Appartement Mulino Bianco

9,3

32 reviews over Appartement Mulino Bianco in het Nederlands

Super gastvrij, Prachtige ligging

Joke F, 21-8-2017

Eigen vervoer is noodzakelijk en dat had ik niet. Ik kende Lies al in Nederland (en later leerde ik Guus in Italië kennen). Zij hebben mij veel laten zien en ik heb genoten van hun gastvrijheid en zorg. Ik heb ook kennisgemaakt met een familie in de buurt en dat gebeurt niet vaak als je met vakantie bent. Dat was een heel leuke ervaring: veel (drukke) familieleden bij elkaar, ik weet nog steeds niet wie wie was.

My piece of cake!

Dianne, 12-8-2017

De rust, de ruimte, de natuur, het warme onthaal, de mooi onderhouden toegangsweg, het heerlijk koele huis, het terras, de 'Vandaag' kaarten, de roofvogels, de omgeving... én een sprookjesachtige koel verfrissende waterval (of 2)

Dankbaar om hier even geweest te zijn...

Een heerlijke vakantie

Erna, 31-7-2017

We hebben een heerlijke week doorgebracht in Mulino Bianco; genoten van de prachtige omgeving van De Marche, van ons ' eigen' plekje dat heel snel echt eigen voelde én van het prettige concact met verhuurders Lies en Guus. Heerlijke stoelen om een plekje in de zon of de schaduw te zoeken, op elk moment van de dag voorradig. Het huisje is sober, met mooie materialen ingericht (luiken dicht, dan blijft het lekker koel, ondanks de Italiaans-zomerse temperatuur buiten), we voelden ons er direct goed bij. Soms kwam de gans langs, met haar jongen op weg naar de waterval beneden. Ze was niet de enige die daar verkoeling zocht en vond. Een aanrader, waar wij zeker nog eens terugkomen.

Heerlijk

Fam Schimmel, 24-8-2015

We zijn in Augustus zeer hartelijk ontvangen door Guus en Lies. Beide erg enthousiast over hun prachtige accommodatie en landschap. Voor tips over de omgeving, ben je bij hun aan het juiste adres. Het appartement is zeer compleet ingericht en van alle gemakken voorzien, met ...heerlijke boxsprings! Met het geluid van de waterval / beek op het terrein komt je hier echt tot rust.

Een echte aanrader voor een ieder die van rust, ruimte, lekkere wijn en heerlijk zelfgemaakt eten van de gastvrouw houdt.

ZOMERSE PIEKERVARING!

Simone en Hemmo, 17-8-2015

Een prachtplek en erg mooi gemaakt en onderhouden door Guus en Lies. Rust, bezinning, genot, natuur, beek en waterval ( lekker koud), gastvrijheid en ook de wielewaal zijn onze geheugenkapstokken voor het verblijf.

En ook hier geldt zoals overal bij mooie afgelegen plekken in Le Marche: je moet van haarspeldbochten en heel uitdagend wegdek houden......!😎

Eigenlijk wil je dit geheim houden

Nancy&Pieter, 4-9-2014

De overige recensies zijn niet overdreven. Een prachtige omgeving! Meer dan prima gelegen appartement midden in een fantastisch Italiaans landschap. Guus en Lies doen er alles aan om het het naar je zin te maken of niet. Gewoon wat jij op prijs stelt! Heerlijke rust, hond vriendelijk. Guus en Lies zijn een perfecte gastheer/vrouw. Een oase voor mensen die willen onthaasten en relaxen. Guus en Lies bedankt voor de heerlijke vakantie!

Hemel op Aarde

Dick & Daphne , 30-8-2014

Twee weken hebben wij mogen genieten van deze geweldige plek samen met onze twee hondjes. Wie op zoek is naar rust, sprookjesachtige natuur, cultuur, een fantastische keuken, humor, passie en liefde voor alles wat leeft is hier aan het juiste adres! Lies en Guus en hun werkelijk schitterende oude molen op deze adembenemende plek hebben ons de meest geweldige vakantie bezorgd. Bedankt voor alles!

Bijna het "Paradijs"

Fam van Delen, 17-8-2014

Het appartement is zeer volledig ingericht. De service en gastvrijheid van de eigenaren Guus en Lies is ongekend. Niets is teveel. De kookkunst van Lies is niet te evenaren. De kennis van de omgeving en de humor van Guus is ongekend. Wij hebben 10 heerlijke dagen beleefd waarbij wij ons in het paradijs waande. Met name het eten was een ware topsport zoals Guus het noemde. Wij komen zeker terug, liever vandaag nog dan morgen. Wij zijn totaal uitgerust en onthaast thuis gekomen.

Nogmaals dank aan Guus en Lies.

Tof rustig vakantie verblijf

Ingrid, 8-7-2014

Alles is er om lekker zelf te koken. Je kan er rustig genieten van de omgeving.

Boekje lezen, als macro fotografie liefhebber me bezig kunnen houden in de prachtige tuin.

Knap en met smaak ingericht appartement.

Rustig en koel slapen tijdens de warme zomer tijden, is ook TOP.

Lies weet je wel te verwennen, ze bracht regelmatig lekkernijtjes, ook haar dineetjes zijn zeer lekker.

We hebben dan ook van haar lekker brood, confituur genoten, ook de gekoelde Verdicchio heeft ons op regelmatige basis verkoeld, een aanrader.

We raden het alvast iedereen aan!

Genieten van gastvrijheid, rust, ruimte, cultuur!

Gerton en Karin Dimmedal, 7-10-2013

28-09-2013 Een warm onthaal, maakt je direct deel van de familie. Je stapt binnen in een oase van rust. Het is er genieten van de rust en ruimte in de omgeving en gastvrijheid van Guus en Lies. Het appartement, "Estate", is ruim genoeg, ook nog met onze honden erbij. Het was schoon, er is gedacht aan details,zoals bloemen op tafel, druiven in een schaal. Lies kookt graag en lekker met groente en kruiden uit eigen tuin, van Guus hoor je leuke tips voor tripjes. Voor cultuur snuiven: de regio biedt tal van leuke (berg)dorpjes, met elk zijn geschiedenis. Het strand is op een uurtje rijden. Wandelen kan gewoon vanuit het appartement. s' Avonds is het heerlijk toeven op het terras, met uitzicht op verlicht Poggio San Vicino. Voor alle volgende bezoekers: laat de rust, ruimte en gastvrijheid over je heen komen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mulino Bianco in Poggio San Vicino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mulino Bianco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mulino Bianco scoort een 9.3 uit 10 op basis van 32 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: