft gestaan! Uitstekende informatie en uitleg ter plaatste van Anne ontvangen, heel betrokken en professioneel. Ik kom graag een keer terug in juni wanneer het strandleven wat meer op gang is gekomen en de bergen mooi in bloei staan. Nu waren we net wat vroeg in het seizoen (een klein kacheltje om even de avond- of ochtendkilte weg te krijgen zou handig zijn).

Nooit meer naar huis!!!

Rolf
4-9-2016

15 dagen met 2 gezinnen een fantastisch verblijf gehad in Casa Panoramica. Het huis voldeed aan onze verwachtingen, het panoramisch uitzicht, de locatie en de prachtig aangelegde tuin overtroffen onze verwachtingen. Het contact met Anne van Viva la Casa was erg prettig. Zowel voor vertrek als tijdens ons verblijf, leuk ook dat ze 2 keer langskwam met lekkere verrassingen. Erg leuk ook om te zien hoe betrokken het schoonmaak/onderhoud personeel is bij de woningen, zij zijn er erg trots op en dat is terug te zien in de staat van onderhoud. Met het strand op een kleine 20 minuten met de auto en het prachtige achterland met pitoreske dorpjes is er iedere dag wel iets te doen, al is een dag genieten bij het eigen zwembad ook geen straf! Lekker eten, goede wijn en mooi weer, wij komen zeker terug!!

Fantastisch!

Christophe
4-9-2016

We hebben 15 dagen Casa Panoramica gehuurd, praktisch, mooi en ruim huis. We waren met 2 gezinnen, kinderen van 7 t/m 13 jaar totaal met 9. Door de indeling van het huis liepen we elkaar niet in de weg en hadden we per gezin een eigen etage. Mooie ligging op het terrein met een fantastisch uitzicht. Fijne privacy met vele schaduw plaatsen op de terrassen en ook door de vele bomen. Heerlijk zwembad met ligstoelen en ook hier veel schaduw plaatsen. Vanaf het terrein is het dorp makkelijk te bereiken via een pittig klimmetje, goed voor de benen! Een goede uitvalsbasis voor vele uitstapjes, ook was de aanwezige informatie erg handig. Vriendelijke ontvangst door de beheerders, zo ook door Anne die interesse toonde om het nog aangenamer te maken. Al met al voldeed alles zoals duidelijk beschreven was op de site met een schepje boven op. We komen zeker terug!

Prachtig gerestaureerd pand op toplocatie

Jacqueline Siegersma
4-9-2016

We kwamen op deze prachtige plek aan in de gietende regen, na een lange rit vanuit Rome waarbij Anne ons heel ief ophaalde in Ripatransone. Opvallend was dat Casa la Toretta weliswaar klein was, maar precies goed geaccommodeerd en heel smaakvol ingericht. Het huis is kruip door sluip door maar charmant en we voelden ons er heerlijk. Wij hebben die week pech gehad met het weer, maar als de zon door kwam was het er overdadig en je kijkt er prachtig uit over de vallei. Het terras bij Casa la Toretta is groot met een fijn stuk gras ervoor waar de kinderen konden spelen, enige 'nadeel' vonden wij de buren uit het grote huis verderop waarvan enkelen privacy niet helemaal aanvoelden en die gewoon over ons terras naar het zwembad liepen terwijl wij daar zaten. Ik vond het een huis waar heel veel aandacht en liefde in gestopt is door de eigenaar en we hadden ontzettend gezellig contact met Anne over de mail vooraf. Ze is zeer betrokken. Heerlijke plek.

De ligging was echt top en de afwerking van het pand echt super. Alleen heeft de eigenaar te veel appartementen in dit pand willen maken waardoor je geen praktische ruimte hebt om er met 6 personen in te verblijven.

De foto's zijn heel mooi, maar in werkelijkheid is het overal heel laag, moet je bukken om binnen te komen en het gangetje tussen de eetkamer en de woonkamer is 30 cm breed en 160 cm hoog. De eigenaar wuift het weg als karakteristiek, maar dat verwacht je niet voor €1450 per week. De keuken is heel klein, in de eetkamer past precies de tafel met de 6 stoelen en de woonkamer kun je binnenkomen door te bukken en eigenlijk is het de gang naar de kelder toe waar de master bedroom is. Buiten kun je niet gezellig eten. Er staat een tafel midden op een terras waar iedereen kan komen en zonder bescherming tegen de zon. Ook zijn er geen ligstoelen e.d. We waren zo teleurgesteld dat ik meteen onze tussen persoon Anne van Vivalacasa.eu heb gebeld. Zij heeft aangegeven dat ze het huis goed had omschreven, dus ze kon niets voor ons doen. Ik merkte ook op dat ze het maar lastig vond dat ik haar belde terwijl je toch hopt dat zo'n iemand het heel vervelend vindt dat wij ontevreden zijn met het huis wat ze ons heeft aangeboden. We hebben besloten om meteen te vertrekken en bij vrienden te gaan slapen in de buurt. Het geld van de huur waren we kwijt want dat kregen we niet terug. Zelf niet een gedeelte. We hebben er een heel vervelend gevoel aan overgehouden en het heeft onze vakantie verpest. Het voelde gewoon zo oneerlijk.

Klein paradijs

Els van Brakel
15-9-2014

Geweldig mooi pand met 3 vakantiewoningen. Een week tot volle tevredenheid verbleven in het bovenste appartement. Vanaf het grote terras een geweldig uitzicht. Inrichting is comfortabel. Onze enige aanbeveling is 1 barbecue per woning. Wij hebben zelf bijna elke avond de barbecue gebruikt. Als alle woningen in gebruik zijn, kan er mogelijk een probleem ontstaan. Een aantal ligbedden op het terras zou het comfort verhogen. Ondanks dit, was het verblijf zeer prettig.

Prachtig! hier moet je heen!

Trouwborst
18-5-2014

wij waren hier in de meiweek (3-10 mei) met onze drie kinderen (3 maanden, 3 en 5 jaar). We huurden casa torre vigne. wat een fantastische plek! mooi huis, voldoende ruimte voor ons vijven. Fijne info in het huisje. Geweldig uitzicht rondom, dichtbij allerlei leuke dorpjes en stadjes en het strand (allen max een uur rijden, strand in 20 min) Veel privacy op het terras. Wij zouden zeker teruggaan! We vlogen met prijsvechter op pescara. Dat is een uurtje rijden. Heel goed te doen. Het was overal nog heel rustig, echt het begin van het seizoen. Maar we hebben fantastisch weer gehad. Problemen die er waren werden heel snel en heel lief opgelost door de beheerders. Voor we het wisten stond er iemand op de stoep! Zwembad nog wel erg koud begin mei.

Echt een aanrader, ook met kleine kids,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Torre in Ripatransone/San Savino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Torre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.