Appartement Casa San Biagio

Review geschreven door Harold en Lotte

Pareltje!

Harold en Lotte
26-7-2018

Wauw wat een prachtplek! Dit is zo’n pareltje wat je eigenlijk voor je zelf wilt houden, haha! Wij verbleven in het appartement voor 7 personen, gelegen boven de andere twee appartementen. Het zag er prachtig, netjes en schoon uit en met aandacht voor detail ingericht. Het appartement ademende Italiaanse sfeer uit! Het zwembad was heerlijk, lekkere ligbedden met parasols en een geweldig uitzicht over het heuvellandschap met alle kleuren die je maar kunt bedenken! Willem en Bianca zijn super gastvrije mensen en we voelden ons op ons gemak, zo ook de kinderen die overal mochten spelen. De koele speelkamer vonden de kinderen heel leuk en er was genoeg speelgoed aanwezig. De pizza avond met vers bereide pizza’s door Willem en Bianca was erg gezellig en het aantal pizza’s dat we op hadden gaf wel aan hoe lekker ze waren😉 Willem en Bianca bedankt voor de fijne tijd in jullie casa