Vakantiepark Nuovo Natural Village

Vakantiepark Nuovo Natural Village
6,4

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Nuovo Natural Village voor je op een rij gezet:

14 reviews over Vakantiepark Nuovo Natural Village in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Leuk park vooral voor de italianen

derksen
13-8-2014
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Mooi autovrij park, dichtbij zee. Het heeft een smal steentjes strand. Zee wordt snel diep. Waterfietsen zijn gratis. Annimatieteam is zeer aktief, maar vooral gericht op de Italianen. Er is een voetbalveld aanwezig.

Nieuw zwembad, badmuts is verplicht. Woning is niet groot, maar je leeft buiten. Bedden zijn hard. De keukeninrichting zou uitgebreid mogen worden met snijplank, scherp mes, slakom en koffiezetapparaat. Marche is een mooie streek, maar Toscane is mooier.

Er komen beduidend minder nederlandse toeristen. Er wordt maar matig/slecht engels gesproken. Bevolking is vriendelijk doen moeite om je te begrijpen.

Ligging van het park is niet ideaal. Het ligt aan een erge drukke weg. Een wandeling maken naar nabij liggend plaatsje is gevaarlijk. Omgeving is niet bijzonder. Je hebt een auto nodig om wat van de streek te zien. Urbino en Loreto zijn de moeite waard. Pizzeria aan de overkant(Tavolo Malto) is een aanrader.

Ondanks de minpuntjes hebben wij er een prettig verblijf gehad.

Afschuwelijk - niet doen!

Bezbro
6-8-2014
  • Onderkomen1

Waar te beginnen met beschrijven hoe erg dit park is. Op de foto's ziet het er allemaal best leuk uit. Echter de realiteit is:

-Oude huisjes met zeer gedateerde inrichting, dicht op elkaar en zeer gehorig. Bedden zijn hard. De bank in de huiskamer is zo slecht dat je de buizenconstructie door de zitting heen voelt.

-De trein raast over het terrein, meerdere malen per dag

- het privestrand is een smal strookje zand - Max 3 strandbedlengtes diep

- in zwembad is badmuts verplicht

Wij zijn na 1 nacht gillend weg gegaan. Onbegrijpelijk dat gerenommeerde organisaties deze accomodatie aanbieden. Ik vraag met af wanneer zij er voor het laatst geweest zijn, als ze er überhaupt ooit geweest zijn.

Het enige positieve is de professionele en vriendelijke service bij de receptie.

Boven onze verwachting erg goed!!!!

sebastiaanenwijke
12-8-2012
  • Onderkomen9

Snap de slechte recensies echt niet! Het is een heel goed onderhouden, schoon, mooi park. Prijs/kwaliteit is uitstekend! We kregen zelfs een bedlinnenwissel en schone handdoeken (nog nooit mee gemaakt in een huisje).Heerlijke bedden. Inderdaad echt Italiaans, de Nederlanders zijn op 1 hand te tellen. De treinen, drukke weg en tankstations hebben wij totaal geen last van gehad. Strand op loopafstand met ligbedje, stoel en gratis waterfiets. Helaas was het mooie strand Paviljoen gesloten. Steentjesstrand, maar met waterschoenen prima te doen! Zwembad kon je met het pendelbusje, maar eigen auto is meer aan te raden i.v.m. de beperkte tijden. Apart, mooi zwembad met zout water, grote glijbaan en bar in het midden van het bad. Ook hier overal ligbedjes.

Als we dan toch nog een minpuntje moeten noemen dan is het dat het terras voor het huisje, die grenst aan het terras van je buren met een open scherm, jammer dat die niet dicht was.

Kortom zeker een aanrader, wij komen hier vast eens terug!

Leuke park en zeer aardig personeel.

Salsa
12-8-2012
  • Onderkomen7

Net terug van 2 weken. Animatie team is zeer leuk. Elke dag meerdere aktivieteiten. Voor volw. sport aktiviteiten b.v. spinning, aerobics dansen, pingpong, tennis, voetbal. Voor kids heb je 2 groepen de mini van t/m 11 jaar en de junior vanaf 12 t/m 17 jaar. Daar worden ook verschillende aktiviteiten georganiseerd. V.n.l. Italianen die hier vakantie vieren. Aquapark stel niet veel voor. Het beschik over 1 glijbaan. Maar de zwembad van de aqua park is groot genoeg. Woonkamer is vrij klein. Slaapkamers wel ruim. Door het mooeie weer eet iedereen buiten op balkon. Gezellig. Nadelen: 1. Treinen rijden dag en nacht langs het park. s'nachts luide muziek van een openluch disco buiten de park. Afhankelijk van de windrichting ook zeer goed te horen inde park.Maar al met al een heel leuk vakantie beleefd met ons gezin.

fantastiche plek

yw
9-8-2012
  • Onderkomen8

wat een heerlijk park, echt een italiaanse bungalowpark aan het strand. daar staan een stoel, ligbed en parasol voor je klaar of je kunt met een pendel naar het zwembad. Een prima uitvalbasis voor leuke uitstapjes. Bij de receptie praten ze goed engels de rest iets minder maar met henaden en voeten begrijpen ze je erg snel. Een camping met het gevoel dat je in het buitenland bent en niet op iedere hoek een hollander tegenkomt.

