Appartement Casa San Biagio

Meer appartement info

38 reviews over Appartement Casa San Biagio

• 2019
    10Jan22-12-2019

Dé combinatie van rust, kwaliteit en gastvrijheid!

Wij verbleven een week in appartement Chitarra. Erg ruim, van alle gemakken voorzien en beslist schoon! Qua ligging vooraf even instellen op Italiaanse bewegwijzering/wegconditie. Met Google-maps echter geen enkel probleem (eigen navigatie niet aan te raden ;-)). Voor ons bijzonder aantrekkelijk: De rust en het uitzicht vanuit ons appartement en vanaf de meeste gezamenlijke plekjes rondom het huis. Willem en Bianca zorgen voor een totaal ongedwongen sfeer - met respect voor je privacy - , waarin absolute gastvrijheid de norm is! Inclusief hartelijke ontvangst, een goed gesprek, prima verzorgde - optionele - eetavondjes. Welkome tips voor uitstapjes en restaurantjes. Niets is teveel. Zoetekauw? Bezoek de aanbevolen pasticceria in Pergola. En ook het lokale museum (Bronze Dorati)! Als kers op de taart begeleidde Willem ons en enkele medebewoners op een trip naar en wandeling op Monte Catria. Wij bevelen dit adres dan ook van harte aan!

Willem, eigenaar, 26-12-2019

Dank je wel voor de oprecht leuke reactie. We proberen het iedereen naar zijn zin te maken. Dat is zeker gelukt bij jullie..... Misschien tot een volgende keer...... Groeten Willem en Bianca

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Fam Nelisse21-09-2019

Fantastisch!

Wat hebben we een heerlijke vakantie gehad bij Willem en Bianca. Mooi ingericht en schoon appartement. Gezellige mee-eet avonden. Willem kan fantastisch koken! Voor de kinderen werd er een filmavond georganiseerd, superleuk! Het zwembad ligt een beetje afgezonderd van de appartementen zodat niemand last heeft van de spelende kinderen. Het plaatsje Pergola ligt centraal gelegen in de Marken, in de omgeving is een hoop te zien en te beleven. Een absolute aanrader!!

Willem en Bianca, eigenaar, 13-11-2019

wat een leuke recensie, dank je wel daarvoor. misschien tot een volgende keer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Karin Metselaar12-09-2019

Rust,ruimte en genieten

Dat je door de gastheer en gastvrouw in de watten wordt gelegd. Het ontbijt is super wil je iets speciaals geen probleem🥰 Ook de pizza avond en mee eet avond grandioos lekker Wil je ergens heen overleg dit met hun, ze hebben een lijst met pinnetjes van Google en je wordt erheen geleid tot op de plek nauwkeurig. Perfect voor dagjes uit, maar vooral voor het parkeren ideaal. Met recht een super locatie heerlijk zwembad je komt hier heerlijk tot rust Beveel dit zeker aan en komen hier zeker weer terug😍😍

Willem en Bianca, eigenaar, 13-11-2019

de pinnetjes gaan we deponeren.....haha. fijn dat jullie het zo fijn hebben gehad.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Robien. Erwin01-09-2019

We hebben een geweldige vakantie gehad! De eigenaren Willem en Bianca zijn geweldig! Het appartement wat we hadden was ruim schoon en van alle gemakken voorzien. Superleuke mee eet avonden. Willem kan erg goed koken!! Ook de pizza’s op hout gebakken waren heerlijk. Het was meer dan verwacht!

Willem en Bianca, eigenaar, 13-11-2019

wat een leuke review, dank je wel daarvoor en wie weet tot een volgende keer.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Torben en Radna24-08-2019

Geslaagde vakantie!

