Reviews over Piobbico

Fantastisch mooi

Fam m met 2 kinderen van 5 en 7 jaar,
    18-8-2018

Het echtpaar Roberto en Sonia zijn uiterst vriendelijk en gek op kinderen. Het uitzicht is waanzinnig en veel te doen in de omgeving en rondom de appartementen. Ze organiseren bijna elke avond wel iets, truffels zoeken, bbq, boerderij bezoeken.. Vooral de boerderij winkel is een aanrader. De pastasaus, bier, wijn en tomaten zijn top.

Kortom we gaan zeker een keer terug!

Prima verblijf om Le Marche te ontdekken.

Hilde,
    11-8-2018

Wij kwamen hier als stel vanuit een Italiaanse agriturismo in Toscane. Even wennen aan het overwegend Nederlandse gezelschap met kinderen, maar dat kwam snel goed. Erg nieuwsgierig naar Le Marche. Opvallend was het uitzicht vanaf de agriturismo op de Monte Nerone en de omgeving. Erg mooi. Prima uitvalsbasis om Le Marche te ontdekken en om

te wandelen. Een winkeltje waar je verse groenten, vlees, kaas en wijn kunt kopen. Niet duur. Bij aankomst een glas biologische witte wijn. Heerlijk! Met Sonja en Roberto Italiaans op huis-, tuin,- en keukenniveau. Zij doen er alles aan op het je naar de zin te maken: diner voor twee in voorraadkelder, omelet met verse truffel, barbecue met erg lekker biologisch vlees om maar eens wat te noemen. Truffels zoeken met het hondje. Het appartement voor twee vonden we wat klein, de zogeheten kitchenette was echt klein. Het bed redelijk. Het zwembad is aan de kleine kant, maar prima om af te koelen.

Fantastische plek

Pat.,
    9-6-2017

Fantastische Agroturismo!

Behoorlijk stijl wegje van een paar 100m om aan de agroturismo te geraken, maar afgezien daarvan, niets dan lof!

Het uitzicht is fenomenaal mooi!!!

De is accomodatie is mooi, gezellig en eigentijds zonder zijn authenticiteit te verliezen. En vooral, proper!

Roberto en Sonia zijn zeer vriendelijke, gastvrije mensen, niet TE aanwezig, zodat men in alle vrijheid kan genieten van vakantie.

Je kan ook bij hen terecht voor allerlei info tijdens je vakantie.

Taalbarrière wordt opgelost met de glimlach en...veel handen&voetenwerk;-)

Zij verkopen heerlijke (en eerlijke!) hoeveproducten, heel lekker witte wijn van een bevriende wijnboer.

Voor wie dat wenst wordt door Roberto een grill bereid met van vlees van eigen kweek, Sonia zorgt voor lekkere Piadina Romagnola en groentjes.

Kortom, fantastische locatie met warme, gastvrije uitbaters!

Deze Agriturismo is een top-accomodatie.

Huub Bessems,
    30-4-2017

Als je met auto, fiets of wandelend kennis wil maken met de mooiste plekken van de Noord-Marken is dit voor agriturismo-liefhebbers een mooie accommodatie met een fijn zwembad op een perfecte locatie met een schitterend uitzicht op de monte Nerone. Prima geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Eigenaars Sonia en Roberto hebben naast hun biologische boerderij met koeien en schapen ook nog talloze verrukkelijke ambachtelijk (zelf)gemaakte producten zoals salami's, worsten, porchetta , kazen, groentes enz. te koop. Roberto en Sonia zijn heel gastvrij en trots op hun producten helpen bijvoorbeeld graag als je wil barbecueën. In het vlakbij gelegen Piobicco vind je alle voorzieningen om lekker uit te gaan eten en je boodschappen te doen.

Enige minpunt: het lokale wegennet is soms niet al te best.

Bijzondere gastvrije plek!

Lydianne,
    12-8-2015

We hebben een heerlijke tijd gehad. Roberto en zijn hartelijke gezin doen er alles aan om het je naar de zin te maken! Dat maak je niet snel mee. Wij hadden de twee kleine appartementen. Omdat het er heerlijk warm weer is, was dat geen enkel bezwaar. Het sympathieke dorp Piobicco ligt op 3 km. afstand ( auto). De agriturismo ligt op een steile heuvel. Het zorgt voor het prachtige uitzicht! Roberto organiseert regelmatig een BBQ en een proeverij van plaatselijke producten Dit is erg lekker en leuk! De heerlijke tomaten en Italiaanse hammen die Roberto in zijn winkeltje verkoopt ( tegen lage prijzen) zullen we niet gauw vergeten. Het zwembad is schoon en ligt omsloten door een heg, dat geeft beschutting en privacy. Er zijn veel mooie steden te bezoeken op 20-50 km afstand. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Piobbico scoort een 8,4 uit 10, op basis van 8 reviews