Camping Village Paradise

Camping Village Paradise

10 reviews over Camping Village Paradise in het Nederlands

Heerlijk rustig met een camper

Johannes Albertus Martens
17-1-2018

Het sanitair is oud, maar voldoende. De camping ( achter de huisjes) is heel rustig en maar 1,2 km verwijderd van een prachtig strand. Aan zee is ook een camping maar bomvol. Op de camping kan je fantastisch goedkoop eten. Het leuke plaatsje porto recanatie is maar een kilometer lopen langs een prachtige rivier. het achterland is de Marche

Gereisd Met partner in juli 2017

Rustige camping in een mooie streek!

Fons en partner
17-6-2013

17-6-2013 Wij zijn hier vorig jaar in juli 1 week geweest. Het is een prima en rustige camping. In juli is er nog geen animatie hetgeen wij prettig vonden. De camping heeft een mooi zwembad. De stacaravan die we hadden beschikte over een veranda en was mooi en bijna nieuw. De airco werkte prima. Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Ook hebben we fietsen gehuurd en stonden binnen 10 minuten in Porto Recanati (erg leuk stadje) en aan het strand. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Het is verder een mooie omgeving. We hebben onder andere uitstapjes gemaakt naar Loreto, Ancona en Sirolo. Het is verder erg handig dat Porto Recanati een treinstation heeft, aangezien we met vliegtuig kwamen vanaf Ancona. Dit jaar gaan we weer terug naar camping Paradise, maar dan nog wat langer, zodat we de prachtige streek de Marche verder kunnen ontdekken.

Gereisd Met partner in juli 2012

Geweldig

Lianne
31-8-2012

Wij zijn hier 3 jaar lang 2/3 weken geweest. Het is een geweldige camping, mooi zwembad, de stacaravan is mooi, en het personeel is vriendelijk. Wat betreft het sanitair valt het inderdaad tegen. Maar daar heb ik geen gebruik van gemaakt. Het is op loopafstand van het strand en de winkeltjes/restaurantjes. Alleen erg jammer dat het zwembad tussen 1 en 4 's middags gesloten is. Verder heel tevreden.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

Een ware nachtmerrie!!!!

CeeVee
6-9-2011

Wij dachten laten wij eens Italie bezoeken nou.........Eens maar nooit weer. Nadat wij zo'n stuk of vijf campings hadden bezocht, die allen of vol waren of de plekken nog kleiner waren dan een postzegel, kwamen we als laatste hoop aan op deze camping.

Bij gebrek aan een andere camping, én bij gebrek aan tijd dan toch maar een overnachting genomen hier. Maar wat een vooroorlogse bedoeling is het daar. Het sanitair is echt een vieze smerige troep. Wel geteld één zittoilet ( rest staand ) maar je moet wel met een tuinslang je eigen stront wegspuiten, je kunt duz nieteens doorspoelen. De douches zijn nog te goor om in te stappen, maar ja wat doe je als je nat en bezweet bent? Ik stond daar onder die krakkemikkerige kraan met lauw water en kreeg bezoek van twee krekels zo groot als een aansteker. Gauw wegwezen dus.

En dat hebben we de dag daarna dan ook gedaan weg van deze camping en weg van dit land. Op weg naar Kroatie.... wat 100 x mooier, schoner en goedkoper is dan Italie.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Rustige camping mooie omgeving

Monique&Ferde
12-8-2011

We hebben 1 week in een standaardstarcaravan gezeten qua spullen was het erg standaard en klein geen bank maar houten stoeltjes binnen en op 4 mensen gericht qua spullen.

2de week in een luxe starcaravan gezeten was een stuk beter zoals meer ruimte en een bank en veranda maar ook op 4 mensen gericht qua spullen.

De camping is rustig in augustes begint het pas te leven qua animatie,winkeltje enzv.

De mensen achter de receptie zijn erg aardig doen alles voor je als je wat vraagt.

