ItaliëLe Marche (De Marken)PergolaAppartementen PergolaAppartement Agriturismo Gli Ippocastani

Appartement Agriturismo Gli Ippocastani

ItaliëLe Marche (De Marken)Pergola

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Agriturismo Gli Ippocastani voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 10 reviews

Appartement info

0Tonen op kaart

10 Reviews over Agriturismo Gli Ippocastani

• 9Ellen02-07-2017

Zalig om tot rust te komen en heerlijk eten

Het is een heerlijke plek om tot rust te komen. Wij waren er in juni en toen stonden er geen tentjes ed. Wij zijn liefhebbers van zelf koken. Dat is er echter niet van gekomen omdat Mariano, Doraine en Allesia met zoveel toewijding iedere avond heerlijke dingen presenteren, puur, eenvoudig en heel smakelijk. Wij vielen ook met onze neus in de boter vanwege het zomertruffelseizoen. Schatten van mensen en ze delen graag hun passie voor koken. Met zijn drietjes vormen ze een geweldig gastvrij en hartelijk team. De appartementen zijn eenvoudig ingericht maar voldoen prima.

• 9Dorien24-08-2016

Fantastische plek!

Heel mooi gelegen agriturismo van ontzettende gastvrije Italiaanse eigenaren! Je kan fantastisch bij ze eten en willen je overal bij helpen. Heerlijk zwembad met prachtig uitzicht. Lekker in de hangmatten onder de bomen genieten van de rust. Alles heel gemoedelijk en onze kinderen hebben zich heel goed vermaakt met de andere kinderen. Wij hebben in het appartement gezeten met 2 slaapkamers en dat was heel ruim en rustig. Wel basic ingericht maar dat zie je veel in Italië en Spanje. Genoeg te doen en te zien in de buurt en prachtige stranden op een dik half uur rijden.. Een aanrader!!

• 10Saskia25-07-2015

Wij hebben getwijfeld of we wel een beoordeling zouden plaatsen, want dit is eigenlijk zo'n plek die je het liefst voor jezelf wil houden. Wat een fantastische Italiaanse plek. Landelijk gelegen tussen de heuvels en de wijngaarden, met een heerlijk zwembadje. Wij stonden met ons tentje op de camping en hadden alle ruimte en prima voorzieningen. Overdag naar leuke dorpjes in de buurt of naar het strand. 's Avonds konden we zo aanschuiven bij de Italianen, die enorm vriendelijk en behulpzaam waren en heerlijk konden koken. Dochter sprak goed Engels en Spaans, ouders alleen Italiaans. Ze onderhouden de agriturismo met veel toewijding, alles keurig verzorgd. Dus daarom toch deze vermelding, we gunnen het ze!

• 10sk02-09-2012

Heerlijk!!!

Prachtig gelegen agriturismo die worden uitgebaat door verschrikkelijk aardige italiaanen. Heerlijk écht Italiaans eten (vader en moeder koken, dochter bedient). Appartementen zijn sober ingericht, maar alles wat je nodig hebt en schoon en ruim! Voor de kinderen is er voldoende ruimte om te spelen en er is een heerlijk zwembad. 's Avonds geniet je met een wijntje van de rust en de krekeltjes. Overdag op stap naar de leuke plaatsjes in de omgeving. Die liggen niet allemaal in de buurt, dus je hebt een auto nodig, maar rijden door deze omgeving is absloluut geen straf want het is prachtig! En ook het strand is op rijafstand Een top accommodatie

• 10Giulia08-08-2011

Un posto meraviglioso!

Abbiamo trovato quasi per caso questo posto incantevole, finalemnte un vero stacco dalla routine quotidiana della città! Quì regna la pace e il relax! Leggere un bel libro all'ombra degli ippocastani accompagnato dal fischiettio degli uccelli e quell'adorabile venticello che ti accarezza la pelle è veramente qualcosa da provare! quando siamo andati noi non c'erano troppe persone e questo ha reso la nostra vacanza ancora meglio! un bel tuffo in piscina nel pomeriggio, quando è più caldo,è l'ideale... Abbiamo provato la loro cucina, gli antipasti sono strepitosi,come anche il resto! E' stato motlo piacevole chiacchierare nel pomeriggio con i proprietari,Doriana e Marino, che sono persone cordialisisme. Ci siamo stupiti sentendo Alessia,la figlia dei proprietari,parlare oltre che perfettamente l'inglese anche olandese, in molti altri posti dove siamo capitati abbiamo visto camerieri molto in difficoltà anche solo per un piatto di pasta! Vi consigliamo un weekend indimenticabile quì!

• 8Annemarie14-07-2009

Heerlijk eten, geweldige verzorging

Wij zijn in augustus 2008 bij Marino, Doriana en hun dochter Allessia te gast geweest. Het was heerlijk! De appartementen zijn ruim. Sober ingericht, maar prima en schoon. Het zwembad is heerlijk om te vertoeven. Lekker op een ligbedje in de zon met een idillisch uitzicht op de velden. Nadeel was wel dat het niet vaak werd schoongemaakt. Dus waren we zelf regelmatig met het netje aan het 'vissen'. 's middags was het heerlijk om even af te koelen in de hangmat onder de kastanjebomen. Het eten was fantastisch! De anti pasti was heerlijk, maar ook de pasta's. En dat met de gezellig bediening van de familie, top! Het weer was super, zonnig en warm. Helaas werd het 's avonds wel erg fris. Het enige nadeel is dat het heel erg afgelegen ligt (wat ook wel weer lekker rustig is), dus voor alles heb je de auto nodig. En de weg er naartoe is niet de fijnste, veel bochtige wegen door de heuvels, zeker in het donker niet prettig om te rijden. Maar je leert de weg ook kennen, dat scheelt

• 8Onno25-08-2008

top in gasvrijheid een aanrader

De appartementen zijn basic, maar goed. Zeker op de begane grond zit je uitstekend.

Marino, Doriana en Alessia ontvangen iedereen extreem gastvrij en hebben plezier in wat ze doen. Het eten is ronduit uitstekend en wij hebben in de regio geen gelijkwaardig restaurant gevonden, de antipasti zijn onovertroffen.

• 8N.Jansen06-07-2008

Een heerlijke plek ...

Dat was genieten. Een prachtige 'boerderij' met ruime appartementen, een heerlijke tuin met en zonder schaduw en een fijn zwembad. En dan nog een restaurant aan huis, waar met liefde gekookt wordt met groenten en kruiden uit eigen tuin. Echt genieten! Een aanrader!

• 8Magda en Jaap19-09-2007

Leuk, weliswaar sober ingericht appartement op prachtige 'boerderij'. Mooi en zeer rustig gelegen. Eten wat ééntonig. 1x per week vervanging handoeken en beddengoed. Eigenaren spreken uitsluitend Italiaans.

• 8Lea01-10-2006

Basis ingerichte appartementen maar wel enorm ruim. Heerlijk groot zwembad gelegen tussen de groententuin van dit agriturismo. Puur genieten van rust! Ontzettend gastvrije Italiaanse eigenaren die je het prima naar de zin willen maken tijdens het nuttigen van lunch of diner in hun restaurant. Het eten is voortreffelijk ...

Appartement Agriturismo Gli Ippocastani info

Veilig betalen met