Hotel Mare

Kleine hotelsWeer vandaag29°19°
Hotel Mare
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mare voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mare in het Nederlands

DOLCE VITA

oebele
8-9-2011

Prima hotel, hoge prijs ( na 2 weken verblijf: slechts een korting van € 9 op het bedrag van € 2899, :-) !!!). Vriendelijk personeel, de receptionistes spreken Engels en de oudste ober spreekt Duits. Eenvoudige en ruime, gerenoveerde kamer. Ontbijt is eenvoudig, je moet zelf het eitje koken. Diner is prima, heerlijke wijn en natuurlijk koffie. Niet geschikt voor gezinnen. Het strand ligt ver van het hotel, wel toezicht en ligbedden. Fantastisch uitzicht op de baai en Portoferraio. Complex ligt in het gehucht Magazinni, lekker relaxt tussen de Italianen op een schitterend eiland

Gereisd Met partner in augustus 2011

Eenvoudig keurig hotel met parkeergelegenheid!

Anja
1-7-2010

Hotel Mare in Pesaro is een eenvoudig hotel met nette kamers. 2 pers. kamer heeft wel een heel klein balkonnetje. Bedden waren goed, interieur was nog vrij nieuw, het pand zelf is al wat ouder. Airco werkte goed, werd door het kamermeisje wel uitgezet overdag. Internet is niet aanwezig in hotel, maar daarvoor moet je naar hotel Nettunus, dat ernaast ligt. Je krijgt een code daarvoor bij inchecken in hotel Mare. Ontbijt was vrij eenvoudig en echt Italiaans. Parkeergelegenheid onder het hotel waar ook de lift in uitkomt, handig met uit- en inladen van de koffers. Veel Italianen in deze kustplaats en ook in het hotel.

Gereisd Met partner in Tue Jun 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadBuitenzwembad, Zwembad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mare in Pesaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.