Hotel Bellevue

Weer vandaag5°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Bellevue voor je op een rij gezet:

Laatste review

Een topper

Van den Bleeken,
10-8-2010

We waren hier met onze 5 kinderen( tussen 17 jaar en 3 jaar) en hadden 2 kamers geboekt . De kamers zijn mooi ruim en proper . De ene was aan de zijkant gevestigd , de andere kamer was met frontaal zicht op zee ( kamer 206 ) en had een groot balkon .

Het ontbijtbuffet is super en je hebt een grote keuze aan koffie die direct vers gemaakt wordt . We hebben er 3 avonden ook gegeten ( zaten enkel kamer en ontbijt) en ook dat eten was héél lekker . Je hebt een groot buffet voor een koud voorgerecht , dan keuze uit 3 warme voorgerechten en 3 hoofdschotels en als dessert keuze uit fruit , gebak en ijs .

Het hotel ligt direct aan het strand , leuk voor de kinderen , en ook het zwembad was leuk . De kinder-speelhoek werd door al onze kinderen gebruikt omdat er een voetbal-tafel staat en dat zorgde voor prima - gezins momenten . Dit hotel is een echte topper .

Kenmerken

2008

super leuk hotel

monique
11-8-2008

goede ligging heerlijk eten, een echt Italiaans hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bellevue in Pesaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.