Hotel Frescina Holiday Farm

Weer vandaag9°-3°

1 review over Hotel Frescina Holiday Farm in het Nederlands

Le Marche is zeker een bezoek waard, nog ongerepte natuur en niet volgelopen door toeristen. Frescina is erg mooi gelegen, zeker voor iemand die welness wil combineren met vakantie!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Frescina Holiday Farm in Piobbico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Frescina Holiday Farm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.