Hotel Mare

7Prijs/kwaliteit
7.5Service
9Ligging

Hotel Info

We hebben een aantal aanbieders voor Mare voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mare in het Nederlands

• 8oebele08-09-2011

DOLCE VITA

Prima hotel, hoge prijs ( na 2 weken verblijf: slechts een korting van € 9 op het bedrag van € 2899, :-) !!!). Vriendelijk personeel, de receptionistes spreken Engels en de oudste ober spreekt Duits. Eenvoudige en ruime, gerenoveerde kamer. Ontbijt is eenvoudig, je moet zelf het eitje koken. Diner is prima, heerlijke wijn en natuurlijk koffie. Niet geschikt voor gezinnen. Het strand ligt ver van het hotel, wel toezicht en ligbedden. Fantastisch uitzicht op de baai en Portoferraio. Complex ligt in het gehucht Magazinni, lekker relaxt tussen de Italianen op een schitterend eiland

8Kamers
      6Prijs/kwaliteit
      8Service
      10Ligging

• 7Anja01-07-2010

Eenvoudig keurig hotel met parkeergelegenheid!

Hotel Mare in Pesaro is een eenvoudig hotel met nette kamers. 2 pers. kamer heeft wel een heel klein balkonnetje. Bedden waren goed, interieur was nog vrij nieuw, het pand zelf is al wat ouder. Airco werkte goed, werd door het kamermeisje wel uitgezet overdag. Internet is niet aanwezig in hotel, maar daarvoor moet je naar hotel Nettunus, dat ernaast ligt. Je krijgt een code daarvoor bij inchecken in hotel Mare. Ontbijt was vrij eenvoudig en echt Italiaans. Parkeergelegenheid onder het hotel waar ook de lift in uitkomt, handig met uit- en inladen van de koffers. Veel Italianen in deze kustplaats en ook in het hotel.

7Kamers
      8Prijs/kwaliteit