Landhuis Agriturismo Carincone

8.2Fantastisch

Italië, Le Marche (De Marken), Pergola

8.2Fantastisch

• 8.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Carincone voor je op een rij gezet:

Landhuis info

Meer landhuis info
Tonen op kaart

24 reviews over Landhuis Agriturismo Carincone

• 9loet5920-05-2011

geweldige plek om te verblijven

Wij waren de gelukkigen om te verblijven in appartement Acqua in het landhuis Carincone. Het is een mooi, stijlvol ingericht appartement, alles is nog nieuw:met een heerlijk bed, een fijne douche en keuken. Het is gelegen op een mooie plek enkele kilometers buiten het stadje Pergola. Een prima uitvalsbasis voor uitstapjes in De Marken (zee, bergen, heuvels, sfeervolle stadjes, cultuur etc.). Een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader voor rustzoekers!

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 10ans28-02-2011

Iets om bij terug te komen

Een wandelvakantie in Le Marche vooral in de omgeving van Pergola was iets wat wij graag wilden. Wij kwamen uit bij Agriturismo Carincone, daar hebben wij geen spijt van gekregen. Het appartement fuoco(vuur) wat wij geboekt hadden beantwoorde geheel aan onze verwachting, ontzettend leuk ingericht, ook een fijne keuken,je kon zien dat er veel zorg aan was besteed. Werkelijk een genot om er te mogen verblijven. De eigenaars hebben er ook werkelijk alles aan gedaan om het naar de zin te maken, niets was hun teveel. Ons italiaans is niet echt goed dus als wij aan hen vroegen om ergens te reserveren voor het eten voor ons, geen probleem. Een mooie wandeltocht maken, ze stonden meteen klaar om iets uit te zoeken of plaatsen aan te wijzen waar dat mogelijk was. In Pergola is het ook gezellig met de markt en leuke winkeltjes. Rustig op je terras gezeten, genieten van de rust en ruimte.

Gereisd met partner in september 2010

• 9Nico19-09-2010

Schitterend in een rustgevende omgeving

Een schitterend gerenoveerd huis met een subliem gerenoveerd appartement. Wij zaten in appartement "Terra" waar de kleuren beige en (lichtbruin) bruin zijn. De keuken is van alle gemakken voorzien en de badkamer is de kroon op het werk; fantastische afwerking!! De enthousiaste eigenaren hebben ons een rondleiding door de andere appartementen gegeven (Water/Lucht/Zon&Maan/Vuur); vol met leuke, speelse details en een plaatje om te zien. Ieder appartement een eigen inrichting! In Fano aan het strand gelegen en van de zon genoten. Daarnaast was er een soort marktmet allerlei vis producten en handgemaakte worst. Op aanraden van de eigenaren naar een middeleeuwse show geweest waar races werden gehouden met ganzen door ze een parcour te laten rennen door ze op te jagen maar niet aan te raken. Daarbij ook vele oude ambachten (mailienkolder, borduren, waarzeggen, bezemmakers) in middeleeuwse kledij. Veel show en muziek; een genot om naar te kijken. Een turismo om heerlijk te genieten!!

Gereisd met vrienden in september 2010

• 9judy15-08-2010

Fantastische plek!

Deze verbouwde boerderij uit 1640 door de nederlandse eigenaars is een plaatje! Sinds dit jaar zijn de appartementen af, die zeer stijlvol zijn ingericht en voorzien van alle moderne apparatuur! De ligging is iets buiten Pergola, de bergen in, dus auto noodzakelijk. De eigenaars bieden voor 10 euro een maaltijd aan en er kan ook gereserveerd worden voor het ontbijt! Een prachtige plek met betoverend uitzicht! Je bent in goede handen bij deze lieve gastvrije jonge mensen!

Eric Helmers, eigenaar, 20-09-2011

Hartelijk bedankt voor de beoordeling, maar helaas kunnen wij geen maaltijden meer verzorgen. Ontbijt is natuurlijk wel mogelijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

4 tips over Landhuis Agriturismo Carincone

• Dik en Emmy, 01-10-2012

Bezoek Arcevia, een leuk plaatsje op een half uur rijden vanaf Pergola. Ligt op een berg en het uitzicht is fabuleus. Een " Toscaans" landschap en met helder weer, uitzicht op zee. Cagli, ook dichtbij, mooie oude gebouwen, het bezoeken waard.

• Jan en Cecile, 10-10-2012

Zoek vooral de kleine weggetjes op en rijdt eens een keer verkeerd dan kom je op de mooiste plekken.

• Marleen, 02-08-2012

Frontone, Il Castello ! Zeker doen voor de lekkere ijsjes en het prachtig uitzicht.

0 vragen over Landhuis Agriturismo Carincone

Landhuis Agriturismo Carincone info