Hotel Gallery Recanati

ItaliëLe Marche (De Marken)Recanati

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Gallery Recanati voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 10 reviews
+24/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 10 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

10 Reviews over Gallery Recanati

• 8henk03-09-2018

prima

prima hotel, prachtige locatie zeker als je ook het balkon bij besteld.

• 9Vvdijk8324-07-2013

Schitterend uitzicht

Heel mooi hotel en ook mooie kamers. In het plaatsje zelf is weinig te beleven, maar langs de kust genoeg leuke plaatsjes.

• 9Gemma27-01-2013

Recanati zal ik nooit vergeten

Mooi hotel, nette kamers, goed restaurant. Behulpzaam personeel. Recanati zelf heb ik voor altijd in mn hart gesloten vanwege een prachtig huwelijksaanzoek op de plek waar de beroemde dichter Leopardi zijn gedicht de heuvel der oneindigheid schreef. De nederlandse vrouw die in het hotel werkt had ons die ochtend verteld over die plek en heeft ons later wat tips gegeven waar heerlijk konden dineren om dit te vieren. We hebben 2 gezellige feestdagen mogen meemaken in dit stadje.

• 9V en S18-06-2012

prima!

Modern hotel in een oud jasje (gebouw). Mooie kamer met uitzicht over de vallei. Parkeergarage bij hotel tegen betaling. Ontbijt en diner prima. Mini bar met flesjes water en twee sapjes iedere dag aangevuld en gratis. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

• 8carla_rikkers23-09-2011

Goed hotel

Mooi hotel, mooie kamers. Schoon. Goed ontbijt. Drankjes in de minibar op je kamer zijn gratis. Auto voor 12 euro per dag op het parkeerterrein van het hotel geparkeerd. Helaas miste ik wel het zwembad dat op diverse sites vermeld wordt. Die heb ik niet kunnen vinden.

Wij hadden een kamer met prachtig uitzicht op de vallei. Helaas zonder balkon ;-)

Recanati is een oud plaatsje. Ten tijde dat wij er waren was er in het plaatsje weinig tot niets te doen.

Tip. Achter het park (beeld benjamino gigli) ligt een pizzeria/restaurant verscholen. Niet duur en lekker eten. Hier eten ook veel italianen zelf.

• 9Meike26-07-2010

Prachtig uitzicht, mooie kamer en lekker eten

We hebben 4 overnachtingen gehad in Gallery hotel Recanati. We hadden een kamer met uitzicht over de vallei. Wat fantastisch was dit! De kamer was prima net als het ontbijt. In de omgeving is genoeg te doen, bijvoorbeeld de diverse stadjes langs de kust. Ook leuk waren de dagelijkse optredens in de avond op het grote plein van Recanati. Handig om te weten dat in de regio de meeste winkels ongeveer de hele middag dicht zijn.

• 9Eddie,Westerlo20-02-2010

Prachtig hotel met jarenlange ervaring

Hotel met prachtig uitzicht op het mooie landschap,de door ons geboekte voordeeltarief-kamers waren ruim en net ,maar helaas geen terras en geen zicht op de vallei.De soms overvolle te kleine parking was vrij duur (12 € per nacht),eveneens de dranken aan de bar.Ontbijt was prima met veel keuze,bediening en aanvullen van brood,koffie e.d. was soms goed, soms slecht,naargelang wie van dienst was.Er waren tijdens ons verblijf renovatiewerken bezig,maar buiten wat hamergeklop weinig last van gehad.Recanati is goede uitvalbasis om de streek te ontdekken,en er is wel degelijk wat te ontdekken in deze prachtige omgeving.De kuststreek is wel een verlaten bedoening in deze tijd van het jaar (februari),wat ook wel zijn eenzame charmes heeft.

• 9Martin16-02-2010

Echt een super hotel....

Wij zijn hier 3 nachten te gast geweest en hebben het er prima naar ons zin gehad. Heel vriendelijk personeel, zeer behulpzaam. Ontbijtbuffet was ruim gesorteerd en prima verzorgt. Elke dag wordt de mini-bar op de kamer aangevuld en is geheel gratis. De kamers zijn ruim en voorzien van alle gemakken oa wifi internet gratis. Prachtig uitzicht vanuit de kamers. Recanati zelf is een leuke plaats met smalle straatje's, leuke markt op zaterdag en vriendelijke mensen. Zeker een adres om te onthouden en we komen er zeker nog eens.

• 9Angela07-07-2009

Aanrader

Keurig hotel, prachtig gerestaureerd, van alle gemakken gezien, goede ruime kamers. Vriendelijk personeel.

• 9Jan en Tanja27-02-2009

Midden in het centrum

Het hotel ligt midden in het historische centrum van Recanati. Het is gevestigd in een oud geheel gerenoveerd pand. Zonder TomTom was het waarschijnlijk een heftige klus geweest om het hotel te vinden. Het hotel heeft (tegen betaling) parkeeruimte (zowel binnen als buiten) De kamers zijn netjes, schoon en groot. Een aantal kamers (en onze gelukkig ook) heeft een prachtig uitzicht. Het ontbijt was prima. De receptie spreekt goed engels en is zeer vriendelijk. Een aanrader!

Hotel Gallery Recanati info

Facilities