Appartement I Magnoni

Appartement
Appartement I Magnoni
8,8

49 reviews over Appartement I Magnoni in het Nederlands

Zonder overdrijven de hemel op aarde

Tom Van Poppel
5-9-2017

In augustus hebben we twee weken gekampeerd op I Magnoni. En net zoals in 2012 hebben we hier een heerlijk fantastische vakantie beleefd. Normaal komen we tijdens onze zomervakantie nooit terug naar dezelfde camping of dezelfde streek, maar deze plek is zonder overdrijven de hemel op aarde. De eigenaars, Annelies en Barend, zijn erg gastvrij, vriendelijk, behulpzaam en steeds bereid voor een babbeltje, met tips over de streek, fijne restaurantjes, uitstapjes, fiets- of wandeltips. Vanop de camping heb je talrijke prachtige vergezichten. De streek, De Marken, is adembenemend mooi en gevarieerd. Bij Annelies en Barend kan je enkele keren per week lekker eten en in de buurt zijn er diverse lokale restaurantjes. Het eten in Italië is (wie twijfelt daar nog aan?) heerlijk! Vanuit I Magnoni kan je talrijke toffe uitstapjes doen, naar de zee, stadjes als Gubbio, Urbino, Mondavio of Corinaldo. Of je kan ook gewoon uren en dagen luieren aan het prachtige zwembad en een vijftal boeken verslinden. Kortom, de kans is erg klein dat we geen derde keer terugkomen. Saluti!

Een fantastische locatie

Hans en Pleunie
3-9-2017

De locatie is geweldig de eigenaren Barend en Annelies zijn heel gastvrij en behulpzaam de appartementen zijn schoon en alles wat je nodig hebt zit er in. Annelies kookt 2 avonden in de week en Barend bakt 1 avond in de week over heetlijke pizza's en als je zelf niet wil koken dan zijn er genoeg restaurants in de omgeving waar je heerlijk kunt eten. Verder is er genoeg te zien en te doen in de omgeving, zou zeggen ga het zelf een keer ondervinden.

Heerlijke plek

Mascha
10-8-2016

Wij hebben een erg fijne tijd gehad op deze super relaxte plek in de Marken. Barend en Annelies weten alles, zijn gastvrij, koken 3 dagen per week heerlijk voor hun gasten - kids aan eigen tafel (van pasta tot de lekkerste pizza's de je ooit hebt geproefd), en creeren een goede sfeer tussen de gasten. Er is een lekker zwembad, heel veel ruimte voor de kinderen om met hun nieuwe vriendjes te spelen, zon en schaduw beide binnen handbereik. Het is wat ver rijden naar al het andere, maar daar hoef je dan ook niet vaak te zijn.

Prima voor elkaar in Pergola

Chris
16-7-2016

De rust en ruimte relatief dicht bij zee zijn ieder jaar weer een genot.

Lekker zwemmen in het zwembad en op het grote terrein altijd schaduwplekjes te vinden onder een boom. De locatie op de heuvel zorgt voor heerlijk uitzicht rondom tijdens het doorploegen van de opgespaarde stapel boeken.

Een probleem is natuurlijk de lijn; de legendarische gastvrijheid van Barend en Annelies en de gezamenlijke maaltijden met hier en daar een wijntje maken het genot compleet.

Ter compensatie wandelden we wat af op de markten van Pergola, Cagli, Senigallia en San Lorenzo in Campo.

Wat kan er beter? Dat hangt van je instelling af: het is vaak warm, er is geen disco, de strade bianche maken de auto vuil en in dit deel van Italië houden ze niet van doorrijden. En neem vooral anti-muggenspul mee!

Het was weer fantastich

Hans en Pleunie
27-6-2016

Dat het er met een woord geweldig is, schone appartementen, goede bedden en je kunt er 3 avonden heerlijk eten. Wij hebben elke keer als Annelies kookte mee gegeten en dat is zo lekker en gezellig je zit dan met een aantal of alle mede gasten aan een lange tafel heerlijk te eten en op vrijdagavond dan is het Barend zijn beurt die bakt dan heerlijke pizza's.

Het is er dan ook heerlijk vertoeven en genieten van de rust en het prachtige uitzicht rond om, en er is genoeg te doen en te zien in de omgeving vraag maar aan Barend en Annelies die weten je een boel te vertellen. Verder zou ik zeggen ga het een keer zelf ervaren wij komen er al 6 jaar en het verveelt nog steeds niet. O, ja je kan ook nog heerlijk bij het zwembad zitten en als je in het zwembad zit dan kun je eindeloos genieten van het prachtige landschap. Nog wat je kan ook elke morgen een lekker vers brood bestellen dus een betere start van een nieuwe dag kan je niet krijgen.