Zwembad uitstekend (wel badmuts op 2 euro bij de receptie) is open van 09.00 tot 12.30 en weer open vanaf 16.00 tot 19.00.

Tussen 13.00 en 16.00 is er siesta het zwembad en receptie zijn dan gesloten

Omgeving ook veel te doen veel eettentjes en mooi strand veel winkels.

Sanitair is wel aan vernieuwing toe wij hadden er geen last van aangezien we wc en douche in de starcaravan hadden achter bij de camping is ook aan vernieuwing toe (waar de speeltoestellen staan)

Gereisd Met partner in juli 2011

Goed maar zonder franje

Ruud
6-8-2011

Wij hebben wij twee weken doorgebracht in een (bijna nieuwe) stacaravan. De camping richt zich met name op de (vakantie van de) Italianen. Dit betekent dat het buiten de vakantieperiode van de Italianen (laatste drie weken van augustus) bijzonder rustig is: geen animatie, geen winkeltje, geen afhaalmaaltijden, etcetera. Wel is er rust, ruimte, een goed zwembad, bijzonder vriendelijk personeel en een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Het strand en Porto Recanati is goed te bereiken via een voetpad over 400 meter, A14 is bij verkeerde windrichting goed hoorbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Super mooie camping!

L
19-7-2010

Prachtige camping, we zatten in een net nieuwe caravan, dicht bij de zee, en bij de stad van Porto Recanati, de medewerkers van de receptie zijn super behulpzaam.

Gereisd Met partner in juli 2009

Eenvoudig maar prima

Monique
6-11-2009

De camping is mooi gelegen op ongeveer 500 meter van het (bijna prive) strand. Het gezellige Porto Recanati met diverse restaurantjes en terrassen ligt ook op 500 meter. De camping is groot en is aan de achterzijde gelegen aan de autostrada maar daar heb je geen last van. Het sanitair is erg verouderd maar daar hadden wij weinig last van omdat wij in een stacaravan bivakkeerden. We hebben hier 3 weken met veel plezier doorgebracht ook omdat er in de omgeving veel te zien is. Qua activiteiten en vertier is het wel een saaie camping. Een zwembad en een restaurant voor ijs en afhaalmaaltijden en dan heb je het wel gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Nov 06 2009 12:57:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aardig als onderdak

r.hoeksema
18-8-2009

we hebben aardig plezier gehad op deze camping, in een stacaravan. Stacaravan was helemaal nieuw, dat was aardig - maar de inventaris was wel erg strak afgesteld op 4 bewoners, zeker met keukenspullen soms lastig. Goede airco, die hadden we ook zeker nodig. Aardig personeel, zowel bij receptie als zwembad. Zwembad erg lang (en vroeg) dicht, dat was jammer, maar gelukkig is het strand dichtbij (op 400 meter). Porto R. is een leuk stadje met een fijne boulevard, en een aantal goede gelateria's ! Wij misten wel wat animatie of leeftijdgenoten, vooral voor onze 11-jarige zoon. Verder is de regio nog wel authentiek, en niet te zeer ingesteld op toeristen, wel fijn - al is communicatie daardoor soms wat lastig

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

Leuk om met de kinderen naar toe te gaan.

E. Schut
13-8-2009

De eerste indruk was niet zo goed. Na één dag bleek het toch wel heel leuk te zijn. Een goede prijs/kwaliteit-verhouding. Een sta-caravan waarin alleen het hoogstnodige aanwezig is. Zwembad leuk. Gesloten tussen 1 en 4! Je moet een badmuts op (daar te koop voor 1,50). Goede bedden. Een goed werkende airco. De ligging is leuk. Vlakbij de kust, leuke uitstapjes te maken. Ancona, Loreto. De camping is verder niet zo goed. Sanitair op de campng is slecht (in de sta-caravan goed).

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• Overige servicesFietsverhuur, Wasserette

• Autovrij parkJa

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Paradise in Porto Recanati, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.