Reviews over Piticchio

Een plek om tot rust te komen!

Jan en Nelly van Tartwijk
    20-9-2013

Een fijne omgeving om het echte Italië te leren kennen. Het is geen bestemming voor vakantiegangers die van uitgaan houden. Ook al is het een erg klein plaatsje het heeft een rijke geschiedenis. Er heerst een zeer rustige sfeer met een erg mooie omgeving. Voldoende uitwijkmogelijkheden naar mooie steden en eventueel kustplaatsen. De eigenaren Piedro en Brigitte zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Alles top.

Gereisd met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische vakantie in Piticchio

Joke Manuputty
    24-8-2010

We hebben het ontzettend goed en fijn gehad bij Brigitte en Pietro, de eigenaren van Il Castello. Hele sympathieke mensen die echt alles doen om het je naar de zin te maken. Zeer goed verzorgd appartement en geweldige service!!! Fantastische omgeving. Heerlijk gegeten in Arcevia (Park Hotel). We zijn heel erg uitgerust en zeer tevreden weer naar huis gegaan. Kortom, we hebben een supervakantie gehad!!!

Gereisd met partner in juli 2010
Piticchio scoort een 8,9 uit 10, op basis van 7 reviews