Appartement Casa San Biagio

9,4

19 reviews over Appartement Casa San Biagio in het Nederlands

Henk en Lammie zwiep
9-10-2018

Dat als je er een appartement gaat boeken,

Twee lieve mensen (Willem & Bianca) gaan ontmoeten, na een hartelijke ontvangst voel je je direct thuis...

Perfect !!

Michelle Otten
2-10-2018

Prachtige appartementen, en zeer gastvrij! Mooie omgevingen en genoeg bezienswaardigheden! Echt een top vakantie gehad !!!!!

Geweldig!!!!!

S.Vullings
26-8-2018

Rust, prachtig uitzicht en een mooi eigentijds appartement! Dat met een super hartelijke ontvangst door 2 heel gezellig stel! Pergola is een goeie uitvalsbasis om le Marche te ontdekken. Een mooie omgeving met veel authentieke plaatsen. Willem en Bianca kunnen een goed en passend advies geven wbt bezienswaardigheden.

Heerlijk, relaxed!

Marielle, Rinus en 2 kids (9,11)
17-8-2018

We hebben een heerlijke week gehad! Zoals de eerdere reviews vermeldden werden we heel hartelijk ontvangen. In heerlijke loungebanken werden we direct met het prachtige uitzicht verblijd! Perro was meteen een speelmaatje voor de kinderen!

Willem en Bianca hebben voldoende leuke tips over: waar kun je lekker eten, waar is er wat te doen, waar moet je zijn voor een dagje strand etc...Het appartement, la Chitarra, was lekker ruim voor ons 4-en, goed bed, prima slaapbank en ook een goed uitgeruste keuken, erg sfeervol en met aandacht ingericht! De pizza en pasta avonden waren super! Heerlijk gegeten! De openlucht bioscoop was voor de kinderen helemaal top! De tafeltennistafel in de speelruimte was ook een hit! Bianca en Willem is er alles aangelegen om je een fijne vakantie te bezorgen; fruit en drankje aan het zwembad, heerlijk! Ook hadden we leuke medevakantiegangers! Het was een top week!

OPGEPAST! Eens je er bent, wil je nooit meer weg.

Anne, Kaat, Lena en Luc
15-8-2018

Het begon al met een zeer hartelijke ontvangst met zelfgemaakte quiche en drankjes. Willem en Bianca waren ook de rest van de week de ideale gastheer en gastvrouw. De pizza- en pasta-avonden waren stuk voor stuk gezellig, hilarisch en overheerlijk. Het prachtige uitzicht, het leuke zwembad, het eigen terras en het smaakvol ingerichte appartement maken dat wij hier zeker nog eens terugkomen! Ook nog een speciale vermelding voor Perro, die ons elke dag met zijn bezoekjes verblijdde.

Super accomodatie!

Jorgen
5-8-2018

Wat hebben we genoten van deze mooie plek! Prachtige lokatie met spectaculaire vergezichten en uitermate goed verzorgde accommodatie. Prachtige huisjes die met zorg en liefde zijn ingericht. Willen en Bianca zijn daarbij de perfecte gastheer en -vrouw; uitermate attent en vriendelijk! Elke dag kregen we goede tips wat er te zien is in de omgeving. We hebben genoten van de fantastische pizza avond waarbij Willem de pizza's maakt in de eigen houtgestookte pizza oven.

Het zwembad is heerlijk en perfect voor kinderen.

Wij komen snel terug!

Willem en Bianca, eigenaar, 8-8-2018

Bedankt voor de complimenten!

Gezellig dat jullie nog een keer terug komen.

Perro kan niet wachten om Charlotte en Roosmarijn weer terug te zien.

Pareltje!

