Appartement Il Castello Country House

ItaliëLe Marche (De Marken)Piticchio

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Il Castello Country House voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 18 reviews
+69/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.4FenomenaalScore uit 18 reviews
  • 9.2Inrichting
  • 9Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

18 Reviews over Il Castello Country House

• 9Roy Turksema11-09-2016

Fantastisch! En voor herhaling vatbaar.

Een ideale ligging om de hele Marken te ontdekken met een geweldige gastheer en gastvrouw. Het is schoon en netjes en wordt goed onderhouden. Wil je het echte Italie leren kennen, doe het dan vanuit hier. Wij zijn om.

• 10Ursula Schaltegger19-10-2014

tornerei più spesso possibile

posizionato nelle dolci colline marchigiane con la possibilità di varie gite, visite, musei oltre tanti borghi e castelli antichi e ottimi trattorie/agritursimi con i cibi e il vino del posto. Fabriano cattedrale con affreschi di Giotto - castello di Loretello, castello di Castilione l'accoglienza non lascia niente a desiderare ed anche i titolari sono persone squisite e sempre disponibili. Conclusione per me e la mia fa miglia, ottimo e la voglia di tornare al più presto a Piticchio

• 10Vincent Verstraten17-08-2014

Geweldig genoten!!

Wij zijn voor de tweede keer in Il Castello Country House verbleven. Het was voor ons de eerste keer dat we ergens terugkwamen. Dat zegt genoeg!! De ligging, vlak bij het dorpje Piticchio, is prachtig. Je wordt als het ware opgenomen door de gemeenschap en Pietro en Brigitte zorgen voor een onvergetelijk verblijf!! De appartementen zijn compleet ingericht. Twee keer per week ontvang je schone handdoeken en beddengoed. Er zijn vijf appartementen, waarvan alleen de benedenverdieping een eigen terras heeft. De andere appartementen kunnen gebruik maken van 'casa Jolanda', een compleet ingerichte keuken met terras, waardoor je toch optimaal kunt genieten van het buitenleven en het uitzicht. Er is een klein zwembad met ligstoelen. Van daaruit heb je werkelijk de hele dag door een prachtig uitzicht op de omgeving! Pietro en Brigitte spreken goed Duits (Zwitsers) en zorgen ervoor dat het je aan niet ontbreekt en zorgen iedere week voor een maaltijd voor iedereen in het huis.

• 10andrea beatrice princic15-06-2013

ein super panorama

wieder einmal durfte ich im country house il castello nächtigen und ein paar tage relax geniessen und wieder hat es mich begeistert. jedem zu empfehlen, und ich hoffe bald wieder mal dort sein zu können.

• 10annet koops14-08-2012

Het blijft genieten met een grote G

Van de snelweg af reden we het prachtige landschap van Le Marche in. Alsof je een schilderij betreedt. Kronkelende wegen brachten ons uiteindelijk onderaan een heuvel. Het uitzicht was adembenemend. Kasteel-achtig gebouw, zonnebloemvelden.... We spraken het hardop uit tegen elkaar. Stel dat je daar zou zitten. En ja hoor! Dat was Piticchio. Daar zaten we. In een typisch Italiaans appartement (klein maar fijn), omzoomd door boerenveld en vergezicht. Vanaf het zwembad staar je het dal in. Elke drie dagen schoon beddegoed en handdoeken. Elke dag de zorg en persoonlijke aandacht van gastheer en -vrouw Pietro en Brigitte. We zijn op vele plekken geweest in Italië, maar deze prijs- en kwaliteitsverhouding slaat alles. Voor ons en onze twee boys van 7 en 10 genieten met een grote G. Grazie mille!

• 10andrea beatrice princic14-11-2011

un posto meraviglioso

la struttura del country house è ottima, appartamentini bellissimi e di ogni cosa che potrebbe servire per un soggiorno, una vista panoramica mozafiato. piticchio un paesino antico e delizioso. gli appartamenti sono molto ordinati e puliti, il servizio e ottimo. una struttura speciale anche per famiglie con bambini sia piccoli che grandi.....ce per ogni gusto al country house il castello, una vacanza per chi piace camminare, chi piace l'arte, l'avventura o semplicemente il relax, in ogni stagione dell'anno. spero di poter tornare presto.

• 9lansbergen21-08-2011

mooie plek

wij zijn net terug van die mooie stek in italie wij verbleven in piticchio een fantastisch appartement heel goed verzorgd schoon elke keer schone handdoeken en lakens kortom een plek waar iedereen naar toe moet om het italiaanse gevoel te voelen

• 10Fam. Görög16-08-2011

Prachtig uitzicht, oase van rust

Schitterende appartementen. Mooie ligging. Prachtig uitzicht bij het zwembad. Je moet wel bij alles wat je wilt gaan doen de auto pakken (bijv. strand 40 minuten), maar dan zit je wel in een authentiek stukje Italië!

• 10J Linssen14-08-2011

La Dolce Vita

We zijn net terug van 3 weken in Piticchio, en hebben nu al weer zin om terug te gaan. Het mooie en schone appartement, het geweldige uitzicht, een lekker zwembad voor de kinderen, en niet te vergeten het lekkere eten en drinken ..... voor ons "la dolce vita" Er wordt rust verkocht, en dat hebben we gekregen. Door de kleinschaligheid kunnen Brigitte en Pietro de gasten aandacht geven, maar wil je je eigen plan trekken is dat natuurlijk ook goed. De omgeving bied genoeg om te verkennen, en ook de zee is niet te ver rijden. Het is voor ons de eerste keer dat we een vakantie adres voor een tweede keer gaan bezoeken, maar Piticchio krijgt de premiere. We kijken dan wel of we nog met de auto gaan. Voor nog geen 60 euro pp vlieg je van Weeze naar Ancona, en mag je voor iets meer dan 100 euro per week in een panda met airco door de Marken rijden .... weer een dag extra genieten van dit mooie stuk Italie

• 10Hans & Vera24-07-2011

Zeer aan te raden

Prachtige omgeving, waar wij met onze Italiaanse oldtimer-cabrio naar hartelust hebben rondgetoerd. De eigenaren verdienen ook lof. Zij zijn zeer vriendelijk, gastvrij en hulpvaardig. Ook hebben ze ons uitgenodigd voor een pasta en BBQ-avond. Het appartement is schoon en wordt regelmatig voorzien van nieuw linnengoed. Ook zijn ze zeer ruim, voorzien van TV en DVD-speler. Voor verkoeling is er een heerlijk zwembad met een bijzonder panoramisch uitzicht. Wij komen in ieder geval terug!

Hans & Vera

Appartement Il Castello Country House info