Landhuis Agriturismo Carincone

8.2Fantastisch

Italië, Le Marche (De Marken), Pergola

8.2Fantastisch

• 8.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Carincone voor je op een rij gezet:

Landhuis info

Meer landhuis info
Tonen op kaart

24 reviews over Landhuis Agriturismo Carincone

• 8Susan04-09-2015

Stille schoonheid

Het eerste dat we hoorden toen we aankwamen, was de stilte. Dat was even wennen vergeleken bij ons drukke Nederlandse leven, maar wat was het heerlijk! We hebben echt kunnen afschakelen door de rust en vooral ook de mooie natuur. Iedere avond reden we de berg af om ergens in de omgeving een hapje te eten, voldoende keuze in restaurantjes, maar je moet er wel even voor rijden. Het kasteeltje bij Frontone biedt geweldig uitzicht en bovendien kun je bij de restaurantjes heerlijk eten. Regelmatig zagen we tijdens onze tocht van en naar "onze "berg herten, vossen en uilen.
    De picknickmand is ook een aanrader! Kortom, wij hebben genoten. Voor wie rust en natuur zoekt in de nabijheid van diverse bezienswaardigheden is dit een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9SunnyDay19-08-2014

Overweldigende rust in een magnifieke omgeving!

Wij hebben heerlijk genoten van onze ‘alles mag, niets moet’- vakantie bij Carincone. Ons schone en mooie appartement was uitgerust met alle basisvoorzieningen. Zelfs aan verloopstekkers en de kaasschaaf is gedacht. Wij dachten dat we het zwembad wat klein zouden vinden, maar aangezien we geregeld op pad waren hebben wij dit niet als een nadeel ervaren. De ligging op een berg zorgt rondom voor een mooi uitzicht dat gewoonweg niet kan vervelen. Wij houden vooral van het verkennen van de omgeving, te voet en met de auto. Dat is in Le Marche echt een feestje. Om elke bocht weer een ander fantastisch uitzicht. Ook de dorpjes in de omgeving zijn een bezoekje waard. Voor mij als amateurfotograaf genoeg uitdagingen!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9A. Van de Zedde25-05-2014

Koning te rijk

Voor mensen met een overbezette agenda is er volgens ons geen betere plek dan Carincone. Midden tussen de heuvels zit je als koning op je terras. Vogelaars raden we aan hun kijker vooral thuis te laten want je komt niet meer van je luie stoel. En dat zou jammer zijn want behalve vogels is er nog veel meer te zien. Orchideeen, vlinders, prachtige oude middeleeuwse plaatsjes met hun vriendelijke bevolking. En dat alles in een straal van zo'n Eric en Nanja doen er alles aan om je hier thuis te voelen. Vergeet ook vooral niet de picknickmand te bestellen!!!Met heel veel lekkere dingetjes!

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Jan en Cecile10-10-2012

Rust, schoonheid en gastvrijheid

Als je van rust en ruimte houdt is Carincone de uitgelezen bestemming. Met liefde, zorg en oog voor detail hebben Nanja en Eric een oude boerderij weten om te toveren tot 5 prachtige appartementen ieder met een eigen karakter. We werden hartelijk ontvangen in een schoon en fris appartement. Een heerlijk bed, een fijne douche en de houtkachel in Aqua zorgden voor een prettig verblijf. Wij maakten zelf ons ontbijt en dankzij de oven hadden we iedere ochtend verse afbakbroodjes. Het royale dakterras, een zonnetje, een schitterend uitzicht; wat is er nog meer nodig om je dag goed te beginnen. De ligging bij Pergola is perfect. Een mooie centrale uitvalsbasis om de omgeving en de vele stadjes rondom te verkennen. Nanja en Eric doen er alles aan om je heerlijk vakantiegevoel te geven. Met de grootse toekomstplannen die zij hebben zal Carincone nog aantrekkelijker worden.

