Géén boekingskosten

8.8FantastischScore uit 69 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

69 Reviews over Capotorto

• 7Annette15-08-2022

Mooie B&B in de glooiende heuvels van Le Marche

Bij aankomst werden we ontvangen door Wim en Kristin met een lekker hapje en een drankje. Zij waren erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer was best ruim maar had weinig sfeer, bovendien was het er erg warm en benauwd. Gelukkig zat er wel een goede hor in het raamkozijn want je werd anders lekgeprikt door de muggen. De badkamer was prima, de douche was ruim en had een regendouchekop dus dat was lekker. Buiten was er rondom de b&b een grote tuin met her en der een hangmat of 2 stoelen waar je kon gaan zitten want je had geen eigen terras of zo. Bij het zwembad, wat wij wel wat klein vonden en het keek wat troebel dus het nodigde ons niet echt uit voor een frisse duik, kon je genieten van het uitzicht. Het ontbijt was erg goed, Kristin zorgde iedere dag weer voor verse lekkernijen. Ieder had zijn eigen tafel en daardoor was er minder contact met andere gasten, helaas. De nodige kleine kinderen zorgde wel voor leven in de brouwerij 😉

• 10Danny-Edith17-05-2022

Top adresje

We hebben enorm genoten van ons verblijf in deze gezellige b&b op een rustige locatie, ver van alle drukte. Het lekkere ontbijt was heel gevarieerd en super verzorgd. Kristin en Wim zijn heel gastvrij. Ze geven heel veel tips voor uitstapjes en goede restaurants in de buurt. Kortom: een top adresje.

• 9Frankie De Rop14-09-2021

Een echte aanrader, wij gaan zeker terug.

Heel mooie locatie midden in de natuur. Mooie, propere kamers met alle comfort. Lekker en dagelijks variërend ontbijt geserveerd door supervriendelijke gastvrouw en heer.

• 9Linda en Roger10-08-2021

Heerlijk om over te doen.

Het was ons eerste verblijf in de Marken, en wat voor één: schitterend.De aankomst in Capotorto was heel hartelijk! De volgende dagen werden we door Kristin in de watten gelegd bij het ontbijt, telkens een andere zelfgemaakte verrassing op tafel. Ook de goede adresjes van de restaurantjes in de buurt werden door Wim en Kristin prijsgegeven. Zij reserveerden ons tafeltje, zodat wij ook daar hartelijk ontvangen werden eens wij de naam Capotorto uitspraken.Kortom een heerlijk verblijf met twee mensen die de gasten op handen dragen.

• 9Emily10-07-2021

fantastisch verblijf in Le Marche

Superhartelijk ontvangen op deze prachtige locatie. Heel mooi gelegen, mooi zwembad en zeer sympathieke uitbaters. Ontbijt was steeds zeer verzorgd, net zoals de kamers. We komen graag nog eens terug.

• 9Rianne Jansen07-09-2020

Fijne accommodatie met top gastheer en vrouw

Capotorto is een accommodatie waar je door Kristin in de watten wordt gelegd met een heerlijk ontbijt. Wim is degene die je alles kan vertellende over leuke uitstapjes in de omgeving. Als je de accommodatie verlaat en je rijdt op de doorgaande weg kom je al snel op de route panorama waar je schitterende uitzichten hebt. Tel bij dit alles het fijne zwembad , de heerlijke tuin met diverse relax hoekjes en de fijne ruime kamer van alle gemakken voorzien bij op en je hebt een goede accommodatie waar wij graag verbleven.

• 9Simone Godec29-08-2020

Fantastische b&b

Fantastisch verblijf gehad. Bij Kristin en Wim voel je je gelijk thuis. Het ontbijt was elke dag weer een feestje vol verrassingen. We hebben genoten van de rust en de verschillende zitjes en hangmatten in de ruime tuin geven je elke keer weer een andere blik. Een aanrader! We komen zeker nog eens terug.

• 10Karen03-08-2020

Wij komen zéker nog eens terug!

Vier dagen Capotorto, als verrassing voor mijn verjaardag! Heerlijk gewoon! Dit was de tweede keer dat we naar de Capo gingen, maar nu zonder kids. Kristin en Wim zijn zo’n lieve, warme mensen. Ze geven je direct een ‘thuis’ gevoel in hun B&B. ‘s Morgens is er een een heerlijk, gevarieerd ontbijt én lekkere cappuccino. Na het ontbijt kan je gezellig aan het zwembad liggen óf een rustig plekje zoeken op het uitgestrekte domein. Dagje wegrijden, kan ook. Richting de kust, wijnproeverij, mooie dorpjes,... Voor elk wat wils. Wim en Kristin helpen je graag met leuke tips.

• 10Els Casteels30-07-2020

Top b&b

We hebben hier voor de derde maal verbleven en zijn zoals de vorige keren heel tevreden. Rustig gelegen, fantastisch ontbijt, gastvrije eigenaars, kortom alles wat je nodig hebt voor een zorgeloze vakantie!

• 10Elise en Stijn15-07-2020

De ideale vakantie!

Wim en Kristin zijn enorm warme en lieve mensen. We werden zo goed ontvangen dat we ons meteen thuis voelden. Het was onze eerste reis met ons dochtertje van één jaar en zij heeft zich hier geen seconde verveeld. De kamers hebben veel charme en zijn zeer proper. De dag begon telkens met (een) heerlijke cappucino('s) met daarna een super lekker verrassend ontbijt. Door de tips van Wim en Kristin hebben we ook hele leuke restaurantjes in de buurt leren kennen. Ons zie je zeker terug, het was een fantastische week.

Bed & Breakfast Capotorto info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Via Capotorto 1, I-61020