Harold en Lotte
26-7-2018

Wauw wat een prachtplek! Dit is zo’n pareltje wat je eigenlijk voor je zelf wilt houden, haha! Wij verbleven in het appartement voor 7 personen, gelegen boven de andere twee appartementen. Het zag er prachtig, netjes en schoon uit en met aandacht voor detail ingericht. Het appartement ademende Italiaanse sfeer uit! Het zwembad was heerlijk, lekkere ligbedden met parasols en een geweldig uitzicht over het heuvellandschap met alle kleuren die je maar kunt bedenken! Willem en Bianca zijn super gastvrije mensen en we voelden ons op ons gemak, zo ook de kinderen die overal mochten spelen. De koele speelkamer vonden de kinderen heel leuk en er was genoeg speelgoed aanwezig. De pizza avond met vers bereide pizza’s door Willem en Bianca was erg gezellig en het aantal pizza’s dat we op hadden gaf wel aan hoe lekker ze waren😉 Willem en Bianca bedankt voor de fijne tijd in jullie casa

Willem en Bianca, eigenaar, 27-7-2018

Wat een leuke reactie!

Wij hebben erg genoten van de spelende kinderen en natuurlijk van jullie!

Was erg gezellig, misschien tot een volgende keer.

Fantastisch!

Benny & Margriet
26-7-2018

Wij zijn hier een week geweest en we hebben volop genoten! De gastvrijheid van Willem & Bianca is hartverwarmend; drankje en hapje bij aankomst, op verzoek een heerlijk ontbijt en veel persoonlijke aandacht (zonder dat het teveel is:)). De ligging van de casa is prachtig en het uitzicht grandioos. Het appartement is ruim en voldoet aan alle behoeftes. De slaapkamer blijft lekker koel door de dikke muren. Het zwembad biedt aangename verkoeling, bovendien zijn ligstoelen en parasols aanwezig. De omgeving is erg mooi en biedt veel mogelijkheden voor verschillende soorten uitstapjes. De pizza- en pasta avond waren supergezellig. Een topadresje!!

Willem en Bianca, eigenaar, 27-7-2018

Jullie ook bedankt voor de gezellige avonden!

We zijn blij dat jullie hebben genoten.

Een fantastische plek waar je geweest moet zijn!

Elize, Raphaël en Kids
23-7-2018

We hebben een heerlijke tijd gehad met ons gezin bij Bianca en Willem van Casa san Biagio. Een erg mooi en schoon appartement in hun prachtige villa in de bergen vlakbij Pergola. Alles wat je nodig hebt voor een fantastische vakantie was aanwezig; een mooi gebied in de bergen met super uitzicht, een fijn appartement van alle gemakken voorzien, genoeg speelruimte ( binnen en buiten) voor de kinderen ( met zelfs een mooi ingerichte aparte speelkamer) een heerlijk zwembad met genoeg ligstoeltjes, goed mobiel bereik en wifi en tot slot de grote gastvrijheid van Bianca en Willem ( en de hond Perro). We voelden ons direct thuis met de kindjes en hebben genoten van de bbq en pizza-avond. Zelfs verrast met een heerlijke spoom in een champagneglas en ijsjes bij het zwembad! We kunnen iedereen deze accommodatie aanbevelen en zouden hier heel graag een keertje terug komen. Willem en Bianca, dank voor jullie gastvrijheid en graag tot ziens.

Willem en Bianca, eigenaar, 24-7-2018

Fijn dat we een bijdrage hebben mogen leveren aan jullie vakantievreugde.

Bedankt voor het mooie compliment!

Yvonne Brockhus
23-6-2018

Perfecte plaats ! Zeer gastvrije eigenaren, schoon appartement, goede bedden, mooi uitzicht. De gezamenlijke maaltijd eens per week is een feest. Ik kan niets benoemen wat niet goed was.

groeten Willem en Bianca, eigenaar, 24-7-2018

Bedankt voor alle complimenten! Het was ook feest om jullie als onze gasten te hebben.

Misschien tot een volgende keer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa San Biagio in Pergola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa San Biagio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.