Gereisd met partner in september 2012

• 10Dik en Emmy01-10-2012

unieke plek

5 schitterend mooie appartementen, we hebben ze allemaal even mogen bekijken. Het uitrustingsniveau (keuken, badkamer, bedden,terras) is voortreffelijk. Wij hadden het appartement "Terra" geboekt, 2 slaapkamers en uitermate geschikt voor 4 personen (en een hond !). Wat een locatie !, zelden vertoeft in zo'n mooie omgeving. Stilte,prachtige natuur en een geweldig uitzicht. Wij hadden geboekt met ontbijt en dat is een aanrader. Koffie, thee, warme broodjes, heerlijk beleg en dat wordt gebracht op het moment, wanneer je dat wil. Dat is vakantie.! Bij Eric en Nanja ben je niet op bezoek, maar ben je thuis.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 9Marleen02-08-2012

Prachtig paradijsje !

Een echt paradijsje is dit. Een prachtig gerenoveerde boerderij. Wij logeerden in appartement sole e luna, heel mooi en smaakvol ingericht en qua keukengerei, niets dat ontbrak hoor ! Twee prachtige terrassen, spijtig dat we net enkele dagen minder goed weer hadden waardoor we niet konden buiten eten. Dit is echt een aanrader voor wie wil logeren in een prachtige natuur en op een half uurtje ben je aan de zee !

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Martijn31-07-2012

Mooie locatie, mooie berg, gastvrij!

Prachtig gelegen boven op een berg bij het stadje Pergola een mooie serie van appartementen. Leuk en smaakvol ingericht, met super gastvrije ontvangst. Het nadeel van de rustige en afgelegen ligging wordt volledig teniet gedaan door de vrijheid en uitzicht op de berg. Uitrusting (keukengerei, pannen, matrassen niet helemaal optimaal) zou nog wat beter kunnen, maar is geen reden om hier niet heen te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 9S. Leferink21-07-2012

Absolute aanrader

Prachtig opgeknapt boerderijtje heel rustig tussen de heuvels gelegen. Een plek met karakter en sfeer. De eigenaren, Nanja en Eric, zijn super aardig en doen hun best om het iedereen naar de zin te maken. De omgeving is schitterend met veel natuur en cultuur om van te genieten.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Huug Derksen11-05-2012

Een pareltje in de bergen.

Na een steile rit werden wij gastvrij ontvangen door Nanja. Wij kregen het prachtige appartement Acqua. Het uitzicht is geweldig en je kunt op het terras met een goed ontbijt genieten van de prachtige omgeving. De streek biedt mooie plaatsen om te bezoeken en de natuur is geweldig. Ook de kustlijn is mooi met o.a. een mooie stad, Fano. Nanja en Eric hebben hier prachtige appartementen gerealiseerd die het verdienen om bezocht te worden.

Gereisd met partner in april 2012

• 10rob marianne22-09-2011

prachtige plek voor rust zoekers

na de drukte van pisa en rome was dit een verademing lekker rustig en prachtig ingerichte appartementen volledig ingricht en enkele met autentieke details. het ontbijt was heerlijk smorgens op het terras dat gebracht werd door een van eigenaren. in de omgeving is veel te zien al zijn de winkels en bezinepompen gesloten van 1 tot 4 uur.erik en nanja zorgen met hun advies en printjes over de aktuele festiviteiten dat je je thuis voelt. was een prachtige week komen beslist nog een keer terug. veel succes met jullie huis. vr gr rob marianne

Gereisd met partner in september 2011

4 tips over Landhuis Agriturismo Carincone

• Dik en Emmy, 01-10-2012

Bezoek Arcevia, een leuk plaatsje op een half uur rijden vanaf Pergola. Ligt op een berg en het uitzicht is fabuleus. Een " Toscaans" landschap en met helder weer, uitzicht op zee. Cagli, ook dichtbij, mooie oude gebouwen, het bezoeken waard.

• Jan en Cecile, 10-10-2012

Zoek vooral de kleine weggetjes op en rijdt eens een keer verkeerd dan kom je op de mooiste plekken.

• Marleen, 02-08-2012

Frontone, Il Castello ! Zeker doen voor de lekkere ijsjes en het prachtig uitzicht.

0 vragen over Landhuis Agriturismo Carincone

Landhuis Agriturismo Carincone info