Appartement Mulino Bianco

Tonen op kaart

33 reviews over Appartement Mulino Bianco

• 2018
    10Paulette Kruiswijk29-06-2018

Mulino Bianco is een paradijs voor mens en hond.

Met heimwee kijk ik terug op ons verblijf bij Lies, eigenaar van MulinoBianco. De gastvrijheid; de ligging van het huis, de rozen, lavendelstruiken en rozemarijn langs ons terras; de vuurvliegjes bij avond, sterren en (naar ik meen) de krekels. En vooral de rust en harmonie die er heerst. Dat is weer even wennen in het mooie en drukke Amsterdam. De omgeving is schilderachtig mooi. Ommuurde stadjes/dorpen op de toppen van de heuvels die je na een week al herkend. Weinig toerisme en in de bergen veel wandelmogelijkheden. We hebben veel gewandeld met onze 2 honden Tibetaanse Terriërs van 5 en 8 jaar, Da-Tse en Khyi-Mo . Da-Tse is een nieuwsgierige hond die volledig aan zijn trekken kwam op het grote terrein en de beek. Even , na een wandeling in de beek verkoeling zoeken deden ze allebei graag en daarbij ging Da-Tse urenlang op hagedissenjacht. Voor de honden was het een paradijs.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10Joke F21-08-2017

Super gastvrij, Prachtige ligging

Eigen vervoer is noodzakelijk en dat had ik niet. Ik kende Lies al in Nederland (en later leerde ik Guus in Italië kennen). Zij hebben mij veel laten zien en ik heb genoten van hun gastvrijheid en zorg. Ik heb ook kennisgemaakt met een familie in de buurt en dat gebeurt niet vaak als je met vakantie bent. Dat was een heel leuke ervaring: veel (drukke) familieleden bij elkaar, ik weet nog steeds niet wie wie was.

Alleen gereisd in augustus 2017

• 10Dianne12-08-2017

My piece of cake!

De rust, de ruimte, de natuur, het warme onthaal, de mooi onderhouden toegangsweg, het heerlijk koele huis, het terras, de 'Vandaag' kaarten, de roofvogels, de omgeving... én een sprookjesachtige koel verfrissende waterval (of 2) Dankbaar om hier even geweest te zijn...

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Erna31-07-2017

Een heerlijke vakantie

We hebben een heerlijke week doorgebracht in Mulino Bianco; genoten van de prachtige omgeving van De Marche, van ons ' eigen' plekje dat heel snel echt eigen voelde én van het prettige concact met verhuurders Lies en Guus. Heerlijke stoelen om een plekje in de zon of de schaduw te zoeken, op elk moment van de dag voorradig. Het huisje is sober, met mooie materialen ingericht (luiken dicht, dan blijft het lekker koel, ondanks de Italiaans-zomerse temperatuur buiten), we voelden ons er direct goed bij. Soms kwam de gans langs, met haar jongen op weg naar de waterval beneden. Ze was niet de enige die daar verkoeling zocht en vond. Een aanrader, waar wij zeker nog eens terugkomen.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Fam Schimmel24-08-2015

Heerlijk

We zijn in Augustus zeer hartelijk ontvangen door Guus en Lies. Beide erg enthousiast over hun prachtige accommodatie en landschap. Voor tips over de omgeving, ben je bij hun aan het juiste adres. Het appartement is zeer compleet ingericht en van alle gemakken voorzien, met ...heerlijke boxsprings! Met het geluid van de waterval / beek op het terrein komt je hier echt tot rust.

Een echte aanrader voor een ieder die van rust, ruimte, lekkere wijn en heerlijk zelfgemaakt eten van de gastvrouw houdt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Simone en Hemmo17-08-2015

ZOMERSE PIEKERVARING!

Een prachtplek en erg mooi gemaakt en onderhouden door Guus en Lies. Rust, bezinning, genot, natuur, beek en waterval ( lekker koud), gastvrijheid en ook de wielewaal zijn onze geheugenkapstokken voor het verblijf. En ook hier geldt zoals overal bij mooie afgelegen plekken in Le Marche: je moet van haarspeldbochten en heel uitdagend wegdek houden......!😎

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Nancy&Pieter04-09-2014

Eigenlijk wil je dit geheim houden

De overige recensies zijn niet overdreven. Een prachtige omgeving! Meer dan prima gelegen appartement midden in een fantastisch Italiaans landschap. Guus en Lies doen er alles aan om het het naar je zin te maken of niet. Gewoon wat jij op prijs stelt! Heerlijke rust, hond vriendelijk. Guus en Lies zijn een perfecte gastheer/vrouw. Een oase voor mensen die willen onthaasten en relaxen. Guus en Lies bedankt voor de heerlijke vakantie!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Dick & Daphne 30-08-2014

Hemel op Aarde

Twee weken hebben wij mogen genieten van deze geweldige plek samen met onze twee hondjes. Wie op zoek is naar rust, sprookjesachtige natuur, cultuur, een fantastische keuken, humor, passie en liefde voor alles wat leeft is hier aan het juiste adres! Lies en Guus en hun werkelijk schitterende oude molen op deze adembenemende plek hebben ons de meest geweldige vakantie bezorgd. Bedankt voor alles!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 10Fam van Delen17-08-2014

Bijna het "Paradijs"

Het appartement is zeer volledig ingericht. De service en gastvrijheid van de eigenaren Guus en Lies is ongekend. Niets is teveel. De kookkunst van Lies is niet te evenaren. De kennis van de omgeving en de humor van Guus is ongekend. Wij hebben 10 heerlijke dagen beleefd waarbij wij ons in het paradijs waande. Met name het eten was een ware topsport zoals Guus het noemde. Wij komen zeker terug, liever vandaag nog dan morgen. Wij zijn totaal uitgerust en onthaast thuis gekomen.

Nogmaals dank aan Guus en Lies.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9Ingrid08-07-2014

Tof rustig vakantie verblijf

Alles is er om lekker zelf te koken. Je kan er rustig genieten van de omgeving. Boekje lezen, als macro fotografie liefhebber me bezig kunnen houden in de prachtige tuin. Knap en met smaak ingericht appartement. Rustig en koel slapen tijdens de warme zomer tijden, is ook TOP. Lies weet je wel te verwennen, ze bracht regelmatig lekkernijtjes, ook haar dineetjes zijn zeer lekker. We hebben dan ook van haar lekker brood, confituur genoten, ook de gekoelde Verdicchio heeft ons op regelmatige basis verkoeld, een aanrader. We raden het alvast iedereen aan!

Gereisd met partner in juni 2014

8 tips over Appartement Mulino Bianco

• Margriet van der Veen, 21-06-2013

In het voorjaar heb je voor de avonden een trui nodig.

• Frans Scholten, 21-06-2013

Kijk goed op de routebeschrijving, want je rijdt de ingang gemakkelijk voorbij. Overkomt je dat, gen nood, want de buren zijn zeer behulpzaam en rijden voor je uit naar de preciese locatie.

• lenie mourik, 30-07-2012

In de vroege ochtend uren een wandeling maken naar het dichts bijzijnde dorp Apiro te maken, een kop cappucino en op je gemak terugwandelen.

0 vragen over Appartement Mulino Bianco

Appartement info