Vakantiehuis Catria

9Fenomenaal

Italië, Le Marche (De Marken), Pergola

Op vakantie geweest naar Catria?

9Fenomenaal

• 8.5Inrichting

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

2 reviews over Vakantiehuis Catria

• 9Wilfried Goris11-05-2010

Hier genieten van la dolce vita.

Een fijn, eenvoudig maar schoon en gezellig huisje, goed geoutilleerd, en gesitueerd in een schitterend mooie omgeving. Daarbovenop een zeer gastvrij gezin, die het je echt naar de zin willen maken, en daar ook ruimschoots in slagen, met gemoedelijkheid, gepaste afstand, en heerlijke Italiaanse maaltijden. Een plek om terug te keren, zeker!

Gereisd met partner in mei 2010

• 9Jacqueline05-08-2009

Heerlijk huis

Huisje Catria is onderdeel van I Magnoni. Heerlijk huis met goede benedenverdieping, zelfs met open haard voor in voor- of najaar, zomers lekker koel door half verdiepte ligging. Zeer ruime slaapkamer waar wij met de twee kinderen prima uit de voeten konden.Goed terras, prachtig uitzicht, mooie zonsondergang!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

0 tips over Vakantiehuis Catria