Géén boekingskosten

• 9.4Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

26 Reviews over Ca'Palazzo

• 10Leona14-09-2022

Onvergetelijk

Wat een heerlijk verblijf hadden wij in Ca’palazzo! Met twee kinderen van 12 en 14 die zich heerlijk thuis voelden bij Wijnand. Geweldig zwembad met subliem uitzicht, kids mochten ‘s avonds in het donker ook nog zwemmen met elkaar, bij Wijnand kan het allemaal. Gezellige avonden aan lange tafels met heerlijke diners door Wijnand verzorgd. Pizza avond voor de kids waar ze helemaal in worden betrokken, ze vonden het geweldig. Appartementen zijn ruim, authentiek, netjes en schoon. De fietstocht naar Pergola onder begeleiding van Wijnand vonden wij de kers op de taart, op geweldige e-bikes door de heuvels van Le Marche! Mocht je twijfelen, niet doen..GAAN!

• 10Natuur
  • 10Marcel en Erna30-08-2016

Heerlijk genoten !

In 2011 hadden we twee geweldige weken in Ca'Palazzo, samen met onze kinderen. Het heeft toen zoveel indruk gemaakt dat we afspraken nog eens terug te keren. En in augustus 2016 was het zover, nu met ons tweeën. Ca'Palazzo als geheel is een plaatje: prachtig gerenoveerd maar met behoud van authenticiteit. En dat zie je terug in de appartementen, zo ook in "Mare" dat twee weken ons huis was. Wat Ca'Palazzo nog meer bijzonder maakt is de gastvrijheid en aandacht van Wijnand en Maria. We hebben volop mogen genieten van hun fantastische kookkunst en gezelligheid tijdens de avonden dat ze voor de gasten kookten. Kortom: we kijken weer terug op twee fijne weken in Ca'Palazzo !

• 10Heijmans11-08-2016

Hemel op aarde!

In augustus 2016 hebben wij 2 weken in appartement Nerone gezeten (as we speak zitten we er nog)Een erg mooi en ruim 4 persoons-appartement met een fantastisch uitzicht. We hadden iets moois verwacht na alle verhalen op Zoover en Facebook maar bij aankomst bleek het nog mooier dan verwacht. Het is erg mooi gerestaureerd maar toch in oude staat gehouden. Alles klopt. De eerste avond hadden we meteen een diner voor alle gasten. Wijnand en Maria kunnen fantastisch koken en het was erg gezellig.Viktor, de broer van Wijnand was hier ook tijdens ons verblijf en zorgde voor wat extra gezelligheid naast dat hij altijd voor je klaar stond (ondanks het feit dat het ook zijn vakantie was). Niet te vergeten de zeer gezellige pizza-avond waar de kids al de gehele dag voor in voorbereiding waren met Wijnand en Maria. Echt superleuk georganiseerd! De omgeving is ook erg mooi en er zijn voldoende uitstapjes te doen naar stadjes of bezienswaardigheden. Maar eigenlijk wil je hier niet vaak weg zijn ;-) . Kortom het is voor herhaling vatbaar! Bedankt team Ca' Palazzo!!!

• 10Petra17-10-2015

Fantastisch en relaxed!

Fantastisch verblijf gehad in Ca Palazzo. We zijn er 2 weken geweest en hebben er een fijne tijd gehad. Heerlijk relaxed. In 2 appartementen gezeten: Lavanda en Nerone. Wijnand is een fantastische gastheer, die zich heel flexibel aanpast aan de gasten. De eerste week was het druk en onze tweede week juist rustig. We hebben heerlijk gegeten, want hij kan uitstekend koken! Ook de pizza avonden waren heel gezellig. Naast de door de kinderen gebakken pizza waren er heerlijke salades en vloeide de wijn rijkelijk. Elke ochtend zijn er verse broodjes te bestellen en de wijn die Wijnand levert is van prima kwaliteit en niet duur. Het zwembad is groot en het uitzicht vanuit het zwembad schitterend. De weg ernaar toe kent uitdagingen, in die zin dat het stijgingspercentage behoorlijk is. Maar het is goed te doen, zelfs met een grote zwaarbeladen auto. Kortom: een absolute aanrader!