Paradijs op de heuvel

Isabel
5-6-2016

Imagnoni is de plek waar je in een paar dagen gelemaal kunt bij tanken . Prachtig uitzicht , mooi landgoed en het eten is voortreffelijk . Wij vielen bij ons lange weekend die op de woensdag begon met onze neus in de boter . De gastvrouw was jarig en we werden uitgenodigd om dit mee te vieren in het restaurant ernaast . Gastvrijheid ten top . We komen graag weer !

Niet gastvrij

Bas
3-6-2016

We waren hier als enige betalende gasten. De rest zat vol met familie van de eigenaren. Hierdoor voelden we ons totaal niet welkom.

De avonden waren luidruchtig en we werden soms om 0:30 wakker van de lallende mensen langs ons appartement.

Tevens was het appartement niet schoon. Er zaten spinnen tussen de pannen en de spinnenwebben hingen voor de ramen. Ook waren de bedden vochtig. Eigenlijk hoor je 40 euro verplicht te betalen voor de schoonmaak!

Toen wij een opmerking maakte over bovenstaande punten, werd ons verteld dat het allemaal onze eigen schuld was.

De omgeving is mooi, maar wij gaan de volgende keer op zoek naar een andere klantvriendelijke accommodatie.

Barend van Gilst, I Magnoni, eigenaar, 1-7-2016

Beste bbboons (ik mag helaas geen namen noemen van Zoover, excuus daarom voor het enigszins onpersoonlijke bericht).

Heel vervelend dat jullie je 3de verblijf op deze manier hebben ervaren. Uiteraard hadden wij jullie ook deze keer weer een fantastisch verblijf gegund. Desondanks hopen wij toch dat er is genoten van de speciaal voor jullie bestelde (glutenvrije) pizza op Annelies haar verjaardag, dat het dansen tijdens het feest toch plezier heeft gegeven en dat alle uitnodigingen om er bij te zijn toch een beetje worden gewaardeerd. Hoe dan ook, wij wensen jullie een fantastische volgende vakantie, waar die ook gevierd mogen worden. Jullie zijn goede mensen en verdienen dat zonder meer. Saluti, Annelies en Barend

fantastisch verblijf, gastvrijheid, perfecte plek

Lida en Joop ter Haar
21-12-2015

Je moet van rust, ruimte en natuur houden. Geen uitgaansleven in de buurt. Wij zijn er al 10+ keer geweest en het is steeds weer mooi. Het ligt in de Marche, minder toeristisch dan bijv. Toscane. Heerlijk eten bij de gastvrouw of in de directe omgeving. Nederlandse eigenaren, geen overbodige luxe, maar veel ruimte, prachtig uitzicht, uitvalspunt voor mooie tochten te voet, racefiets of auto. Ook speciale wijn- en kookarrangementen te regelen. Tips van de eigenaren.

Mooie plek in een rustige omgeving.

Sim
12-8-2015

I magnoni is een prachtig gelegen plek met mooie uitzichten. Wij stonden op de camping met een mooie ruime plek en goed sanitair. We hadden geen electriciteit, maar een ruime koelkast tot onze beschikking, heel handig!

's Avonds kan je mee eten. Dat is goed verzorgd, maar het moet wel bij je passen om met zijn allen aan tafel te zitten (kinderen apart).

De omgeving is prachtig. Wel is het ver rijden naar bezienswaardigheden en ook het strand. Door de kronkelweggetjes en de aanrijdroute allemaal net iets langer dan de TomTom aangeeft. Maar als je op je plek van bestemming bent is het prachtig: leuke stranden en mooie steden. De kleine stadjes zijn echt klein, weinig toerisme wat fijn is want je eet heerlijk mee in de lokale restaurants. Maar de stadjes zijn wel wat uitgestorven. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gemoedelijke camping met heerlijk zwembad

Saskia
30-7-2015

Wij hebben drie weken met onze tent bij I Magnoni gekampeerd en hebben genoten van de ruime plek met uitzicht, het heerlijke zwembad met voldoende bedjes en parasols (en de hele dag vanaf 9:30 open) en het schone sanitair. De sfeer op de camping is prettig en ontspannen. We hebben 's avonds een paar keer meegegeten en ook dat was lekker en goed geregeld. Er zijn veel regelmatig terugkerende gasten op de camping en in de appartementen. In de buurt is verder ook voldoende te doen om een afwisselende vakantie te hebben.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement I Magnoni in Pergola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement I Magnoni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.