Hotel Spiaggia

Met jonge kinderen

Heerlijk overzichtelijk

Familie van 5
29-1-2018

Typisch Italiaans familiehotel. Al decennia gerund door dezelfde familie. Wij komen hier ook al jaren. Overzichtelijk en schoon en van alle gemakken voorzien. Prijs/kwaliteit prima. Verblijf je hier met kinderen dan is het all-in arrangement heel makkelijk. Alle maaltijden in het hotel op gezette tijden. Het eten dat aangeboden wordt is een kwestie van smaak. Het zal je de ene dag meer bekoren dan de andere dag. Kwaliteit goed. Overzichtelijk zwembad met ligweide. Strand en zee aan het hotel. Personeel is erg vriendelijk en kindgericht. Verwacht geen animatie. In het zwembad ontmoeten kinderen van alle nationaliteiten elkaar en sluiten daar vriendschap.

Goed georganiseerd, schooon en strak ingericht hotel. Echt familiehotel waar de mensen al jaren komen. Heerlijk zwembad, prima ligweide, maar ook direct toegang tot het schone strand. Je kunt vol-pension, maar uitstekende eetgelegenheden op nog geen 10 minuten lopen. Reserveer wel een parkeerplek, met name in het weekeinde is het lastig om een plekje te vinden. RIchting haven is het wat rustiger.

Goed hotel voor Italiaanse begrippen..

simone_1
23-8-2012

Vriendelijke en behulpzame mevrouw bij de receptie (de blonde!). Sprak goed Duits. Hotel zoals bijna alle hotels in Pesaro, wat verouderd. Wel schoon. Eten van wisselende kwaliteit. Soms heel lekker. Eenmalig werd er echter fruit geserveerd met maden en eenmalig een haar in het eten. Eerste kan echt niet, ook niet in een drie sterren hotel. Ober Michelle echt fantastisch, zeer vriendelijk en behulpzaam. Sprak verschillende talen. Eigenaar echter ongeintresseerd in zijn gasten. Probeert alleen wijn te verkopen tijdens eten maar geen horeca passie. Zwembad en wirlpool werden slecht schoongemaakt. Elke ochte stond medewerker een beetje voor zich uit te staren met de stofzuiger en een peukje te roken. Geen aansturing hierop. Jammer. Leuke vakantie gehad, mede dankzij fijne strandtent van de Bari die voor Spiaggia gevestigd zit. Heerlijke expresso daar. Ontbijt in het hotel voor Italiaanse begrippen goed. Ligging fantastisch.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Spiaggia in Pesaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Spiaggia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.