Niet aan ons besteed.....

Familie van der Kooij
16-8-2009
  • Onderkomen6

"Levendig" park. Bungalows (hout) zijn klein (30 m-2; 5-persoons), gehorig doch functioneel ingericht. Vrij dicht op elkaar. Een confortabel zittende stoel ontbreekt. Goede bedden. Voor wie van rust houdt: Park is ingesloten tussen drukbereden spoorlijn (25 treinen per uur geen uitzondering; ook 's-nachts), drukbereden provinciale weg (SS-16) en benzinestation (stationair draaitende vrachtwagens). Onze "bungalow" no. 166 lag zo'n 30 meter van spoorlijn. Wennen doe je er niet aan. De gehele dag schalt er verder muziek over het park. 's-Nachts tot een uur of 05.00 uur duidelijk hoorbare housemuziek van nabijgelegen discotheek. Gewoon irritant.

Bababeach (zwembad) alleen met de auto bereikbaar. Of via het strand. Niet acht aan te bevelen bij hitte. Zout water! Is weven wennen, zeker voor kleine kinderen. Verder gewoon een lekker zwembad! Genoeg goede eetgelegenheiden in de buurt (Taverna aan de SS-16!). Zeer acceptabele prijzen! Dit park was niet aan ons besteed!

Heel leuk park aan een mooie kust,ondanks het spoor langs het strand (groot deel in Italie toch...)moet je gewoon even de weg vinden daar! Leuk zwembad verderop, heel leuk Italiaans restaurant aan de overkant van het park...italiaanse families dus gezellig goed betaalbaar eten! Dorpjes in de omgeving 's avonds ook markten en vertier.. heel mooi vuurwerk.Loreto is een bezienswaardigheid!! Porto Recanati is gezellig..Ontdek hier de Marche..Natural Village is dan een perfecte basis ( campingwinkeltje met vers fruit,vlees en broodjes en natuurlijk PIZZA )om te relaxen..!

ps Hollanders moeten niet zo zeuren...

oke het is ver rijden vanaf Nederland!!

2007

het is er heel prachtig

jeroen
27-3-2007

het is er heel prachtig. het strand is lekker. leuke steden zijn er alleen het is jammer dat er een stuk steen strand is.
2006

Wij zijn van 22 mei t/m 9 juni in dit vakantiepark geweest.De omgeving is prachtig, veel steden te bezichtigen, helaas was de ligging van het park minder.

Tussen een spoorlijn en een zeer drukke verkeersweg, rustig op je terrasje voor je huisje zitten was erniet bij. De bezinepomp naast het park gaf ook veel overlast van draaiende vrachtwagens en stank het strand is goed maar de zee vonden wij voor kleine kinderen gevaarlijk. Even een stukje de zee in en het was dan gelijk vrij diep

• Onderkomen8

Hallo iedereen,

Wij zijn dus in het vakantiepark Natural Village geweest, de 1e indruk was een goede indruk, netjes, verzorgd. Bij de receptie spreken ze evt. 3 talen, duits, engels, italiaans. De ligging van ons huisje was dichtbij de spoorweg, maar die hoorde je na enkele dagen al niet meer (je raakt eraan gewend). Het strand is netjes verzorgd, word iedere dag netjes bijgehouden door de wachten. Wel steentjes, maar als je er een paar keer doorheen loopt raak je daar ook wel aan gewend. Animatie is er zoveel je wil. Het leuke van dit park is, je mag met de animatie meedoen maar het is niet verplicht, er is van 10.30 tot 13:00 animatie en dan weer van 16:00 tot 00:30 ivm Siesta. Het waterpark heeft een leuke glijbaan en een miniclub voor de kleinsten, verder is het lekker ruim en een appart kinderbad (erg groot). De vakantie was helemaal top. Je vind er mensen van 0 tot 99. Kortom een aanradertje voor iedereen.

Familie de Korte

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Nuovo Natural Village in Porto Potenza Picena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Nuovo Natural Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Nuovo Natural Village scoort een 6.44 uit 10 op basis van 15 reviews.