Landhuis Agriturismo Carincone

LandhuisWeer vandaag24°12°
Landhuis Agriturismo Carincone

4 tips over Landhuis Agriturismo Carincone

SunnyDay, 19-8-2014
Monte Catri (kabelbaan en te voet naar het kruis op 1702m), Grotti di Frassasi (vermoedelijk de grootste grot van Europa/wereld met indrukwekkende stalactieten en stalagmieten), San Marino (mooie stad op de berg), strand bij Marotta (blik in de Italiaanse samenleving, vrijwel geen toeristen), restaurant Alla Locanda di Fonte Bella onderaan de berg bij kasteel van Frontone (heerlijk eten met geweldig uitzicht)en de verschillende wandel-en autotochten uit de map van Carincone (onze vakantiebijbel)
Jan en Cecile, 10-10-2012
Zoek vooral de kleine weggetjes op en rijdt eens een keer verkeerd dan kom je op de mooiste plekken.
Dik en Emmy, 1-10-2012

Bezoek Arcevia, een leuk plaatsje op een half uur rijden vanaf Pergola.

Ligt op een berg en het uitzicht is fabuleus.

Een " Toscaans" landschap en met helder weer, uitzicht op zee.

Cagli, ook dichtbij, mooie oude gebouwen, het bezoeken waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Carincone voor je op een rij gezet:

Marleen, 2-8-2012
    Frontone, Il Castello ! Zeker doen voor de lekkere ijsjes en het prachtig uitzicht.