Camping Village Paradise

Meer campinginfo

29 reviews over Camping Village Paradise

• 7Ruud06-08-2011

Goed maar zonder franje

Wij hebben wij twee weken doorgebracht in een (bijna nieuwe) stacaravan. De camping richt zich met name op de (vakantie van de) Italianen. Dit betekent dat het buiten de vakantieperiode van de Italianen (laatste drie weken van augustus) bijzonder rustig is: geen animatie, geen winkeltje, geen afhaalmaaltijden, etcetera. Wel is er rust, ruimte, een goed zwembad, bijzonder vriendelijk personeel en een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Het strand en Porto Recanati is goed te bereiken via een voetpad over 400 meter, A14 is bij verkeerde windrichting goed hoorbaar.

• 5Staat v/h sanitair

• 7r.hoeksema18-08-2009

aardig als onderdak

we hebben aardig plezier gehad op deze camping, in een stacaravan. Stacaravan was helemaal nieuw, dat was aardig - maar de inventaris was wel erg strak afgesteld op 4 bewoners, zeker met keukenspullen soms lastig. Goede airco, die hadden we ook zeker nodig. Aardig personeel, zowel bij receptie als zwembad. Zwembad erg lang (en vroeg) dicht, dat was jammer, maar gelukkig is het strand dichtbij (op 400 meter). Porto R. is een leuk stadje met een fijne boulevard, en een aantal goede gelateria's ! Wij misten wel wat animatie of leeftijdgenoten, vooral voor onze 11-jarige zoon. Verder is de regio nog wel authentiek, en niet te zeer ingesteld op toeristen, wel fijn - al is communicatie daardoor soms wat lastig

• 8Staat v/h sanitair

• 7E. Schut13-08-2009

Leuk om met de kinderen naar toe te gaan.

De eerste indruk was niet zo goed. Na één dag bleek het toch wel heel leuk te zijn. Een goede prijs/kwaliteit-verhouding. Een sta-caravan waarin alleen het hoogstnodige aanwezig is. Zwembad leuk. Gesloten tussen 1 en 4! Je moet een badmuts op (daar te koop voor 1,50). Goede bedden. Een goed werkende airco. De ligging is leuk. Vlakbij de kust, leuke uitstapjes te maken. Ancona, Loreto. De camping is verder niet zo goed. Sanitair op de campng is slecht (in de sta-caravan goed).

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden