Camping Village Paradise

Camping Village Paradise

5 reviews over Camping Village Paradise in het Nederlands

Heerlijk rustig met een camper

Johannes Albertus Martens
17-1-2018

Het sanitair is oud, maar voldoende. De camping ( achter de huisjes) is heel rustig en maar 1,2 km verwijderd van een prachtig strand. Aan zee is ook een camping maar bomvol. Op de camping kan je fantastisch goedkoop eten. Het leuke plaatsje porto recanatie is maar een kilometer lopen langs een prachtige rivier. het achterland is de Marche

Gereisd Met partner in juli 2017

Rustige camping in een mooie streek!

Fons en partner
17-6-2013

17-6-2013 Wij zijn hier vorig jaar in juli 1 week geweest. Het is een prima en rustige camping. In juli is er nog geen animatie hetgeen wij prettig vonden. De camping heeft een mooi zwembad. De stacaravan die we hadden beschikte over een veranda en was mooi en bijna nieuw. De airco werkte prima. Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Ook hebben we fietsen gehuurd en stonden binnen 10 minuten in Porto Recanati (erg leuk stadje) en aan het strand. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Het is verder een mooie omgeving. We hebben onder andere uitstapjes gemaakt naar Loreto, Ancona en Sirolo. Het is verder erg handig dat Porto Recanati een treinstation heeft, aangezien we met vliegtuig kwamen vanaf Ancona. Dit jaar gaan we weer terug naar camping Paradise, maar dan nog wat langer, zodat we de prachtige streek de Marche verder kunnen ontdekken.

Gereisd Met partner in juli 2012

Een ware nachtmerrie!!!!

CeeVee
6-9-2011

Wij dachten laten wij eens Italie bezoeken nou.........Eens maar nooit weer. Nadat wij zo'n stuk of vijf campings hadden bezocht, die allen of vol waren of de plekken nog kleiner waren dan een postzegel, kwamen we als laatste hoop aan op deze camping.

Bij gebrek aan een andere camping, én bij gebrek aan tijd dan toch maar een overnachting genomen hier. Maar wat een vooroorlogse bedoeling is het daar. Het sanitair is echt een vieze smerige troep. Wel geteld één zittoilet ( rest staand ) maar je moet wel met een tuinslang je eigen stront wegspuiten, je kunt duz nieteens doorspoelen. De douches zijn nog te goor om in te stappen, maar ja wat doe je als je nat en bezweet bent? Ik stond daar onder die krakkemikkerige kraan met lauw water en kreeg bezoek van twee krekels zo groot als een aansteker. Gauw wegwezen dus.

En dat hebben we de dag daarna dan ook gedaan weg van deze camping en weg van dit land. Op weg naar Kroatie.... wat 100 x mooier, schoner en goedkoper is dan Italie.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Rustige camping mooie omgeving

Monique&Ferde
12-8-2011

We hebben 1 week in een standaardstarcaravan gezeten qua spullen was het erg standaard en klein geen bank maar houten stoeltjes binnen en op 4 mensen gericht qua spullen.

2de week in een luxe starcaravan gezeten was een stuk beter zoals meer ruimte en een bank en veranda maar ook op 4 mensen gericht qua spullen.

De camping is rustig in augustes begint het pas te leven qua animatie,winkeltje enzv.

De mensen achter de receptie zijn erg aardig doen alles voor je als je wat vraagt.

Zwembad uitstekend (wel badmuts op 2 euro bij de receptie) is open van 09.00 tot 12.30 en weer open vanaf 16.00 tot 19.00.

Tussen 13.00 en 16.00 is er siesta het zwembad en receptie zijn dan gesloten

Omgeving ook veel te doen veel eettentjes en mooi strand veel winkels.

Sanitair is wel aan vernieuwing toe wij hadden er geen last van aangezien we wc en douche in de starcaravan hadden achter bij de camping is ook aan vernieuwing toe (waar de speeltoestellen staan)

Gereisd Met partner in juli 2011

Super mooie camping!

L
19-7-2010

Prachtige camping, we zatten in een net nieuwe caravan, dicht bij de zee, en bij de stad van Porto Recanati, de medewerkers van de receptie zijn super behulpzaam.

Gereisd Met partner in juli 2009

• Overige servicesFietsverhuur, Wasserette

• Autovrij parkJa

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Paradise in Porto Recanati, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.