Bed and Breakfast Capotorto

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Capotorto
9,6

37 reviews over Bed and Breakfast Capotorto in het Nederlands

Onze vakantie bij Capotorto was fantastisch...!

Judith van Horssen
23-9-2018

Het is een prachtige B&B gerund door ontzettend gastvrij belgisch echtpaar. We hadden vanaf de eerste 5 minuten een thuiskom gevoel. We hebben geweldig genoten van de omgeving, het super ontbijt en alle tips en adviezen van Wim en Kristien. Deze B&B is een aanrader voor iedereen.

Aanrader

De Rop Frankie
19-9-2018

Super B&B met zeer gepassioneerde uitbaters. Fantastisch lekker en zeer gevarieerd ontbijt. Mooie ligging, vlakbij enkele leuke stadjes (Urbino, Fano, …)

Unieke parel in Le Marche

Luc
12-9-2018

Oase van rust en gastvrijheid diep verscholen in een oogverblindend mooie omgeving.

Ligging niet ver van de kunststad Urbino en op slechts 20 km van de Adriatische kust.

Deze B&B wordt, met hart en ziel, uitgebaat door de (Belgische) gastheer en gastvrouw Wim en Kristin. ZIj beheersen duidelijk, elk op hun eigen manier, de kunst om van je verblijf in Capotorto een unieke ervaring te maken... en dat is voelbaar tot in de kleinste details.

Deze spontane gastvrijheid, een overheerlijk ontbijt met dagverse streekprodukten én verrassend veel variatie, de met smaak ingerichte en uiterst propere gastenkamers, het mooie zwembad,....maar vooral de kennis en kunde van de uitbaters maken je verblijf in deze B&B tot een aangename en onvergetelijke ervaring.

Voldoende authentiek - Italiaanse eetadresjes in de (wijde) omgeving (Wim en Kristin geven je graag meer info) Je kan er zeer lekker eten en drinken (aan zeer democratische prijzen)....maar mis vooral de sporadisch (meestal wekelijks) georganiseerde “cena’s” ’bij Capotorto zelf niet...je mag dan, samen met de andere gasten, met je voeten onder tafel om te genieten van de culinaire hoogstandjes van gastvrouw Kristin.

Ook deze hoogstandjes zijn een heerlijke ervaring....ze missen doe je beter niet, je gaat het jezelf immers nooit vergeven.

Capotorto is, in alle opzichten, een absolute aanrader !

Wij kijken alvast uit naar onze volgende vakantie in deze (h)eerlijke parel....

Geweldig ontbijt en topkoppel als gastvrouw/heer!

Katja, Jan, Annefleur en Arthur
14-7-2018

Er zijn zo van die mensen die gastvrijheid in de genen hebben en dat is overduidelijk ook het geval bij Wim en Kristin! Ze ademen gewoon 'la dolce vita' en geven dit gevoel door aan hun gasten die ze behandelen als was het hun eigen familie. Het start al met het warme onthaal waar Wim en Kristin uitgebreid de tijd nemen om hun gasten te leren kennen en ondertussen allemaal lekkere hapjes en drankjes op tafel toveren! Het dagelijkse ontbijt dat Kristin op tafel tovert is ongeëvenaard! Allemaal dagverse lekkere dingen, zowel zoet als hartig, zowel gezond als ook een zoete zonde onder de vorm van een overheerlijke taart. Ze geven ook met heel veel plezier al hun beste adresjes geheim als je op uitstap gaat ! Echt top! De accommodatie is stijlvol sober en er is een zalig zwembad! Wat wil een mens nog meer! Wij zijn absoluut fan van dit adres en nog meer van het koppel dat het met hart en ziel uitbaat! Dank je wel voor alles!

Een geweldige verblijf bij zeer gastvrije paar

Leon Albers-van der Linden
27-6-2018

Een hartelijk ontvangst zorgt ervoor dat je je direct al thuis voelt. Daarnaast betreft het een heerlijk rustig verblijf in een prachtige omgeving.

Win en Kristin, het Belgisch gastpaar, hebben door hun gastvrijheid en praktische adviezen bijgedragen tot een mooi verblijf op Capotorto.

Iedere ochtend zorgen Kristin en Wim voor een verrassend uitgebreid ontbijt. Daarnaast hebben we ook eenmaal mogen genieten van de kookkunst van Kristin tijdens een avondmaaltijd.

Al met al een aanrader voor een mooi verblijf in de Marche!

onvergetelijk

christine
22-5-2018

Binnen de 5 minuten na aankomst ben je al je zorgen vergeten door het warme welkom, de prachtige omgeving en natuur. Ontbijt is verrukkelijk.

Schitterend en relax.

Marc
30-4-2018

Heel goeie B&B. Schitterende plek. Goeie sfeer. Wim en Kristin zijn lieve, hartelijke mensen die alles naar je zin maken.

Een b&b uit de duizend

Wouter en Ellen
24-4-2018

De mooiste b&b die we ooit gedaan hebben: mooie kamers met een adembenemend uitzicht, oase van rust, geweldig ontbijt met zelfgemaakte producten en een mooi zwembad. Maar wat het echt afmaakt is de gastvrijheid van Kristin en Wim. Het lijkt als thuiskomen op reis. Een absolute aanrader.

Subliem!!

Marie-Louise
9-1-2018

Wil je echt een droomvakantie!

B&B Capotorto heeft alle troeven. Gelegen in een oogverblindend mooi landschap.

Een rust die je nergens anders nog vindt. Je wordt er door heel vriendelijke mensen in de watten gelegd. Een geweldig ontbijt, supermooie en nette kamers.

Onze vakantie was top en komen zeker terug.

fantastisch

Hilde
26-9-2017

mooi rustig gelegen en top uitbaters!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Capotorto in Petriano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Capotorto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.