Hotel Baia Flaminia Resort

Hotel aan zeeWeer vandaag19°10°
Hotel Baia Flaminia Resort
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Baia Flaminia Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Baia Flaminia Resort in het Nederlands

Met jonge kinderen

Wat een armoe...

Simone Wiggers
19-9-2009

Zeer onvriendelijke personeel, onbeschoft zelfs! Eten redelijke kwaleteit maar veelal hetzelfde, verveeld na 5 dagen echt. Pasta's te koud. In september (begin) eind van het seizoen en dus alles al gesloten. Geen bar bij het zwembad e.d. Derhalve alleen oude gedeelte in gebruik! Echte armoe. Kamers schoon maar zien er niet uit zo oud. Alleen laken op bed, te koud. Totaal niet aardig voor kinderen. Fietsen krakkemikkig en niet te verstellen. Foto's komen totaal niet overeen met de werkelijkheid. Rondom hotel ene bouwplaats! Industrie en diens geluiden! Vies strand, geen bedjes in naseizoen! Ontbijt met droog brood. Niet doen!

Wat een armoe..

Simone Wiggers
19-9-2009

Begin september alles reeds gesloten. Foto's komen niet overeen met de werkelijkheid. Enorme afknapper. Eten wel redelijke kwaliteit maar een week lang hetzelfde en de pasta's te koud. Kamer schoon doch zeer verouderd. In laagseizoen dus alleen oude gedeelte geopend. Geen enkel comfort. 's Nachts alleen laken op bed, echt te koud. Zeer onvriendelijk personeel. Geen aanrader.

luxe

judy
6-8-2009

Ontzettend lekker gegeten, vriendelijk personeel, fietsen verkrijgbaar om naar het centrum te fietsen, geod verzorgde kamers. Aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baia Flaminia Resort in Pesaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baia Flaminia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.