Wat een fijne plek! Prachtig uitzicht, mooi appartement, van echt alle gemakken voorzien. Beddengoed, handdoeken, alles aanwezig en ook nog schone halverwege de week, ideaal! Willem en Bianca staan altijd klaar bij vragen, ook via de watts app. Handige Google maps pinnetjes, die je overal makkelijk brengen. Onze hond Keos heeft er ook een top tijd gehad, lekker rondstruinen met steentjes, stokken enz. Wij waren zonder de kinderen, maar T lijkt me met de kinderen ook fijne plek, ze kunnen zich lekker vermaken in het mooie zwembad, de grote ruimte boven naast T zwembad, en de speelkamer met Ping Pong tafel, spelletjes, Lego enz. Een fijn, schoon, gezellig verblijf, met gezellige mee eet avonden!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Fam Dekker20-08-2019

Super locatie en zeer gastvrij!

Super! Bij aankomst meteen een warm welkom. Bianca en Willem zijn zeer gastvrij. Je hoeft maar iets te vragen en Willem stuurt je een pinnetje😁
    Supergezellige mee-eetavonden. Super gekookt door Willem zelf. Echt top! De kinderen vonden deze avondjes helemaal geweldig. Met in het bijzonder de filmavond! Een mooie locatie met zeer vriendelijke eigenaren!! Lekker zwembad en een mooie rustige omgeving. Echt vakantie!! Ga zo door!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Janine Schoorl van Uitert14-08-2019

Wil je ontspannen, ga naar Casa San Biagio!!

Wij verbleven een week in een appartement in Casa San Biagio. Het was genieten. Heerlijk relaxed. Alles is goed en een helpende hand is altijd aanwezig. Bianca en Willem zijn enorm gastvrij en de mee-eet-avonden zijn heerlijk. Het appartement is ruim en koel en van alle gemakken voorzien. Ieder appartement heeft een eigen buiten eet gelegenheid. Het zwembad biedt verkoeling. Kortom een aanrader, deze accomodatie!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Marjan Ruben Isabel Eva Suzanne12-08-2019

Een fantastische vakantie bestemming

Fantastische plek met prachtig uitzicht. De gastheer en gastvrouw Willem en Bianca zijn gastvrij en erg behulpzaam. Mijn dochter mag geen gluten tijdens de mee eetavonden werd daar rekening mee gehouden zodat zij heerlijk mee kon eten (zelfs de pizza) . Het zwembad was fantastisch voor jong en oud. Mooi en schoon en op een heerlijke plek iets boven het huis zodat je bij het appartement geen overlast hebt. Omdat het kleinschalig is is het contact met mede vakantiegangers erg gezellig (ook mede door de mee eet avonden aan de enorme tafel). De appartementen zijn erg mooi en compleet. Een ruime kast voor de kleding. Een kapstok voor je jas(die niet nodig was) een ruime badkamer met voor iedereen genoeg handdoeken. In de omgeving is veel te zien en te beleven en dat vertellen Willem en Bianca je graag! Kortom een aanrader. Fantastische vakantie bestemming!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Fam Versluis10-08-2019

Wij hebben een fantastische vakantie gehad

Wij hebben een fantastische vakantie gehad. De eigenaren zijn heel gastvrij en kunnen goed met kinderen omgaan. Het huisje heeft lekker veel ruimte en een prachtig uitzicht. We hebben ook veel tips gehad van leuke plaatsen om te bezoeken en prachtige natuurgebieden. Wij zullen zeker een keer terug komen. En lekker eten! Gastvrijheid een 11!

Willem en Bianca, eigenaar, 13-11-2019

het was ook erg gezellig dat jullie er waren, wie weet tot snel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Anthonie, Marielle, Lars (4) en Jesper (2)21-07-2019

SUPER!

Wat hebben wij met z’n viertjes 2 weken heerlijk genoten van het mooie ruime en schone appartement op een top locatie! Adembenemend uitzicht zowel vanaf je terras als vanaf het zwembad! De mannetjes konden overal vrij spelen in de tuin en in de speelkamer. Iedere dag weer iets nieuws te beleven door de leuke tips die we iedere dag weer kregen voor uitstapjes in de omgeving! Zon of regen vervelen doe je hier nooit! Na een dagje weg thuiskomen, dan aanschuiven aan de mooi gedekte tafel en genieten van een heerlijk dinertje of de pizza’s! Bedankt voor jullie uitmuntende gastvrijheid.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Appartement Casa San Biagio info