• 10BobBrenda11-08-2015

Met de Italieklas naar Ca'Palazzo

Een geweldig ontvangst door Wijnand en Jacopo. Wijnand is de gastheer en Jacopo heeft ons rondgeleid door o.a. Urbino en van de nodige Italiaanse lessen voorzien. De appartementen en de ligging van Ca'Palazzo is echt heel mooi! Je spreekt hier bijna vanzelf de Italiaanse taal vloeiend! Echt een aanrader voor mensen die Italiaans willen proeven, horen, spreken en voelen! In april is de natuur op z'n best. Waarschijnlijk tot volgend jaar!

• 9Fietsen in Italië10-08-2015

Fietsen in Italië doe je bij Ca'Palazzo!

Als levensgenieter en actieve fietser is een verblijf bij Wijnand in Ca'Palazzo een echte aanrader. Fietsen in Le Marche is afwisselend; klimmen, dalen of relatief vlak richting de kust rijden is vanuit deze locatie uitstekend te doen. Nadat je op de MTB de Monte Catria op bent gereden of met de racefiets richting Urbino 1 ding is zeker, bij terugkomst kun je heerlijk relaxen, eten en drinken! We kijken alweer uit naar het verblijf in september. Wijnand tot dan!

• 10Sandra13-07-2015

Fabelachtig mooie plek

De accommodatie is fantastisch mooi en heeft een romantische uitstraling. Heerlijk om ook 'thuis' te genieten van de omgeving incl. Zwembad.

• 9Marc Bechtold14-08-2014

Idyllischer kan het niet

Ca'Palazzo is een plaatje. De appartementen zijn supermooi gerenoveerd en van het terras bij het zwembad heb je een adembenemend uitzicht over het dal. Daar hebben we ook herten en wilde zwijnen gezien. Wijnand, de eigenaar, zorgde ervoor dat we 's morgens vers gebakken brood hadden en heeft een keer voor ons gekookt (en lekker!). Een geweldig gastheer. Het complex ligt wel afgelegen, je kunt niet naar een dorpje wandelen, maar dat geeft het ook zijn aparte karakter. Kortom een absolute aanrader!

• 10Mathilde Labots26-06-2014

Onvoorstelbaar mooi

Een week op Ca'Palazzo. Ik was helemaal ondersteboven van de sfeer en al het mooie op deze plek toen ik aankwam. Een schitterend en zorgvuldig gerestaureerd Italiaans dorpje een aantal kilometers van Pergola.
    Een plaats om een tijdje tot rust te komen en het Italiaanse leven en de sferen te beleven. De prachtige vergezichten, de mooie lichtval, de natuur, de aangename appartementen, de terrassen, het zwembad, het lekkere Italiaanse eten, met het pizzabakken op Ca'Palazzo en de overvloedige Italiaanse lunches in de omgeving, de sfeer en de stilte, het was allemaal top. Het heeft mij weer nieuwe inspiratie gegeven. Ik ga hier zeker weer naar toe. Een aanrader.

• 10Marie-Anne27-07-2013

In een woord " GEWELDIG"!

We zijn nu voor de 2e keer bij Ca Palazzo geweest, en we vinden het er gewoon geweldig! We hadden een prachtig, sfeervol heel compleet ingericht en ruim huis! Het is in het echt nog vele malen mooier dan op de site, echt een idyllisch plekje waar we zeker nog een heen terug zullen gaan! Ook Margreet en Wijnand zijn super, heel leuk met de kinderen en doen hun uiterste best om het voor iedereen een fantastische vakantie te maken!

Appartement Ca'Palazzo info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Frazione Fenigli 51, 61046